Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Zat er eerlijk gezegd ook al aan te komen na het vertrek van Koeman. Heereveen speelde trouwens niet eens zo heel goed, en ze hadden woensdag ook nog een bekerwedstrijd. Ik hoop voor Jol of wie Wouters dan ook gaat opvolgen dat het nog goed komt. Vandaag verwacht ik veel van Ajax, aangezien Heereveen woensdag toch wel met erg veel gemak verslagen werd. Dat ze weer bovenaan staan als ze winnen zal ze alleen nog maar extra motiveren, dus ik heb er alle vertrouwen in :)

Link to comment
Delen op andere websites

Superzondag goed gegaan , beide 2 topwedtrijden gelijkgespeeld waardoor Ajax nog steeds eerste staat.

PSV - AZ:

1-1

Feyenoord - Ajax

2-2

Ajax heeft als enige van de Eredivisie nog geen wedstrijd verloren

Bewerkt: door Groot-Duimpje
Link to comment
Delen op andere websites

PSV - AZ bleef bij 1-1.

Maar ik denk dat het allemaal wel mee valt bij PSV. Heerenveen was een moeilijke uitwedstrijd en een gelijkspel was verdiend, Fenerbahce is in topvorm + uitwedstrijd, en tegen AZ hadden ze het overwicht, maar AZ scoorde eerst uit het niets. Volgende wedstrijd winnen ze gewoon, en als er een nieuwe trainer is aangesteld komen ze er echt wel weer bovenop. Kwaliteit genoeg :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Tja , Iedereen kan wel eens pech hebben ... Nu heeft Ajax dat doordat ze verloren hadden van Nac Breda met 3-1. Ruzzie met allemaal Feyenoorders op msn omdat ze me zaten te pesten... :N

Link to comment
Delen op andere websites

Tja , Iedereen kan wel eens pech hebben ... Nu heeft Ajax dat doordat ze verloren hadden van Nac Breda met 3-1. Ruzzie met allemaal Feyenoorders op msn omdat ze me zaten te pesten... :N

dat is irritant , ik zal zeggen , negeer ze .. zo uit me hoofd weet ik dus dat je ook voor Ajax bent , ik zal ze negeren en niet op in gaan dus , dat vinden ze juist irritant , en heb jij gewoon op een goeie manier opgelost ..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Aanstaande zondag staat Ajax - PSV op het programma. PSV heeft in de competitie Ajax maarliefst 8 keer in eigen huis verslagen, en Ajax heeft maar 1 keer gewonnen in competitieverband en er is 2 keer gelijkgespeeld. Als we ook de duels om de Johan Cruijfschaal of om de beker erbijhalen, dan ziet het er zo uit:

11 Augustus '07: 1-0
12 December '06: 0-1
13 Augustus '06: 3-1
7 Mei '06: 2-1
11 Maart '06: 0-0
20 Maart '05: 0-4
8 Februari '04: 2-1
15 December '02: 2-4
11 Augustus '02: 3-1
10 April '02: 3-0
25 November '01: 1-3
8 April '01: 0-1

Kortom; het gaat weer eens een leuke wedstrijd winnen, waarin Ajax op papier een beetje de underdog is, en met de behaalde resultaten van de afgelopen tijd is PSV een beetje de mindere, zeker na het 4-2 verlies van Roda. Wie zal er gaan winnen, of wordt het een saai gelijkspel?

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Aanstaande zondag staat Ajax - PSV op het programma. PSV heeft in de competitie Ajax maarliefst 8 keer in eigen huis verslagen, en Ajax heeft maar 1 keer gewonnen in competitieverband en er is 2 keer gelijkgespeeld. Als we ook de duels om de Johan Cruijfschaal of om de beker erbijhalen, dan ziet het er zo uit:

11 Augustus '07: 1-0
12 December '06: 0-1
13 Augustus '06: 3-1
7 Mei '06: 2-1
11 Maart '06: 0-0
20 Maart '05: 0-4
8 Februari '04: 2-1
15 December '02: 2-4
11 Augustus '02: 3-1
10 April '02: 3-0
25 November '01: 1-3
8 April '01: 0-1

Kortom; het gaat weer eens een leuke wedstrijd winnen, waarin Ajax op papier een beetje de underdog is, en met de behaalde resultaten van de afgelopen tijd is PSV een beetje de mindere, zeker na het 4-2 verlies van Roda. Wie zal er gaan winnen, of wordt het een saai gelijkspel?

Het gaat helaas niet door:

De rechtbank in Amsterdam geeft de politie toestemming om actie te voeren bij twee voetbalwedstrijden in de Eredivisie. Door de acties gaan de duels tussen Feyenoord en AZ op zaterdagavond en Ajax en PSV op zondagmiddag waarschijnlijk niet door.

“Iedereen mag actievoeren, maar de openbare orde en veiligheid kan niet langdurig tekort worden gedaan'', liet raadsman D. den Hertog namens de korpsbeheerders en het Korps landelijke politiediensten (KLPD) weten. “Als een aantal agenten uitvalt, wordt de grip van de collega's op de zaak risicovol en kwestieus.''

Afgelasting van de twee wedstrijden in de Eredivisie is volgens Den Hertog geen optie, omdat de kans bestaat dat supporters dan alsnog voor onrust zorgen. “Mijn conclusie is dat de politie niet gemist kan worden. Niet als de wedstrijden doorgaan, maar ook niet als ze worden afgelast.''

Mochten de wedstrijden worden afgelast, dan houden de twee vakbonden ook geen acties. Problemen met gefrustreerde supporters kunnen in dat geval met de volledige mankracht worden bestreden.

Laatste alinea vind ik nogal scheef "Mochten de wedstrijden worden afgelast, dan houden de twee vakbonden ook geen acties. Problemen met gefrustreerde supporters kunnen in dat geval met de volledige mankracht worden bestreden.", dus het gaat puur om het afgelassen van de wedstrijden en niet om acties, want als ze afgelast worden gaan ze geen actie voeren, nogal scheef.

Anyway ik maak me er niet druk om, ze worden wel ingehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...