Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

Oh dan ben jij waarschijnlijk onbekend kijk maar.

Leeftijd onbekend jaar oud

Verjaardag onbekend

Man

Woensel

Ik ben nu 15. Als je m'n telefoonnummer ook nog wil PM me maar ff;)

Ik ga niet met een PSV' er bellen. En als je ruzzie wil stuur je maar een PM.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Knvb beker is toch ook eredevisie want het winnen van de beker kan je wel naar de uefa cup. Ik ben een AZ fan en ik hou niet zo van Psv. Mij hoor je niet klagen over andere clubs RobertSa.

Zeg ik dan dat je dat doet?

Link to comment
Delen op andere websites

3 x achter elkaar kampioen lijkt me toch wel iets om trots op te zijn. En wat maakt het uit dat PSV inzakte toen Alex weg was?

laast zij je.

Ja , alleen Davids is er niet , wat maakt dat nou uit.

Nu begin je over Alex , het is gewoon dus previes hetzelfde als Ajax met Davids.

Nee, voor PSV maakte het niks uit, want ze werden kampioen. Ajax wordt er daardoor uitgelfikkerd in de voorronde Champions League. Voor Ajax was het cruciaal.

Dus GekkieJ01, Groot-Duimpje neemt tenminste deel aan de discussie, jou post voegt geen zak toe. Ik kom er wel achter nu dat ik bijna de enigste PSVer op het forum ben.

O ja gekieJ01, je doet je naam wel eer aan. Je snapte toch wel dat ik dat van die Rotterdamse vrienden sarcastisch bedoelde.

volgens mij ben je niet de enige PSVér hoor Robert Sa , er zijn er nog genoeg op het forum misschien iets minder maar toch wat :D ,

Gekkie , ik kom gewoon te discusseren wat hier hoort , ik probeer niemand te dissen. ik vind dit gewoon een serieuse discusse , en een erg goeie ook , toch RobertSA :puh: ?

Link to comment
Delen op andere websites

PSV licht uit de Beker omdat ze Da Costa opgesteld hebben terwijl die nog van vorig seizoen 2 gele kaarten heeft gekregen en dus geschorst is. De KNVB had dit nog aan PSV gemeld maar het bericht is bij niemand van de Technische staf van PSV gekomen. Een fout dus in de administratie van PSV. Reeker vondt het een geweldige blunder en ik ook. Ik snap niet hoe iemand daar kan vergeten het door te geven, als de KNVB het enige malen heeft verteld.

Erg jammer want ze doen het eigenlijk altijd goed in de beker de laatste jaren. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

PSV licht uit de Beker omdat ze Da Costa opgesteld hebben terwijl die nog van vorig seizoen 2 gele kaarten heeft gekregen en dus geschorst is. De KNVB had dit nog aan PSV gemeld maar het bericht is bij niemand van de Technische staf van PSV gekomen. Een fout dus in de administratie van PSV. Reeker vondt het een geweldige blunder en ik ook. Ik snap niet hoe iemand daar kan vergeten het door te geven, als de KNVB het enige malen heeft verteld.

Erg jammer want ze doen het eigenlijk altijd goed in de beker de laatste jaren. :cry:

kan gebeuren , ( voor de zesde keer :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

AZ ligt er uit !!!!



:schater:

Ze liggen uit de beker ja maar niet uit de Eredivisie. Veel mensen kunnen het verschil tussen deze twee toernooien niet zien, alleen echte voetballiefhebbers zoals ik bijvoorbeeld volgen echt alles en verdiepen zich erin. :7

EDIT: OMG PSV tegen NAC 1-1. En Feyenoord helaas weer 2-0.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...