Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Och ja, zo slecht was het niet eens, alleen achterin gaat het ongelovelijk fout. Bij die eerste goal loopt die speler helemaal vrij, terwijl Stam nog weg was van die rush en Ogararu stond helemaal verkeerd. Bij die andere goal dolde een Sparta speler de halve defensie, iets wat ook niet kan in mijn ogen. En als je zo slecht verdedigd dan win je nooit. Misschien ligt het wel aan de afwezigheid van Vermaelen en Stam is niet echt in vorm, maar dat is natuurlijk geen excuus. Dit is alweer het tweede drama in een week tijd, dus ik denk dat het nu eens tijd wordt voor wat veranderingen in het spel van Ajax en de mentaliteit van Ten Cate.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten Cate gaat dan wel vertrekken na 2 zulke nederlagen in 1 week , hetgene als je Ajaxcoach bent , verwachten ze gewoon dat je kampioen word en ook nog wel ver komt in de Championsleque * UEFA Cup * , al staat Ajax alsnog 2de , toch gaat het slecht , ze moeten hun zelfvertrouwen gewoon weer terugpakken ,

Daarintegen: Feyenoord eerste , ze verdienen het weer eens :D!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een prestatie! 9 - 0 waarvan 7 van 1 speler. Wonderlijk :D

PSV :dans: mooi gewonnen en komt - dankzij gelijkspel van Ajax - langszij. Jammer dat AZ het serieus laat afweten :N

Link to comment
Delen op andere websites

AZ kan het wel vergeten , 1 jaar hebben ze iets laten zien en daar blijft het denk ik ook wel wer bij , nadat AZ vorig jaar bijna kampioen was geworden hebben ze vergeleken met deze wedstrijden geen elkel goed spel laten zien , nee AZ is gewoon weer AZ ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heerenveen verliest met 5-1 van ?...? en wint met 9-0 van Heracles. Dat zegt eigenlijk wel erg veel over het nivaue van de Nederlandse clubs. behalve PSV kan niemand er iets van :(

Link to comment
Delen op andere websites

Kan niemand er iets van vind ik wel heel overdreven , er zit wel goed spel in de Eredivisie en niet alleen PSV , PSV is ook niet altijd de beste.
Europees gezien in ieder geval wel, nationaal is PSV de afgelopen jaren ook het beste geweest (ook al scheelde het vorig jaar niet veel :puh: )
Link to comment
Delen op andere websites

FC - Groningen doet het in dit seizoen slecht , Als je naar vorige seizoen keek stonden ze nog in de '' TOP 10 '' nu staan ze ergens tussen Sparta en Exelsior dus het gaat er niet goed mee , Ik kan het fout hebben want ik heb niet op teletext gekeken .

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...