Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

En Aad de Mos liet ook weer van zich horen

kut Hai

haha geniaal

Haha die vent is gek :Y

Bedoel je :schater:

:N

Ik vindt het een beetje raar dat je mij gaat quoten en dan gek in geniaal verandert.

@Hierboven: Groningen staat op dit moment 7de, dus ze doen het redelijk, die zie ik nog wel 5de worden.

@Hieronder: grappig

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

FC - Groningen doet het in dit seizoen slecht , Als je naar vorige seizoen keek stonden ze nog in de '' TOP 10 '' nu staan ze ergens tussen Sparta en Exelsior dus het gaat er niet goed mee , Ik kan het fout hebben want ik heb niet op teletext gekeken .

Jij bent voor de club, waarvan de meeste fans amper verstand van voetbal hebben

Bewerkt: door Legenderion
Link to comment
Delen op andere websites

Algemene opmerking:

Ik heb dit topic de laatste tijd even in de gaten gehouden en het valt me op dat elke keer weer de conflicten komen tussen de verschillende clubs. Iedereen heeft het recht een club te steunen en dit dien je dan ook te respecteren. Discussieren mag altijd, maar wanneer er weer spam berichten komen dat een bepaalde club kampioen word of een andere club juist niets is, of als er weer argumentloze posts komen als hierboven moeten we helaas maatregelen nemen.

Ik vraag jullie dan ook dringend hiermee rekening te houden, zo blijft het gezellig en hoeven wij ook niet vervelend te doen.

Ikkes.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond: PSV-VVV Venlo om 19.30

Ajax-NEC Nijmegen ook om 19.30

Feyenoord-Excelsior om 20.00

Dus de 3 topclubs bijna tegelijk in actie. Ze zullen alledrie wel met ruime cijfers winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax was weer dramatisch. Lekker lege ArenA en rellen na de wedstrijd, heerlijk. Feyenoord nog wel boven ons maarja, onderling leggen ze het af (4-0 verloren).

PSV was ook niet goed, terwijl VVV wel redelijk speelde. Die Amrabat is trouwens wel een goede voetballer, maar ook een irritant menneke. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax was weer dramatisch. Lekker lege ArenA en rellen na de wedstrijd, heerlijk. Feyenoord nog wel boven ons maarja, onderling leggen ze het af (4-0 verloren).

PSV was ook niet goed, terwijl VVV wel redelijk speelde. Die Amrabat is trouwens wel een goede voetballer, maar ook een irritant menneke. :Y

Ja inderdaad. Aansteller.

Aisatti was weer niet goed, echt jammer dat hij een dipje heeft.

Koevermans was wel goed bezig ^_^

Ajax was weer slecht, echt slappe hap daar. Die supporters zijn trouwens ook niet echt van een hoog niveau :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond 't een saai voetbalweekend...maar gelukkig is daar dan altijd nog Sjaak Polak om 't wat leuker te maken: "Dit was gewoon ehh... ja, gewoon met de broek naar beneden enne, met de volle hand erop. Nou, da's niet fijn hoor..."

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...