Jump to content

Eredivisie 2007/2008


Bright

Recommended Posts

Ik denk dat PSV 1e wordt, Ajax 2e en Feyenoord 3e.Zelf ben ik voor FC-Utrecht. :cya:
speelt Kevin Vandenbergh eindelijk al wat volle matchen of nog altijd bankzitter?
hehe, bankzitter. Maar hij valt steeds vaker in. Maar hij is het geld lang niet waard. ik sanp niet hoe hij ooit in belgië topscorer is geworden.
Misschien omdat hij daar wel in de basis stond en het vertrouwen kreeg van de trainer...tegenwoordig staat hij zelfs onder Rossini in de rangorde. Nou, als je door de trainer als een mindere spits wordt gezien dan Rossini krijgt je zelfvertrouwen ook wel een klap hoor. Volgens mij scoort René van Rijswijk nog vaker dan die mislukte vedette.

Hij heeft vaak genoeg een kans gehad en die gewoon niet goed benut. Als het aan zijn zelfvertrouwen zou liggen, komt dat tog egt doordat hij nog niks heeft gepresteerd in utrecht, en dat is volledig zijn eigen fout.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Groot-Duimpje

    60

  • RobertSA

    30

  • NilsHolgersson

    28

  • GekkieJ01

    27

Ik denk dat PSV 1e wordt, Ajax 2e en Feyenoord 3e.Zelf ben ik voor FC-Utrecht. :cya:
speelt Kevin Vandenbergh eindelijk al wat volle matchen of nog altijd bankzitter?
hehe, bankzitter. Maar hij valt steeds vaker in. Maar hij is het geld lang niet waard. ik sanp niet hoe hij ooit in belgië topscorer is geworden.
Misschien omdat hij daar wel in de basis stond en het vertrouwen kreeg van de trainer...tegenwoordig staat hij zelfs onder Rossini in de rangorde. Nou, als je door de trainer als een mindere spits wordt gezien dan Rossini krijgt je zelfvertrouwen ook wel een klap hoor. Volgens mij scoort René van Rijswijk nog vaker dan die mislukte vedette.

Hij heeft vaak genoeg een kans gehad en die gewoon niet goed benut. Als het aan zijn zelfvertrouwen zou liggen, komt dat tog egt doordat hij nog niks heeft gepresteerd in utrecht, en dat is volledig zijn eigen fout.

mja bij Genk was hij dé supersub zaten mooie goals tussen maar vooral veel intikkers ook...hij had nooit bij Genk met ruzie moeten vertrekken....nu komt hij bij Utrecht als peperdure aankoop niet echt aan de bak...hij zal wat moeten inboeten aan grote verhalen in de kranten en trg bescheiden harde werker worden zoals hij was voordat hij het grote geld verdiende....

Link to comment
Delen op andere websites

Willem II - Heereveen 2-3

Twente - Exelcior 1-0

Vitese - sparta 3-0

en natuurlijk wint ajax met 4-1 :Y^_^

4-1?! 4-0 :D

gister ik betaalde dat planet voetbal op de pc. Krijg ik die smsjes terug pas na 1 uur en 5 minuten alle wedstrijde bijna al voorbij.. enzo :duh: maar vanmiddag eerst ff az kijke, en daarna overschakkelen na AFCA. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

osmgek11:en wat zei ik nou ze winnen met 4-1 dus PSV is gelukig geen kampioen

Lol en hij heeft nog gelijk ook :puh:

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...