Jump to content

Eredivisie 2007/2008

Recommended Posts

• Reacties 420
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Groot-Duimpje

60

• RobertSA

30

• NilsHolgersson

28

• GekkieJ01

27

Geplaatst:

oke , 1 ding geef ik toe van Ajax , Gabri kan geen Nederlands , maar ook geen Engels , dan denk ik van ja ?? , :duh:

Geplaatst:

Jawel , Henk spreekt Spaans , maar ik vind het gewoon jammer dat het voetbal het voetbal niet meer is , nergens meer een echt Nederlands team , iedereen gaat ervandoor , ook als Ajax of een andere club een goeie speler heeft word ie gelijk weer voor zoveel miljoenen verkocht.

Geplaatst:

Tsja, dat is het lot van de kleinere landen. Wij moeten het doen met de mindere spelers, buitenlandse afdankertjes en terugkerende vedetten. Dan kan Dirk Scheringa nog zoveel geld hebben, echte toppers trekt hij in de Nederlandse competitie niet aan.

Geplaatst:

Trainer en de andere voetbald ergens in Azie. Ik kan 't ook fout hebben van die trainer dan voetbald hij ook ergens in Azie en anders niet meer.

:cya:

Geplaatst:

Ronald is nog geld aan het vangen in de zandbak. Heeft zelfs een inter-Qatarse transfer gemaakt. Een goed contract tekenen kun je aan de De Boertjes overlaten.

Geplaatst:

Nederlnd heeft gewoon niet zo'n goede competitie. In Engeland, Spanje, Italië en Duitseland krijgen de spelers beter salaris en het is een grotere uitdaging voor een speler om in één van deze competities te spelen. Daarom gaan veel voetaballers uit de Eredivisie naar een top competitie, ze zijn de Eredivisie "ontgroend"...

Geplaatst:

Ontgroeid? Ik vind dat de Eredivisie wel potentie heeft. Maar Ajax verneukt het gewoon, als zijn nou Champions League zouden spelen krijg het NL voetbal meer aanzien.

Geplaatst:
"ik moet zeggen dat vroeger voetbal veel leuker was , allemaal Nederlandse mensen in het elftal , nu is het echt veel minder , Ajax had nog wel wat Nederlands is nu ook minder , maar PSV is echt haast geen Nederlands meer , dat hun het nou met Geld moeten winnen , ja dat hun zaakie ..

eigenlijk kijk ik nooit naar de laatste keer wie kampioen is geworden , ik kijk meestal naar het totaal :Y

* zo Ajax heeft er best veel *

PSV starte tegen Vitesse met evenveel Nederlandse voetballers als Ajax tegen Heracles..

Geplaatst:
Ontgroeid? Ik vind dat de Eredivisie wel potentie heeft. Maar Ajax verneukt het gewoon, als zijn nou Champions League zouden spelen krijg het NL voetbal meer aanzien.

1:Je dubbelpost

2:Ik zie jou nog niet bij PSV voetballen dus.

Geplaatst:

Ik denk niet dat de Eredivisie veel meer potentie heeft, maar waar het wel goed in is is dienen als kweekvijver voor talent. Alleen Portugal kan zich (misschien) met Nederland meten qua export van talent ieder jaar.. als je het vergelijkt met andere kleine landen zoals België en Denemarken doet Nederland het extreem goed.

Geplaatst:
Ik denk niet dat de Eredivisie veel meer potentie heeft, maar waar het wel goed in is is dienen als kweekvijver voor talent. Alleen Portugal kan zich (misschien) met Nederland meten qua export van talent ieder jaar.. als je het vergelijkt met andere kleine landen zoals België en Denemarken doet Nederland het extreem goed.

ja , als je het over Belgie enzo hebt , dan is Nederland een goeie ja , maarjah waar hebben we het over .. , Belgie is er echt geen club die echt uitblinkt ( mijn mening ) ,

Geplaatst:

Iedereen zegt altijd : Psv zuigt de ander zegt : Ajax zuigt.

Maar als je zelf voetballer bent en je zou naar Ajax kunnen als Psv fan dan doe je het toch ook of niet ? 0_0

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...