Black Force Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 gefeliciteerd Koe, veel succes! Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 _KoE_Mzungu, ik wil je van harte feliciteren met je promotie. Ik wens je verder veel succes toe met het nieuwe baantje. Reageren
Mister.X Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Zie je wel, de Koetjes zijn het best Gefeliciteerd! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Van harte gefeliciteerd, _KoE_Mzungu! Ik wens je veel succes en vooral veel plezier met je nieuwe job! Reageren
Grove St. Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Hahha ik dacht even dat Bling, Dutchy en Levi weer SL waren (zie startpost) Ken je niet, maar het zal wel goed zijn.. Veel succes Reageren
Youp Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Koetje, ik ken je niet persoonlijk; maar ik zie wel dat je veel van SA weet, en dus ook verdien je daar moderator te zijn. In 2 weekjes Wikigta-medewerker, megalid, en moderator; kan haast niet mislukken. Ik hoop dat je je taak goed uitvoert en veel plezier en succes met je taak als Moderator. .Levi. ik had echt respect voor je humor; al zag je dat niet veel terug op het forum. Maar ik vond het interview in de OWN echt geweldig . Je kan ontzettend mooie sigs maken, daarom ben je ook een geweldige moderator in het GFX-fora. Voor de rest viel je niet zo heel erg op in het SA forum, maar dat is tegenwoordig ook echt een harde appel. Verders wens ik je veel succes en veel plezier verder in het GFX-fora en de rest van het forum Bewerkt: 18 augustus 2007 door Youp Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 hierboven: bedankt. Gefeliciteerd _KoE_Mzungu. Met jou frisse kennis van SA en manier van doen moet het allemaal goedkomen daar. Daarbij heb je ook nog twee fantastische collega's naast je. Ik wens je heel veel plezier met je modschap, maak er een leuke tijd van. Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Gefeliciteerd _KoE_Mzungu! Je deed het al tijden super goed in het SA forum en wist gauw en vooral ook uitgebreid te reageren. Veel succes en nogmaals gefeliciteerd greetz Bewerkt: 18 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Wijst Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Gefeliciteerd _KoE_Mzungu je maakt zo snel de stappen dan Superlid, Mega lid en nu al Moderator ! Je verdient het je hebt veel verstand van GTA San Andreas, dus je bent zeker een goede vervanger van Levi. MUUH !! Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Gefeliciteerd Koetje met je promotie als moderator. Je promoties zijn wel erg snel maar je verdient het helemaal. Zie je vaak in het GTA: San Andreas mensen erg goed helpen waardoor je in dat fora zeker een goede aanwinst bent als moderator. Veel succes maat! Reageren
Pitbull Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 van harte gefeliciteerd _KoE_Mzungu! Volgens mij is je promotie wel verdient en ga je het uitstekend doen. Succes! Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 En dan roept 'ie dat hij geen geluk heeft Gefeliciteerd Albert met je promotie, want dat zat er natuurlijk wel aan te komen na al die posts... .Levi. is nu uit de SA-fora weg, maar ik neem aan dat hij met de GMod-taak daar nog wel zal verschijnen. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Van harte Koetje... Als 1 iemand het verdient ben jij het wel!!!! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 _Koe_Mungu succes met je nieuwe baan en gefelicteerd , Bling en Dutchy3010 zullen een goeie vervanger hebben Levi , natuurlijk zien je jou nog:D! Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Gefeli hoor _Koe_Mungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.