Jump to content

Nieuwe GTA: San Andreas Moderator


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    4

  • Verrity

    4

  • PatrickW

    3

  • .Levi.

    2

Van harte gefeliciteerd dude. ;) Ik wens jou veel succes met dit baantje. Alleen kan ik jouw naam nog altijd niet uitspreken zonder moeite. ^_^

Heb het zelfde probleem! lol

Hoewel ik van dit forumpje verdwenen ben, wil ik je toch eens proficiat wensen! Het is je van harte gegunt!

Link to comment
Delen op andere websites

En over de Oceans: Denk je werkelijk dat dat meetelt? Volgens mij is _KoE_Mzungu sinds gisteren lid van de Oceans en daarvóór werd hij aangesteld als Moderator. Hoe kunnen we dat dan mee hebben laten tellen? Bovendien, hoeveel van de GM+ zitten er nou eigenlijk in de Oceans? Jawel, slechts één...

Inderdaad, hij is gisteren pas lid van The Oceans geworden, nadat wij het hem vroegen. Even ter bevestiging. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En over de Oceans: Denk je werkelijk dat dat meetelt? Volgens mij is _KoE_Mzungu sinds gisteren lid van de Oceans en daarvóór werd hij aangesteld als Moderator. Hoe kunnen we dat dan mee hebben laten tellen? Bovendien, hoeveel van de GM+ zitten er nou eigenlijk in de Oceans? Jawel, slechts één...

Inderdaad, hij is gisteren pas lid van The Oceans geworden, nadat wij het hem vroegen. Even ter bevestiging. ;)

Dat jullie hem vroegen zegt al genoeg. Niet dat ik iets tegen Koe heb ofzo, in feite heb ik nog nooit met hem gesproken, maar het is merkwaardig dat bijna alle mensen rond het oceans clubje hoge rangen krijgen.

Het lijkt wel één grote pot vriendjespolitiek.

En nu niet gaan zeggen: ja maar nu kiest de crew de SL en ML. Wanneer er een paar ocean's al in de crew zitten is het makkelijk om ook daar vriendjespolitiek door te voeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals jij zelf zou moeten weten gebeurd het aanstellen van nieuwe crew-leden door gmods en admins, en daarvan zit er precies 1 bij de Oceans. Dus ik kan je beschuldigingen echt helemaal niet volgen.

Moderators worden aangesteld op basis van: Kennis van zaken, Hulpvaardigheid, Betrouwbaarheid en andere eigenschappen die belangrijk zijn voor de taak van moderator. Lidmaatschap van een bepaalde Corporation, Gang of vriendenclub is daar echt geen issue.

Van de 4 moderators die als laatste aangesteld zijn, was er op moment van aanstellen geen enkel lid van de Oceans. En _KoE_Mzungu is van deze 4 nu de enige die achteraf lid is geworden. Zou het misschien ook kunnen dat hij door zijn functie als moderator van SA nauwere contacten heeft met zijn collega-moderators op SA, en dat hij daarom lid in geworden van de Oceans?

En nu moet je niet gaan beginnen, dat ze dan bij de Oceans aan vriendjespolitiek doen, want ja, de Gangs en Corporations zijn vanaf het eerste moment opgezet om als vriendengroepen te functioneren.

Je opmerking over het aanstellen van SL en ML, kan ik niet plaatsen in deze discussie.

Maar om hem even te ontkrachten; ik heb het nagekeken en sinds de crew de Super- en Mega-leden kiest (11 mei 2007), zijn er 11 van deze promoties geweest en daarvan waren er slechts precies 2 waarbij degene op dat moment lid was van de Oceans.

Ik hoop dat iedereen nu eindelijk eens een keer naar deze glasheldere feiten kijkt, en ophoudt loze beschuldigen rond te strooien. Ze zijn werkelijk nergens op gestoeld en zijn ook geen blijk van waardering voor alle effort en tijd die de crew in het forum steekt om deze site draaiende te houden en te verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap dat er eerlijk gekozen is enzo, en ik zeg niet dat het één grote corrupte bende is.

Maar kijk, koe was nog niet eens een weekje ML of hij werd al moderator. En sowieso is het bij hem en net zoals bij mirrr ongelofelijk snel gegaan. Als je eenmaal in die vriendengroep zit val je veel sneller op, dat is gewoon zo.

Ik verwijt jullie niks ofzo, maar het viel mij gewoon op ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt wel één grote pot vriendjespolitiek.
Ik snap dat er eerlijk gekozen is enzo, en ik zeg niet dat het één grote corrupte bende is.
Dan moet je je woorden in het vervolg wel iets zorgvuldiger kiezen, want daar leek het in je eerste reactie toch wel heel erg veel op. Maar ik ben blij dat je van gedachten bent veranderd, danwel je gedachten beter onder woorden hebt gebracht.
Maar kijk, koe was nog niet eens een weekje ML of hij werd al moderator. En sowieso is het bij hem en net zoals bij mirrr ongelofelijk snel gegaan. Als je eenmaal in die vriendengroep zit val je veel sneller op, dat is gewoon zo.
Je moet niet vergeten dat de Oceans de oudste corporation is, die bij de laatste verkiezingen als beste uit de bus kwam. Zij kunnen zich dus veroorloven om kritisch te zijn naar de leden die ze aannemen. Dit zullen dus over het algemeen gezellige, goede en hulpvaardige leden zijn. M.a.w. leden die opvallen op het forum en waarmee je als ander lid met dezelfde eigenschappen waarschijnlijk goed mee op kunt schieten.

En laat dit nou net ongeveer dezelfde eigenschappen zijn als die waarnaar door de crew gekeken wordt bij het promoveren van SL en ML.

Beide partijen, de Oceans voor nieuwe leden en de crew voor promotie kandidaten, vissen dus is dezelfde vijver naar kandidaten. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ze af en toe bij dezelfde personen uitkomen.

Maar dat wil dus helemaal niet zeggen dat iemand is gepromoveerd omdat hij bij de oceans zit, of dat hij bij de Oceans is aangenomen omdat hij SL/ML is.

disclaimer: hij mag desgewenst ook als zij gelezen worden

Link to comment
Delen op andere websites

En over de Oceans: Denk je werkelijk dat dat meetelt? Volgens mij is _KoE_Mzungu sinds gisteren lid van de Oceans en daarvóór werd hij aangesteld als Moderator. Hoe kunnen we dat dan mee hebben laten tellen? Bovendien, hoeveel van de GM+ zitten er nou eigenlijk in de Oceans? Jawel, slechts één...

Inderdaad, hij is gisteren pas lid van The Oceans geworden, nadat wij het hem vroegen. Even ter bevestiging. ;)

Dat jullie hem vroegen zegt al genoeg. Niet dat ik iets tegen Koe heb ofzo, in feite heb ik nog nooit met hem gesproken, maar het is merkwaardig dat bijna alle mensen rond het oceans clubje hoge rangen krijgen.

Het lijkt wel één grote pot vriendjespolitiek.

En nu niet gaan zeggen: ja maar nu kiest de crew de SL en ML. Wanneer er een paar ocean's al in de crew zitten is het makkelijk om ook daar vriendjespolitiek door te voeren.

Of bekijk het eens andersom: wij willen graag hele goede leden werven voor The Oceans, dus iemand die uitgekozen wordt om in de crew te zitten is zeker goed genoeg voor The Oceans (mits diegene gezellig is, en naar onze mening is koe dat zeker weten). ;)

En ik moet bekennen, ben er trots op dat wij veel goede leden hebben in onze corporation :Y

(PS: ik zeg niet dat je per se sl+ moet zijn om in The Oceans te komen, kijk maar in de ledenlijst)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat jullie hem vroegen zegt al genoeg. Niet dat ik iets tegen Koe heb ofzo, in feite heb ik nog nooit met hem gesproken, maar het is merkwaardig dat bijna alle mensen rond het oceans clubje hoge rangen krijgen.

Het lijkt wel één grote pot vriendjespolitiek.

En nu niet gaan zeggen: ja maar nu kiest de crew de SL en ML. Wanneer er een paar ocean's al in de crew zitten is het makkelijk om ook daar vriendjespolitiek door te voeren.

Ik snap dat er eerlijk gekozen is enzo, en ik zeg niet dat het één grote corrupte bende is.

Maar kijk, koe was nog niet eens een weekje ML of hij werd al moderator. En sowieso is het bij hem en net zoals bij mirrr ongelofelijk snel gegaan. Als je eenmaal in die vriendengroep zit val je veel sneller op, dat is gewoon zo.

Ik verwijt jullie niks ofzo, maar het viel mij gewoon op ;) .

Om te beginnen heb ik nooit echt de behoefte gehad om hier op het forum bij een bepaalde vriendengroep te horen / te zijn. Ik heb me daar ook niet mee bezig gehouden en al helemaal niet druk om gemaakt. Op m'n allereerste dag als lid van dit forum kwam ik al in contact met Dutchy3010 door de reacties op mijn posts en sindsdien hebben wij regelmatig contact gehad, in het begin hoofdzakelijk middels PB's. Als nieuw lid had ik in het begin ook totaal geen notie genomen van het feit dat er überhaupt rangen en standen waren, dus dat ik toen contact had met een moderator viel mij niet op, ik had contact met haar persoonlijk. Je mag m'n allereerste berichten erop nalezen als je daar behoefte aan hebt. Naast Dutchy3010 had ik in de eerste maanden ook verder geen contact met andere leden. Dit is pas toegenomen vanaf het moment dat ik SL werd, deels ook door het SL-forum. Ik heb mij nooit echt bewust bezig gehouden met het maken van forum-vriendjes en vriendinnetjes, dat is zo in de loop der tijd ontstaan. Met sommige heb ik een oppervlakkige band met als enige binding het spel en het forum, met sommige ook een persoonlijke band.

Dat het de afgelopen maand zo snel is gegaan had ik ook niet kunnen bedenken, ik was heel tevreden als SL en dat ik uiteindelijk ML ben geworden; tja daar had ik een bepaald voorgevoel over wat overigens op toeval is gebaseerd. Nooit had ik kunnen bedenken dat ik al zo snel moderator zou worden en ik geloof er heilig in dat ik gekozen ben door: mijn kennis van SA, mijn behulpzaamheid en de kwaliteit van mijn posts. Of er nog andere criteria zijn waar ik aan voldoe heb ik verder niet naar gevraagd en als je daar benieuwd naar bent moet ik je verwijzen naar de g-mods en admins.

Vervolgens is mij gesmeekt (letterlijk) om lid te worden van The Oceans en zelfs op dát moment had ik mijn twijfels of ik wel bij een groep zou willen horen. Één van die twijfels is gebaseerd op het feit dat er dan vervolgens beschuldigende vingers zouden worden gewezen richting de crew en The Oceans met als argument 'vriendjespolitiek'. Ik had altijd van mijzelf de indruk redelijk objectief te zijn en door lid te worden van The Oceans zou ik het risico kunnen lopen om dat kwijt te raken. Dus ik had mijn twijfels, maar ik had ook mijn (persoonlijke) vrienden die mij speciaal vroegen (smeekten) en op dat moment gaf mijn loyaliteit aan mijn vrienden de doorslag om toch lid te worden van The Oceans. Als ik moet kiezen tussen mijn vrienden en het forum dan is dat een makkelijke keuze en snel gemaakt. Ik loop liever rond op dit forum als lid met mijn vrienden dan dat ik mijn vrienden in de steek zou laten om moderator te blijven. Ik hoop dat ik deze keuze niet en nooit hoef te maken.

Als je met beschuldigingen komt verwacht ik wel betere argumenten en bewijs.

Link to comment
Delen op andere websites

WTF? Waarom worden mijn felicitaties verwijderd?

Wacht misschien moet ik het zo doen:

Beste koe,

Het doet mij veel plezier om te zien dat jij het hebt waargemaakt in zo'n korte tijd!

Zo kort zelfs dat ik jou niet eens kan heugen. Dus toen ik dit las dacht ik zoiets van: Wadafak wie is dat voor iemand nou weer? En toen zei ik tegen Gizmo: Laten we hem feliciteren met z'n nieuwe taak om een aantal maanden van zijn leven te verzieken. Toen zei Gizmo: Laten we dat doen! Toen gaf ik de link van dit topic. Toen zei Gizmo: Reactie =D Toen zei ik daarna: Reactie.

Toen was er even geen contact tussen ons.

Ik drukte op f5 en zag plots dat mijn en giz zijn reacties verwijderd waren.

Waarop ik tegen Gizmo zei: Scheldwoord, ze zijn verwijderd!

Toen zei Gizmo: *komt een heel mooi verhaal aan*

Ben eten maak me levens verhaal straks af.

Oftewel straks krijgen jullie nog zo'n prachtig mooi verhaal!

Ik verheug me er nu al op!

Nogmaals wil ik zeggen: Ik vind het zeker een prestatie van wat je gedaan hebt in zo'n korte tijd zonder enigsinds bekend te worden! Ik denk dat niemand dit jou kan na doen (op dat andere dier na dan).

In 1 woord: Geweldige prestatie!

Verder wil ik ook nog even kwijt dat ik zo rijst ga eten en dat ik me hond aan het aaien ben.

Ook wil ik vertellen dat ik nu ongeveer 2,5 jaar geregistreerd ben op dit zooo gezellige forum en dat ik dat voor altijd blijf! Hadden jullie niet gedacht.

Mag ik ook nog even de groetjes doen aan me oma?

Oke komt die: Hoi oma :cya: :cya: :cya:

Volgens mij heb ik nu niks meer te vertellen op het feit na dat ik het echt geweldig vind dat je mijn doelstelling hebt gehaald die ik vroeger altijd had!

Succes!

En nu niet verwijderen he Summerbase... heb hier veeeel tijd aan besteed en het is geen spam en het is aardig wat ik zeg dus geen enkele reden dit te verwijderen =) Hf with giz his story =)

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst: SummerBase kán 't niet verwijderd hebben, aangezien hij niet de rechten heeft om in Feedback posts te verwijderen. Maar de reden voor de verwijdering van jullie posts was dat 't niets nuttigs toevoegde aan dit topic. Als je hier enkel nog op 't Forum komt om onserieuze, sarcastische, vervelende posts te plaatsen, kun je beter dit Forum waar je al 2,5 jaar komt achter je laten. Bij deze dus het vriendelijke verzoek om even normaal te posten of anders gewoonweg níet te posten.

Ik laat je post ditmaal maar gewoon staan omdat er anders alleen maar meer onduidelijkheid ontstaat. Máár, we blijven nu ontopic en laten dat soort posts als zojuist achterwege. Ik zie in tegenstelling tot jou overigens wél reden om je post te verwijderen, want de groetjes aan je oma en een MSN-gesprek tussen jou en ~>GizmO<~ zijn nou niet echt bedoeld om in dit topic te plaatsen.

Tenslotte wend ik me nog even tot ~>GizmO<~: Laat jouw verhaal maar achterwege als 't van hetzelfde niveau is als we van jou en W3sl3y gewend zijn de laatste tijd... :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...