Jump to content

Nieuwe GTA: San Andreas Moderator


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    4

  • Verrity

    4

  • PatrickW

    3

  • .Levi.

    2

Koetje, ik ken je niet persoonlijk; maar ik zie wel dat je veel van SA weet, en dus ook verdien je daar moderator te zijn. In 2 weekjes Wikigta-medewerker, megalid, en moderator; kan haast niet mislukken. Ik hoop dat je je taak goed uitvoert en veel plezier en succes met je taak als Moderator.

.Levi. ik had echt respect voor je humor; al zag je dat niet veel terug op het forum. Maar ik vond het interview in de OWN echt geweldig _O_. Je kan ontzettend mooie sigs maken, daarom ben je ook een geweldige moderator in het GFX-fora. Voor de rest viel je niet zo heel erg op in het SA forum, maar dat is tegenwoordig ook echt een harde appel. Verders wens ik je veel succes en veel plezier verder in het GFX-fora en de rest van het forum :)

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

hierboven: bedankt. :)

Gefeliciteerd _KoE_Mzungu. ;) Met jou frisse kennis van SA en manier van doen moet het allemaal goedkomen daar. Daarbij heb je ook nog twee fantastische collega's naast je. Ik wens je heel veel plezier met je modschap, maak er een leuke tijd van.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd _KoE_Mzungu! Je deed het al tijden super goed in het SA forum en wist gauw en vooral ook uitgebreid te reageren. Veel succes en nogmaals gefeliciteerd :tu:

greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Koetje met je promotie als moderator.

Je promoties zijn wel erg snel maar je verdient het helemaal.

Zie je vaak in het GTA: San Andreas mensen erg goed helpen waardoor je in dat fora zeker een goede aanwinst bent als moderator.

Veel succes maat!

Link to comment
Delen op andere websites

En dan roept 'ie dat hij geen geluk heeft :puh: Gefeliciteerd Albert met je promotie, want dat zat er natuurlijk wel aan te komen na al die posts... .Levi. is nu uit de SA-fora weg, maar ik neem aan dat hij met de GMod-taak daar nog wel zal verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...