Jump to content

Nieuwe GTA: San Andreas Moderator


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    4

  • Verrity

    4

  • PatrickW

    3

  • .Levi.

    2

Ik had je nog niet persoonlijk gefeliciteerd, dus bij deze alsnog een felicitatie van mijn kant, _KoE_Mzungu! Van harte welkom in de crew en ik heb er vertrouwen in dat je het samen met je SA-collega's goed zult gaan doen in de fora die je onder je hoede hebt gekregen. Veel succes de komende tijd! :)

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste keer dat ik je zag was je nog een zwarte koe Dit koetje is alleen in het gras gevallen en werd dus ook _Koe_Mzungu toen ontmoete je een mooie vrouwtjeskoe helaas liep je een blauwtje en hier ben je dan! _Koe_Mzungu

P.S Ik ben zo bij je om je te melken ;)

@ Van een kleurrijke koe als jij verwacht ik niet anders dan goede melk hahahahaha :schater:

Bewerkt: door Verrity
Link to comment
Delen op andere websites

De laatste keer dat ik je zag was je nog een zwarte koe Dit koetje is alleen in het gras gevallen en werd dus ook _Koe_Mzungu toen ontmoete je een mooie vrouwtjeskoe helaas liep je een blauwtje en hier ben je dan! _Koe_Mzungu

P.S Ik ben zo bij je om je te melken ;)

Ja het is snel gegaan :D . Alhoewel dat groene kleurtje goed stond viel ik niet zo op in het gras. Ben blij dat ik een blauwtje heb gelopen, ze liep paars aan :puh: . Je bent altijd welkom voor een glaasje melk.

Iedereen bedankt voor de felicitaties! :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm mensen, valt jullie iets op? Levi deed al tijden niks meer bij het SA forum, en toch was het er geen chaos. Kijk naar -Matthijs-, Typhoon, en nog een hele hoop anderen? Echt, Koe is net een week ML, hij zal het vast goed doen, maar hij is nú al Mod, omdat hij bij de Oceans zit en Typhoon bijvoorbeeld niet..

Mjah, je zal het wel goed doen Koe..

Link to comment
Delen op andere websites

...maar hij is nú al Mod, omdat hij bij de Oceans zit en Typhoon bijvoorbeeld niet...
Met de opmerking dat -Matthijs- en Typhoon het goed doen in de SA Fora ben ik het eens, want dat is absoluut het geval. Maar zoals zo vaak gezegd gaat het niet om hoe lang je al Megalid bent of om kennis van zaken, maar bovenal om Moderatorkwaliteiten. We zijn het binnen de crew eens geworden over de aanstelling van _KoE_Mzungu omdat hij over alle punten gezien het beste scoorde. En de lengte van de periode als Megalid is werkelijk wel het laatste waar we naar kijken; Het gaat er toch niet om hoe láng iemand er al is, maar om de manier waaróp die persoon er is.

En over de Oceans: Denk je werkelijk dat dat meetelt? Volgens mij is _KoE_Mzungu sinds gisteren lid van de Oceans en daarvóór werd hij aangesteld als Moderator. Hoe kunnen we dat dan mee hebben laten tellen? Bovendien, hoeveel van de GM+ zitten er nou eigenlijk in de Oceans? Jawel, slechts één...

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm mensen, valt jullie iets op? Levi deed al tijden niks meer bij het SA forum, en toch was het er geen chaos. Kijk naar -Matthijs-, Typhoon, en nog een hele hoop anderen? Echt, Koe is net een week ML, hij zal het vast goed doen, maar hij is nú al Mod, omdat hij bij de Oceans zit en Typhoon bijvoorbeeld niet..

Mjah, je zal het wel goed doen Koe..

Tsja, het maakt mij niet veel uit. Ik ben blij dat ik geen moderator van San Andreas fora ben geworden. Het is echt veel te druk daarvoor mij. Ze zijn nu met zijn 3'en dus dan zal het nog wel een beetje gaan, maar als je ziet hoe druk Dutchy en Bling het de laatste tijd in dat forum hebben. Natuurlijk heeft de crew ook redenen om KoE te kiezen ipv van Matthijs (Je hoeft mij niet te noemen, ik ben daar niet meer in geïntresseerd) Ik heb het ook niet aan tijd om zoiets druks te modereren, ik ben nu gewoon een Megalid met pensioen ^_^

Gefeliciteerd KoE_Muzungu, je zult het vast goed doen!

Edit: Nandro heeft het al verder uitgelegd ^^ Trouwens denk ik niet dat ik er ooit voor aangedragen ben, Matthijs waarschijnlijk wel.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...