NandroDavids Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Beste koe,Ik ken je nog niet zo goed maar toch wil ik je feliciteren met je moderatorschap! Veel succes verder en veel plezier hier! Groetjes als dit word verwijderd mag iemand mij op msn of pb een heeeeeeeel goed argument geven[/font] Ik laat 'm even staan, want ik wil nog even reageren op al je posts van vanavond. Want ben je zelf ook niet van mening dat 't nogal hypocriet en schijnheilig overkomt om eerst hier een post te plaatsen die nergens op slaat om vervolgens alsnog "oprechte felicitaties" te maken in dit topic? Ik had in mijn vorige post hier gezegd dat 't niet de bedoeling was om hier te gaan lopen spammen of ander vervelend gedrag te vertonen.Dat deed ~>GizmO<~ wel en dat leverde hem een warn op...blijkbaar was dat nóg niet duidelijk genoeg, want jullie blijven doorgaan met dat soort posts plaatsen. Aangezien ik het niet eerlijk vind om zonder enige uitleg al jullie posts te verwijderen bij deze voor de laatste keer: Áls je geen zin meer hebt om je normaal te gedragen op 't Forum is dat prima, maar dan moet je de gevolgen daarvan ook gewoon accepteren. Wil je nog wél op een normale manier op het Forum blijven, denk dan 's goed na waar je mee bezig bent. Reacties mogen per PM, dit topic blijft vanaf nu schoon! Reageren
-Omar- Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Wow man wat gaat dat snel Maar heel erg gefeliciteerd hoor _KoE_Mzungu ( Knight Of Empire Mzungu ) Ik wens je veel succes met je nieuwe baan als moderator nu nog maar hopen dat het goed komt maar dat denk weet ik haast wel zeker . Veel succes ermee MVG gtaman122 Reageren
Kakaroth Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Verwijder deze post maar als hij echt niet mag ofzo, maar ik wil het ff geschreven hebben. Wesley, ik vind het behoorlijk sneu hoe jij je gedraagd, je hebt jou mening, die heb je gezegd, dan hoef je niet daarna het topic te gaan spammen (nogmaals sorry :$ ), wat behoorlijk lullig is tegenover Koe zelf. Als jij hier geen lol meer hebt, dan ga je toch weg, of je blijft of wat dan ook, maar dit is sneu, en vooral: nutteloos en in je eigen nadeel. De crew boeit het niets wat je zegt, mensen nemen je niet meer serieus... doe het via PB, of in ieder geval netjes, want echt, je verpest het voor jezelf.... Als jij Koe niet kent, dan kijk je nooit in het SA forum, waar ik niet vaak kijk, maar hem wel (bijna) altijd zie. Tja, en ik zal wel een crewlikker zijn en een lul die niet voor zijn mening uitkomt, maar ik ben hier om lol te hebben, mensen te helpen, en eventueel geholpen worden. Ik vind het dieptriest hoe je je gedraagd, Goed gedaan, het forum proberen te verpesten! Kan het eens over zijn met deze discussie? Nogmaals gefeliciteerd Koe Bewerkt: 23 augustus 2007 door Dark_GTA_Mike Reageren
.Levi. Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Het is goed bedoelt Dark_GTA_Mike, maar nu echt voor de volgende geen discussies meer in dit topic. NandroDavids vermelde in zijn vorige post al dat hij het topic schoon wilde houden. Mocht er nog iemand zijn die iets wil zeggen over de gehele discussie, doe dat dan via PB. Zo niet, dan zal je bericht per direct worden gedelete. Graag alleen felicitaties voor onze nieuwe werknemer _KoE_Mzungu. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Echt gefeliciteerd Koe! Goed dat iemand erg veel van GTA San Andreas weet! Die kunnen we net zo goed gebruiken Een echte SA kenner, mijn enigste lievelingsGTA-game. Als ik ooit niet iets weet over SA, kan ik bij jou terecht komen, heh Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Graag alleen felicitaties voor onze nieuwe werknemer _KoE_Mzungu. RogerGefeliciteerd koe, succes als moderator! Bewerkt: 24 augustus 2007 door ~> GizmO <~ Reageren
Sunray Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Koe gefeliciteerd. Ik hoop dat je nog lang moderator zal zijn. Veel succes nog. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik had het nog niet officieel gedaan en hoewel je benoeming geheel buiten me om is gegaan (en ik vanzelfsprekend tégen zou zijn geweest ) wil ik je toch van harte gelukwensen met je promotie Koe!!! Nee hoor, dat is natuurlijk een grapje want ik vind je een erg waardevolle toevoeging aan de crew Nog meer boerderijdieren erbij is altijd gunstig Heel veel succes in je blauwe pakje...... Reageren
Verrity Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 (bewerkt) The Battle of Animals! Tonight: GTA-Sheep v.s. _KoE_Mzungu Locatie: Campina zuivelboerderijen Vanaf nu kunt u bieden op een van deze 2 dieren-titanen! stuur een pb Koe: Verrity Dutchy3010 (50) Schaap: Dutchy3010 (50) Heerlijk! Geen tijden zo gelachen P.S. deze bestanden moeten wel legaal zijn. aan illegale dingen werkt het forum niet mee M.v.G, Verrity Bewerkt: 26 augustus 2007 door Verrity Reageren
PrI3sT Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 gefeliciteerd koe meeuuuh Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Het zat eraan te komen en erg DIK verdient, gefeliciteerd Reageren
tkoolen Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 een beetje laat mar ja nog proficiat met je mod schap!!! :tu: je hebt voor mij nu al bewezen dat je een goede keus was nog proficiat _KoE_Mzungu Mvg Tkoolen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 september 2007 Rapport Geplaatst: 2 september 2007 Gefeliciteerd met je moderatorschap KoE! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.