Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Ik koop hem denk niet , GTA IV komt voor. En The Godfather 2 komt ook voor , ik vind The Godfather leuker vanwege de bekende gezichten.
Het is wel is waar leuk om bekende gezichten te zien,maar on bekende ook wel want die ken je nog niet,het ziet er trouwens wel mooi uit mafia II net zoals mafia I .
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik zat uit verveling even op Consoleshop.nl te kijken. Kom ik Mafia II tegen! Je kan hem zelfs al bestellen/reserveren! Link: consoleshop.nl/mafia-2-pc. De pc versie gaat 49 euro kosten (daar tenminste) en de verwachte leverdatum is: 31-12-2009 dus op het randje van 2010! Dat vind ik wel erg lang wachten hoor... Weet iemand trouwens al of de volledige specificaties bekend zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

en de verwachte leverdatum is: 31-12-2009 dus op het randje van 2010!

Weet iemand trouwens al of de volledige specificaties bekend zijn?

Een tijdje geleden is de release datum van Mafia 2 verplaatst naar het fiscale jaar 2009, wat dus betekent dat hij tussen november 2008 en oktober 2009 moet uitkomen. Een concrete datum is er dus nog niet. Ga er maar rustig vanuit dat het niet eerder als 2009 wordt, voordat je hem kunt spelen.

Specificaties zijn nog niet bekend en worden vaak enkele weken voor de release bekend gemaakt. Afgaand op de reeds verschenen screenshots denk ik wel dat deze redelijk hoog zullen uitvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een tijdje geleden is de release datum van Mafia 2 verplaatst naar het fiscale jaar 2009, wat dus betekent dat hij tussen november 2008 en oktober 2009 moet uitkomen. Een concrete datum is er dus nog niet. Ga er maar rustig vanuit dat het niet eerder als 2009 wordt, voordat je hem kunt spelen.

Dat dacht ik ook al. Meestal wordt de date nog wat verschoven. Dus het zal ook wel eind 2009 worden zoals vermeld stond op consoleshop. Zou mij eigenlijk ook niet meer verbazen wil het begin 2010 worden...

Specificaties zijn nog niet bekend en worden vaak enkele weken voor de release bekend gemaakt. Afgaand op de reeds verschenen screenshots denk ik wel dat deze redelijk hoog zullen uitvallen.

Daar was ik ook al bang voor... Ik denk dat mijn pc'tje dat niet gaat trekken. Maar tegen die tijd koop ik misschien nog wat vervangende (uiteraard verbeterde) hardware. Aangezien ik deze game wel héél graag wil. Mafia 1 heb ik ook (soms nog steeds) veel plezier van gehad, was destijds één van de betere games. Zullen de specificaties denk je hoger zijn dan Crysis en Assassins Creed?

Link to comment
Delen op andere websites

Zullen de specificaties denk je hoger zijn dan Crysis en Assassins Creed?

In de tijd dat Mafia 2 uitkomt zijn we grofweg alweer een 1,5 jaar verder en de techniek staat niet stil. De kans dat de specificaties van Mafia 2 dus hoger zullen uitvallen dan Crysis of AC is aanwezig en lijkt me ook helemaal niet onaannemelijk, maar valt nog fors te bezien. Het zou me namelijk niets verbazen als de huidige screenshots her en der nog wat opgepoetst zijn. We zien het vanzelf.... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Verslaat het GTA IV met z'n graphics?

het maakt me niet uit, ik koop hem toch wel.

Echt supervet en mooi spel.

Ik vind van wel maar dat komt ook omdat de game natuurlijk later uitkomt als gta iv en de games worden allemaal steeds mooier..

En een ding ik zeker ik ga deze game echt kopen heb het vorige deel ook echt iets van 20 keer uitgespeeld echt een geweldig verhaal zat daar in nog beter als alle gta's (vind ik)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Een aardig grote bump, maar met nut ^_^. De laatste paar weken komen er steeds meer gameplay-filmpjes op internet en het ziet er erg goed uit.

Hieronder heb ik 2 verschillende filmpjes neergezet. Op sommige punten zie je dat het veel weg heeft van GTA IV. Qua graphics ziet het er ook erg gelikt uit en ik verwacht er zelf wel veel van. Hopelijk si dit beter dan The Godfather 2.



Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk erg uit naar deze game. Het eerste deel was eigenlijk de enige game dat echt goed kon concureren met de GTA-franchise op het gebied van sfeer, details, verhaal en personages. De gameplay van deeltje twee lijkt goed te zitten en zover je kan zien ademt de game enorm veel sfeer uit. Het is GTA IV maar dan compleet in mafia sfeer. Tevens verwacht ik ook dat de game veel beter wordt dan het onlangs uitgegeven Godfather 2, welke erg tegenviel in mijn ogen.

Ik kan in ieder geval niet wachten.

Ps. Hier vind je een Impressie van de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Snap niet wat men zo leuk vindt aan maffia 2...

Ten eerste is het eigenlijk veel te realistisch om er nog lol aan te hebben, omdat je la wordt achternagezeten door politie als je door het rood rijd of te snel rijd. :duh:

En de storyline lijkt me heel saai. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...