NandroDavids Geplaatst: 22 april 2009 Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Snap niet wat men zo leuk vindt aan maffia 2... Ten eerste is het eigenlijk veel te realistisch om er nog lol aan te hebben, omdat je la wordt achternagezeten door politie als je door het rood rijd of te snel rijd. En de storyline lijkt me heel saai. Dan vraag ik me héél sterk af of jij het eerste deel van Mafia wel hebt gespeeld, want ik ken niemand die na het spelen van die game niet uitkijkt naar Mafia II. Echt waar, Mafia vind ik nog briljanter dan GTA, alleen er zijn nou eenmaal wat meer GTA's dan uitgekomen in de loop der jaren. Het enige dat mij nog weerhoudt van het spelen van Mafia II eind dit jaar is een geschikte console...maar die komt denk ik nog wel. En dan maar hopen dat er weer een soort Free Ride Extreme gemaakt is, want dat was ook zo verschrikkelijk uitdagend in Mafia Reageren
Dvt Geplaatst: 25 april 2009 Rapport Geplaatst: 25 april 2009 (bewerkt) Snap niet wat men zo leuk vindt aan maffia 2... Ten eerste is het eigenlijk veel te realistisch om er nog lol aan te hebben, omdat je la wordt achternagezeten door politie als je door het rood rijd of te snel rijd. En de storyline lijkt me heel saai. Dan vraag ik me héél sterk af of jij het eerste deel van Mafia wel hebt gespeeld, want ik ken niemand die na het spelen van die game niet uitkijkt naar Mafia II. Echt waar, Mafia vind ik nog briljanter dan GTA, alleen er zijn nou eenmaal wat meer GTA's dan uitgekomen in de loop der jaren. Het enige dat mij nog weerhoudt van het spelen van Mafia II eind dit jaar is een geschikte console...maar die komt denk ik nog wel. En dan maar hopen dat er weer een soort Free Ride Extreme gemaakt is, want dat was ook zo verschrikkelijk uitdagend in Mafia Dan heb ik goed nieuws voor je, want er zijn gameplay beelden uitgekomen! Er wordt een missie gespeeld, je moet maar kijken. Maar je ziet wel dat het nog lang niet af is, want de voice-synchronisatie van de personages loopt niet en er is nog heel veel pop-in. Ook zie je steeds dezelfde vrouw lopen... Check hier Part 1: Gametrailers.com Check hier Part 2: Gametrailers.com Check hier Part 3: Gametrailers.com Bewerkt: 25 april 2009 door Dvt Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 Gamekings heeft de preview al klaar staan: http://www.gamekings.tv/index/videos/preview-mafia-ii/ Reageren
frankyyguy Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 (bewerkt) Na wat ik allemaal gezien en gehoord heb van deze game, voorspel ik ongeveer een 8.7 voor Mafia II. Het ziet er origineel uit, maar buiten missies om is er minder te doen vergeleken Gta 4. Grafisch is het misschien wel wat scherper en heeft het spel wat meer details qua art textures en realisme, maar ikzelf denk dat het verhaal wat minder geloofwaardig is dan die van Gta 4. Ook zien de animaties er iets minder uit. Ik ben de realistische bewegingen van Gta 4 gewend, en deze zien er iets minder mooi uit zag ik in Gameplay filmpjes. De voice acting in in Mafia II ziet er wel goed uit, maar toch lijkt het me wat minder echt. Ik krijg niet echt een duistere onderwereld gevoel. Buiten alles om lijkt het me evengoed een goed spel! Mooie graphics en leuke cut scenes! De realisme vind ik ook goed. Er is veel te zien om je heen, en pedestrians zien er mooi uit. Ik weet niet of ik het spel wel ga kopen. De sfeer staat me wel aan, maar ikzelf raak best snel verveelt als een game geen multiplayer opties heeft. Ik zou het mooi vinden als Mafia II Co-op krijgt als DLC! Bewerkt: 15 mei 2009 door frankyyguy Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Grote Bump Er is een nieuw gameplay filmpje: Reageren
Bayside Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Jemig wat ziet dat er mooi uit . Niet alleen de graphics maar ook gewoon de sfeer, de actie. Doet me een beetje denken aan The Godfather II maar dan iets minder repetief en iets professioneler uitgevoerd Deze word echt vet Reageren
Rullez Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Die gameplay ziet er echt vet uit, jammer genoeg is hij uitgesteld. Dat neemt alleen natuurlijk niet weg dat de actie erg vet is. Deze game ga ik zeker op de release dag halen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Best mooi spel, zonde van die lelijke explosies... Reageren
commando Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 nice, heb er zin in... @EOTR: 't is nog maar beta eh, de puntjes op de I ( en alle andere mooie afrondingen ) zijn nog niet gezet Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik kan echt neit w8ten op dit spel. het is wel handig dat in dit spel wanneer je herlaad niet gelijk je hele magazijn weg is zoals in mafia 1 wel realistisch maar ook irritant Reageren
Typhoon Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ziet er weer leuk uit, hoop dat het net zo'n goed verhaal heeft als deel 1. De sfeer op de plaatjes ziet er goed uit. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik vraag me af of je iets zou kunnen doen met die garage op de laatste screen. Kan even goed alleen maar voor een missie zijn. Reageren
Dvt Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik vraag me af of je iets zou kunnen doen met die garage op de laatste screen.Kan even goed alleen maar voor een missie zijn. Zeg, het is geen GTA IV hè. Nee maar ik heb in een interview (met gameplay beelden tussendoor) gezien dat het echt was en dat je helemaal de auto kleur en velgen kunt veranderen. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Geplaatst: 16 juli 2010 Bump vanwege een aantal nieuwtjes. http://www.youtube.com/watch?v=igbXArj0CCM&feature=fvst De game zal op 27 augustus in de winkels leggen. Officiële site: http://www.mafia2game.com/enter.html?lang=us Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.