Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

Snap niet wat men zo leuk vindt aan maffia 2...

Ten eerste is het eigenlijk veel te realistisch om er nog lol aan te hebben, omdat je la wordt achternagezeten door politie als je door het rood rijd of te snel rijd. :duh:

En de storyline lijkt me heel saai. :{

Dan vraag ik me héél sterk af of jij het eerste deel van Mafia wel hebt gespeeld, want ik ken niemand die na het spelen van die game niet uitkijkt naar Mafia II. Echt waar, Mafia vind ik nog briljanter dan GTA, alleen er zijn nou eenmaal wat meer GTA's dan uitgekomen in de loop der jaren. Het enige dat mij nog weerhoudt van het spelen van Mafia II eind dit jaar is een geschikte console...maar die komt denk ik nog wel. En dan maar hopen dat er weer een soort Free Ride Extreme gemaakt is, want dat was ook zo verschrikkelijk uitdagend in Mafia :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Snap niet wat men zo leuk vindt aan maffia 2...

Ten eerste is het eigenlijk veel te realistisch om er nog lol aan te hebben, omdat je la wordt achternagezeten door politie als je door het rood rijd of te snel rijd. :duh:

En de storyline lijkt me heel saai. :{

Dan vraag ik me héél sterk af of jij het eerste deel van Mafia wel hebt gespeeld, want ik ken niemand die na het spelen van die game niet uitkijkt naar Mafia II. Echt waar, Mafia vind ik nog briljanter dan GTA, alleen er zijn nou eenmaal wat meer GTA's dan uitgekomen in de loop der jaren. Het enige dat mij nog weerhoudt van het spelen van Mafia II eind dit jaar is een geschikte console...maar die komt denk ik nog wel. En dan maar hopen dat er weer een soort Free Ride Extreme gemaakt is, want dat was ook zo verschrikkelijk uitdagend in Mafia :)

Dan heb ik goed nieuws voor je, want er zijn gameplay beelden uitgekomen! Er wordt een missie gespeeld, je moet maar kijken. ;)

Maar je ziet wel dat het nog lang niet af is, want de voice-synchronisatie van de personages loopt niet en er is nog heel veel pop-in. Ook zie je steeds dezelfde vrouw lopen...

Check hier Part 1: Gametrailers.com

Check hier Part 2: Gametrailers.com

Check hier Part 3: Gametrailers.com

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Na wat ik allemaal gezien en gehoord heb van deze game, voorspel ik ongeveer een 8.7 voor Mafia II. Het ziet er origineel uit, maar buiten missies om is er minder te doen vergeleken Gta 4. Grafisch is het misschien wel wat scherper en heeft het spel wat meer details qua art textures en realisme, maar ikzelf denk dat het verhaal wat minder geloofwaardig is dan die van Gta 4. Ook zien de animaties er iets minder uit. Ik ben de realistische bewegingen van Gta 4 gewend, en deze zien er iets minder mooi uit zag ik in Gameplay filmpjes.

De voice acting in in Mafia II ziet er wel goed uit, maar toch lijkt het me wat minder echt. Ik krijg niet echt een duistere onderwereld gevoel. Buiten alles om lijkt het me evengoed een goed spel! Mooie graphics en leuke cut scenes! De realisme vind ik ook goed. Er is veel te zien om je heen, en pedestrians zien er mooi uit.

Ik weet niet of ik het spel wel ga kopen. De sfeer staat me wel aan, maar ikzelf raak best snel verveelt als een game geen multiplayer opties heeft. Ik zou het mooi vinden als Mafia II Co-op krijgt als DLC! :tu:

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Jemig wat ziet dat er mooi uit :tu:. Niet alleen de graphics maar ook gewoon de sfeer, de actie. Doet me een beetje denken aan The Godfather II maar dan iets minder repetief en iets professioneler uitgevoerd :7

Deze word echt vet :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Ik vraag me af of je iets zou kunnen doen met die garage op de laatste screen.

Kan even goed alleen maar voor een missie zijn. :Y

Zeg, het is geen GTA IV hè. :D

Nee maar ik heb in een interview (met gameplay beelden tussendoor) gezien dat het echt was en dat je helemaal de auto kleur en velgen kunt veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...