METALSYSTEM Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 hij komt toch 27 augustus uit? ik heb mafia 1 kapot gespeeld en ik wacht al bijna 2 jaar op deze dus. hij ziet er heel mooi uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Idd, hij komt op 27/08/10 uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
METALSYSTEM Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 heb er echt zin in. want ik ben uitgekeken op red dead redemption. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 16 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2010 Ik ben ook wel langzaam wat uitgekeken op Red Dead en andere games.. Ik denk dat deze hier wel op de releasedag in huis zal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2010 Kan niet wachten op deze game! Wel vervelend dat dit spel net voor school terug begint (1 september) uitkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 19 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2010 Die video vind ik leuk. Maar is het dan ook zo dat als je in een gebouw rijdt, er dan een gat in zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
METALSYSTEM Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Ik ga hem zeker op de release datum halen. zo'n goeie game lijkt m en Mafia I helemaal kapot gespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Hier weer een vergelijking van de verschillende platforms. Dan zie je weer eens hoe mooi het spel gemaakt is. Vooral met die sneeuw. De Pc en de Ps3 steken er wel boven uit als je het mij vraagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Ik ben ook al een beetje uitgekeken op RDR en ik begin uit te kijken naar Mafia 2 Ik ben een beetje blut sinds RDR maar ik ga gewoon 2 van m'n oude flutgames op de 360 inleveren bij de Gamemania en ik krijg Mafia 2 voor maar 20 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Nou ik moet wel toegeven dat ik eerst niet van plan was deze game te kopen, het leek me niet echt een leuke game. Maar nu dat ik heb gehoord dat hij 27 augustus uitkomt ga ik hem misschien toch wel kopen, ik heb ook nog wat trailers bekeken en het ziet er redelijk goed uit. Alleen de explosies zien er nog steeds duf uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
METALSYSTEM Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 ik zit echt al bijna 2 jaar te wachtne op die game. en ik dacht eerst dat ie gecanceld ging worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Nou ik moet wel toegeven dat ik eerst niet van plan was deze game te kopen, het leek me niet echt een leuke game. Maar nu dat ik heb gehoord dat hij 27 augustus uitkomt ga ik hem misschien toch wel kopen, ik heb ook nog wat trailers bekeken en het ziet er redelijk goed uit. Alleen de explosies zien er nog steeds duf uit. Heb je hiervan een filmpje waarin dit te zien is? Heb het nog in geen één filmpje opgemerkt. ik zit echt al bijna 2 jaar te wachtne op die game. en ik dacht eerst dat ie gecanceld ging worden. Same here. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 (bewerkt) Mafia 2 had eerst mijn intresse, maar dat begon langzaam te dalen toen ik hoorde dat de map 3x kleiner zou zijn dan de map van Liberty city uit GTA IV en ook toen ik hoorde dat Mafia serieuzer dan GTA gaat worden aangezien ik meer het type ben dat van het Fungehalte houd. Maar de laatste tijd begint Mafia 2 me steeds meer te boeien en ik denk dat ik hem misschien op de release date koop. Bewerkt: 22 juli 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 (bewerkt) Mafia 2 had eerst mijn intresse, maar dat begon langzaam te dalen toen ik hoorde dat de map 3x kleiner zou zijn dan de map van Liberty city uit GTA IV en ook toen ik hoorde dat Mafia serieuzer dan GTA gaat worden aangezien ik meer het type ben dat van het Fungehalte houd. Maar de laatste tijd begint Mafia 2 me steeds meer te boeien en ik denk dat ik hem misschien op de release date koop. Mafia l was al meer gefocust op de verhaallijn en het realisme, in tegenstelling tot de GTA-serie. (Al is GTA IV dit ook al wat meer, buiten The Ballad of Gay Tony ) Ik hoop dat de game minstens even goed wordt als zijn voorganger. Mafia l was redelijk moeilijk in vergelijking tot andere games vind ik, maar dit was goed. Hopelijk hebben ze het niet te makkelijk gemaakt.. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nog enkele nieuwe screens: Bewerkt: 22 juli 2010 door Velaro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2010 (bewerkt) ik zit echt al bijna 2 jaar te wachtne op die game. en ik dacht eerst dat ie gecanceld ging worden. same here too ga denk ik de CE kopen, 65 euro die gaat in de vitrine Edit: damn wat een sfeer in dit screenshot Bewerkt: 23 juli 2010 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.