Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik ben ook al een beetje uitgekeken op RDR en ik begin uit te kijken naar Mafia 2 :puh:

Ik ben een beetje blut sinds RDR maar ik ga gewoon 2 van m'n oude flutgames op de 360 inleveren bij de Gamemania en ik krijg Mafia 2 voor maar 20 euro :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik moet wel toegeven dat ik eerst niet van plan was deze game te kopen, het leek me niet echt een leuke game.

Maar nu dat ik heb gehoord dat hij 27 augustus uitkomt ga ik hem misschien toch wel kopen, ik heb ook nog wat trailers bekeken en het ziet er redelijk goed uit.

Alleen de explosies zien er nog steeds duf uit. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik moet wel toegeven dat ik eerst niet van plan was deze game te kopen, het leek me niet echt een leuke game.

Maar nu dat ik heb gehoord dat hij 27 augustus uitkomt ga ik hem misschien toch wel kopen, ik heb ook nog wat trailers bekeken en het ziet er redelijk goed uit.

Alleen de explosies zien er nog steeds duf uit. :{

Heb je hiervan een filmpje waarin dit te zien is? Heb het nog in geen één filmpje opgemerkt.

ik zit echt al bijna 2 jaar te wachtne op die game. en ik dacht eerst dat ie gecanceld ging worden.

Same here.

Link to comment
Delen op andere websites

Mafia 2 had eerst mijn intresse, maar dat begon langzaam te dalen toen ik hoorde dat de map 3x kleiner zou zijn dan de map van Liberty city uit GTA IV en ook toen ik hoorde dat Mafia serieuzer dan GTA gaat worden aangezien ik meer het type ben dat van het Fungehalte houd. Maar de laatste tijd begint Mafia 2 me steeds meer te boeien en ik denk dat ik hem misschien op de release date koop.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Mafia 2 had eerst mijn intresse, maar dat begon langzaam te dalen toen ik hoorde dat de map 3x kleiner zou zijn dan de map van Liberty city uit GTA IV en ook toen ik hoorde dat Mafia serieuzer dan GTA gaat worden aangezien ik meer het type ben dat van het Fungehalte houd. Maar de laatste tijd begint Mafia 2 me steeds meer te boeien en ik denk dat ik hem misschien op de release date koop.

Mafia l was al meer gefocust op de verhaallijn en het realisme, in tegenstelling tot de GTA-serie. (Al is GTA IV dit ook al wat meer, buiten The Ballad of Gay Tony :puh:) Ik hoop dat de game minstens even goed wordt als zijn voorganger. Mafia l was redelijk moeilijk in vergelijking tot andere games vind ik, maar dit was goed. Hopelijk hebben ze het niet te makkelijk gemaakt..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nog enkele nieuwe screens:



Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

ik zit echt al bijna 2 jaar te wachtne op die game. en ik dacht eerst dat ie gecanceld ging worden.

same here too :D

ga denk ik de CE kopen, 65 euro

collectorsed_main.jpg

die gaat in de vitrine :schater:

Edit:

post-13509-1279795251,72.jpg

damn wat een sfeer in dit screenshot :puh:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...