---Elias--- Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 ga denk ik de CE kopen, 65 euro die gaat in de vitrine Op welke Nederlandse/Belgische site kun je hem kopen? Reageren
Velaro Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Op welke Nederlandse/Belgische site kun je hem kopen? Bij FreeRecordShop kan je de Special Edition kopen voor €64,99. (PC versie) Voor de consoles kost het €10 meer. Reageren
Vincent-GTA Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 (bewerkt) Heb de Special Edition gereserveerd bij de gamestore - E-plaza Bewerkt: 23 juli 2010 door Vincent-GTA Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 Kwil hem ook wel, ziet er vet uit. Kun je trouwens in dat spel je personage zelf maken of is dit niet van toepassing in het spel? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Ik ben onderhand uitgekeken op Red Dead Redemption en Grand Theft Auto IV en EFLC... Ik ga deze game zeker vragen voor op mijn verjaardag, want ik zit krap bij de kas en het leuke is dat ik maar 10 dagen na de release hoef te wachten op mijn verjaardag. Gezien de screens en trailers wordt dit gewoon een topgame. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Wat een brute game is Mafia 2, deze moet ik zeker hebben! Nu moet ik kiezen welke spellen binnen mijn budget passen. Waarom komen alle spellen altijd uit in Augustus. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Weet iemand trouwens wat er in de demo te doen zal zijn? En dan nog een vraagje: Zal het mogelijk zijn om luchtvoertuigen te besturen? (helikopter, vliegtuig etc.) Lijkt me namelijk wel leuk. En ik zag net in een gameplay filmpje op YouTube van Mafia I een aantal vliegtuigen staan op dat vliegveld tijdens een missie. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Weet iemand trouwens wat er in de demo te doen zal zijn? In de demo zal je een missie moeten spelen genaamd “Buzzsaw”, waarin je de maffiabaas “The Fat Man” moet om leggen. Dit doe je met Joe en Henry. De demo vind zich plaats in de zomer van 1950. In de demo is het ook mogelijk vrij rond te wandelen in een gedeelte van de map. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Oke. Zit er verder een tijdslimiet? Aangezien je bij Just Cause 2 bijvoorbeeld maar een halfuurtje kon spelen in de demo... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Deze game wil ik Ik wist trouwens niet dat Mafia 2 al sinds 2007 aangekondigd is? :$ Reageren
---Elias--- Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Oke. Zit er verder een tijdslimiet? Aangezien je bij Just Cause 2 bijvoorbeeld maar een halfuurtje kon spelen in de demo... Ik dacht het wel. Reageren
Vincent-GTA Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 (bewerkt) Wanneer komt die demo dan? Bewerkt: 24 juli 2010 door Vincent-GTA Reageren
MarcoGravemaker Geplaatst: 24 juli 2010 Rapport Geplaatst: 24 juli 2010 Volgens Kai-ShockWave komt de demo op 10 augustus. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 (bewerkt) Nieuws | 22 juli 2010 - Elke ontwikkelaar van een open wereld-game loopt te huilen dat zij geen demo kunnen doen omdat het te veel tijd zou kosten om te maken of omdat er zo geen recht aan de volwaardige game wordt gedaan. 2K Games trekt zich daar geen bal van aan en kondigt een demo van Mafia II aan. De demo moet op 10 augustus op zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360 verschijnen. Wat je in de demo kunt doen, dat is nog een groot geheim. Wel weten we dat tweeënhalve week daarna de game in de winkel ligt. Bron: Insidegamer - Mafia II krijgt op 10 augustus een demo Bewerkt: 25 juli 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
vice infernusX Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 Deze game ga ik zeker kopen Maar de special edition gaat niet lukken denk ik. Ik zit ook wat krapjes bij kas nadat ik RDR kocht. Maar bij Gamemania hebben ze zo'n korting-actie als je 2 games van hetzelfde platform inlevert. En laat ik nou net 2 goedkope flut(film)games thuis hebben die nog geen 20 euro waard zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.