Jump to content

Mafia II


007 RoadRunner

Recommended Posts

  • Reacties 946
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dr.Oppai

    82

  • TekaLoca

    44

  • Dakendak

    43

  • PowerPats

    42

Ik ben onderhand uitgekeken op Red Dead Redemption en Grand Theft Auto IV en EFLC... Ik ga deze game zeker vragen voor op mijn verjaardag, want ik zit krap bij de kas en het leuke is dat ik maar 10 dagen na de release hoef te wachten op mijn verjaardag. :dans:

Gezien de screens en trailers wordt dit gewoon een topgame. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand trouwens wat er in de demo te doen zal zijn?

En dan nog een vraagje: Zal het mogelijk zijn om luchtvoertuigen te besturen? (helikopter, vliegtuig etc.) Lijkt me namelijk wel leuk. En ik zag net in een gameplay filmpje op YouTube van Mafia I een aantal vliegtuigen staan op dat vliegveld tijdens een missie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand trouwens wat er in de demo te doen zal zijn?

In de demo zal je een missie moeten spelen genaamd “Buzzsaw”, waarin je de maffiabaas “The Fat Man” moet om leggen. Dit doe je met Joe en Henry. De demo vind zich plaats in de zomer van 1950. In de demo is het ook mogelijk vrij rond te wandelen in een gedeelte van de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws | 22 juli 2010 - Elke ontwikkelaar van een open wereld-game loopt te huilen dat zij geen demo kunnen doen omdat het te veel tijd zou kosten om te maken of omdat er zo geen recht aan de volwaardige game wordt gedaan. 2K Games trekt zich daar geen bal van aan en kondigt een demo van Mafia II aan. De demo moet op 10 augustus op zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360 verschijnen.

Wat je in de demo kunt doen, dat is nog een groot geheim. Wel weten we dat tweeënhalve week daarna de game in de winkel ligt.

Bron: Insidegamer - Mafia II krijgt op 10 augustus een demo

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Deze game ga ik zeker kopen :D Maar de special edition gaat niet lukken denk ik. Ik zit ook wat krapjes bij kas nadat ik RDR kocht. Maar bij Gamemania hebben ze zo'n korting-actie als je 2 games van hetzelfde platform inlevert.

En laat ik nou net 2 goedkope flut(film)games thuis hebben die nog geen 20 euro waard zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...