Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

ik wou het net proberen, maar de AI is zo onvergeeflijk...

flikker 1 keer van me motor af, al gelijk laatste, en dat natuurlijk net voor de laatste bocht in een Wager race...

Lol, één klein foutje in een race met dat spel heeft rampzalige gevolgen, dat had ik ook in veel recensies gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik wou het net proberen, maar de AI is zo onvergeeflijk...

flikker 1 keer van me motor af, al gelijk laatste, en dat natuurlijk net voor de laatste bocht in een Wager race...

Lol, één klein foutje in een race met dat spel heeft rampzalige gevolgen, dat had ik ook in veel recensies gelezen.

Met motor hebben je dat vaak, daarom rij ik altijd in de auto.

Ik spaar altijd zone (tijd vertragen) om bij het einde zoveel mogelijk crashes te voorkomen

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een nieuwe update uit voor midnight club los angeles (1.03)

Ik heb ergens gelezen dat deze update ervoor zorgt dat als je vaak wint dat de tegenstanders moeilijker worden en als je vaak verliest dat de tegenstander makkelijker worden.

Dit was al in spel, maar door deze update is dat nog beter geworden

Link to comment
Delen op andere websites

gta verslaafde:P ik heb een vraagje

ik win steeds troppies

maar ik ben niet online op ps3 hoe kan dat

of verdien je ze gewoon zonder online te spelen

bij gta iv heb ik dat niet eens

weten jullie dat???

Trophies kan je ook behalen zonder dat je een PSN-ID heb, je kan ze dan alleen niet aan je PSN-ID toevoegen en laten zien aan je vrienden.

Link to comment
Delen op andere websites

gta verslaafde:P ik heb een vraagje

ik win steeds troppies

maar ik ben niet online op ps3 hoe kan dat

of verdien je ze gewoon zonder online te spelen

bij gta iv heb ik dat niet eens

weten jullie dat???

Trophies kan je ook behalen zonder dat je een PSN-ID heb, je kan ze dan alleen niet aan je PSN-ID toevoegen en laten zien aan je vrienden.

o zo bedank voor de antwoord ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu een R* Social Club Account gemaakt, en ik heb ook Midnight Club: Los Angeles voor PS3. Kan ik nu gewoon die Audi R8 halen bij de dealer? :)

Nee dit kan je nog niet direct doen, want eerst moet je een drie delig rijbewijs halen. Dit bestaat uit verschillende opdrachten die je kunt vinden op Social Club.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag voor het eerst gespeeld. Ik vind het eerlijk gezegd geen top-game. Elke keer als een tegenstander mij van de weg beukt beginnen ze te zeiken dat ik rustig aan moet doen. Ik heb nu denk ik 4 of 5 races gewonnen, en telkens hebben mijn tegenstanders snellere auto's dan mij, redelijk moeilijk dus. Wat ik al twee keer heb meegemaakt, is dat bij de start de auto achter mij sneller optrekt, en me meteen van de weg rijdt. Kan ik meteen de race restarten, maar het duurt veel te lang voordat je weer kan beginnen. Ik ben bijna langer aan het kijken naar het filmpje dan dat ik aan het racen ben.

Mijn eerste ervaring met de politie was ook niet echt top. De tegenstander voor mij knalt vol tegen een politieauto op, waardoor ik ze niet meer kan ontwijken, en er ook tegenop rij. Ik wil snel verder rijden, maar ben al gearresteerd, terwijl de tegenstander zijn race vrolijk vervolgt... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb midnight club los angeles uitgespeeld en nu wil ik online

En dit zijn mijn vragen:

Hoe kan je een tiered match hosten?

En als je een tiered match hebt gedaan, hoe moet je dan een nieuwe beginnen als de race geëindigd is?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...