Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Start de game op en druk dan op start, setting, statisics en tot slot druk je op game stats.

hoever ver ben jij?

Heb het trouwens verkeerd gezegd, je moet niet naar game stats, maar naar carreer stats. Ik ben trouwens op 40%.

Link to comment
Delen op andere websites

Start de game op en druk dan op start, setting, statisics en tot slot druk je op game stats.

hoever ver ben jij?

Heb het trouwens verkeerd gezegd, je moet niet naar game stats, maar naar carreer stats. Ik ben trouwens op 40%.

wow dat is veel ik voeg je toe bij mij psn oke?

Link to comment
Delen op andere websites

Midnight Club is echt de moeite om de kopen. Er zitten veel speel uren in, ziet er mooi uit, erg veel leuke auto's en erg leuk online. En nee je kan niet uitstappen, het is een race game.

Ok, ik zal het dan morgen kopen ofzo ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ben vanmiddag aardig opgeschoten, zo heb ik twee Lamborginies gekocht en net nog een Mercedis. En niet te vergeten heb ik drie "DUB" auto's gewonnen.

ik zal denk ik gewoon wachten tot ik de Lambo DUB kan winnen, heb geen zin om 500 duizend euro te verzamelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben vanmiddag aardig opgeschoten, zo heb ik twee Lamborginies gekocht en net nog een Mercedis. En niet te vergeten heb ik drie "DUB" auto's gewonnen.

ik zal denk ik gewoon wachten tot ik de Lambo DUB kan winnen, heb geen zin om 500 duizend euro te verzamelen :puh:

Tja ik heb nu alle DUB auot's gewonnen en gelijk verkocht. Het nadeel aan de DUB auto's is namelijk dat je ze niet erg ver kan tunen. Denk dan aan de lichten, bumpers, spoilers en motorkappen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de Lambo DUB en de Challenger DUB juist heel mooi, en in het zilver (Lambo eigenlijk liever in het groen), de Challenger lijkt dan op een concept auto, en de Lambo vind ik dan super vet (heb hem zelf nog niet, wanneer kan je die bij een tournament winnen?)

Link to comment
Delen op andere websites

Ben vanmiddag aardig opgeschoten, zo heb ik twee Lamborginies gekocht en net nog een Mercedis. En niet te vergeten heb ik drie "DUB" auto's gewonnen.

ik zal denk ik gewoon wachten tot ik de Lambo DUB kan winnen, heb geen zin om 500 duizend euro te verzamelen :puh:

Tja ik heb nu alle DUB auot's gewonnen en gelijk verkocht. Het nadeel aan de DUB auto's is namelijk dat je ze niet erg ver kan tunen. Denk dan aan de lichten, bumpers, spoilers en motorkappen.

heb nu groep 2 auto's unlocked is het dan het slimste om te wa8ten

op groep 2 performence level 1

of gewoon meteen kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

@ken

ik had gewoon met m'n Nissan 240 SX doorgespeeld, om twee redenen

1. ik had niet genoeg geld om auto's te kopen

2. ik zag het punt ervan niet echt, tot ik tegen Lambo's moest in me ouwe trouwe...

w8 ff, ik was vergeten dat er 3 motoren waren!

ooh ja, ik had eerst iedereen geowned met m'n ouwe trouwe, maar toen kocht ik een Ducati Monster, en die ownt :puh:

Ik ben echt een voorstander met motoren, behalve het feit dat als je botst dat je dan niet in het midden van de baan spawnt, maar gewoon tegen het object waar je tegen aanknalde :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

@ken

ik had gewoon met m'n Nissan 240 SX doorgespeeld, om twee redenen

1. ik had niet genoeg geld om auto's te kopen

2. ik zag het punt ervan niet echt, tot ik tegen Lambo's moest in me ouwe trouwe...

w8 ff, ik was vergeten dat er 3 motoren waren!

ooh ja, ik had eerst iedereen geowned met m'n ouwe trouwe, maar toen kocht ik een Ducati Monster, en die ownt :puh:

Ik ben echt een voorstander met motoren, behalve het feit dat als je botst dat je dan niet in het midden van de baan spawnt, maar gewoon tegen het object waar je tegen aanknalde :duh:

heb het niet zo op motors je valt er constant vanaf ik dan teminste :puh:

wat zijn de makkelijkste thropy's in midnightclub??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...