Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles

Recommended Posts

• Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

136

• End Of The Riot

124

• Rullez

98

• Hayte

65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
In het zuiden van de map volgens mij ik heb de game niet maar ik ga hem wel kopen!! :eten:

Ik heb de map uit het doosje gehaald en eens bekeken, en volgens mij is dat ook zo ja.

Maar d'r is eerlijk gezegd dan niet veel bij gekomen :7

Geplaatst:
In het zuiden van de map volgens mij ik heb de game niet maar ik ga hem wel kopen!! :eten:

Ik heb de map uit het doosje gehaald en eens bekeken, en volgens mij is dat ook zo ja.

Maar d'r is eerlijk gezegd dan niet veel bij gekomen :7

Dat stukkie snelweg is heerlijk :') Zoals menig persoon inmiddels wel doorheeft ben ik nog steeds bezig met de tests, en dat extra stukje snelweg komt als geroepen. Ik begin voor de snelheid namelijk meestal in het noordoosten even ná de bocht op de snelweg, en dan rij ik 't stukkie snelweg af tot aan snelwegkruising naar de (oude) zuidvlakte (nu dus bijna 't midden XD) en Beach. Nu kan ik dat stukkie gewoon doorrijden, en heb ik zelfs een stijle daling die het voor mij mogelijk maakt om méér uit mijn auto's te halen :)

Geplaatst:
Het zou +- 1/3 van de oude map zijn die erbij kwam.

25 consequitive wins is echt lastig :duh:

Geef me eens een lijstje met al die achievements (kan hier bij men oma niet linken naar mijn PS3-account), dan zal ik lijstje opmaken met trucjes die ik heb toegepast voor de 11 out of 12 die ik nu heb :') Moet alleen nog die 5000 Specials, en gelukkig telt Nitro ook mee.

Geplaatst:

Geef me eens een lijstje met al die achievements (kan hier bij men oma niet linken naar mijn PS3-account), dan zal ik lijstje opmaken met trucjes die ik heb toegepast voor de 11 out of 12 die ik nu heb :') Moet alleen nog die 5000 Specials, en gelukkig telt Nitro ook mee.

Ik moet alleen de 5000 miles nog.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet alleen de 5000 miles nog.

Dat is gewoon online cruise starten (Standard Match -> Create Match), Traffic off, auto pakken en gassen over de snelweg.

@ Sjoelie btw nog: Probeer eens Freeway Races, met name groene :)

Bewerkt: door Wienish
Geplaatst:

Jongens, ik heb die South Central Expension gedownload en geïnstalleerd maar hoe kom ik die wijken in? :{

Geplaatst:
Jongens, ik heb die South Central Expension gedownload en geïnstalleerd maar hoe kom ik die wijken in? :{

Ik denk rijdend :') Onder de oude zuidsnelweglijn heb je als 't goed is een nieuw stuk stad waar je gewoon inkan.

Geplaatst:
Even tussendoor:

Ik ben daarnet even bezig geweest en heb dit mooie nummer (het nummer uit de officiele trailer van MCLA: South Central) weten te rippen.

Klik hieronder om hem te downen!

Statik Selektah feat Glasses Malone, Kali & Termanology - Rolling Down The Freeway (Clean)

Er staat btw Ripped By T3HH00K, dat ben ik dus ;)

Hij is via de link ook te beluisteren.

Tnx Haakon ik was er naar op zoek ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Even tussendoor:

Ik ben daarnet even bezig geweest en heb dit mooie nummer (het nummer uit de officiele trailer van MCLA: South Central) weten te rippen.

Klik hieronder om hem te downen!

Statik Selektah feat Glasses Malone, Kali & Termanology - Rolling Down The Freeway (Clean)

Er staat btw Ripped By T3HH00K, dat ben ik dus ;)

Hij is via de link ook te beluisteren.

Kan je die gewoone soundtrack ook fixen? of hoe heet die?

EDIT: weet al hoe die heet! :)

Bewerkt: door Sjoelie
Geplaatst:

kan iemand de map van de game laten zien(kwaliteit maakt niet uit :puh:) want ik zou willlen weten hoe GROOT het nu is !!! :puh:

Geplaatst:

Hier hebben jullie de tips voor de Social Club:

Wat Hoeveel Tip
1. Cash $1.000.000 Veel Freeway Races en Wagers
2. Drive 5000 mijl Start Online Cruise, pak snelle auto en over de snelweg gassen
3. Consecutive Wins 25 Freeway Races, vooral groene en gele
4. 2 Wheel 10 mijl Online Cruise, pak goede auto en over de snelweg gassen
5. Wheelie 15 mijl Online Cruise, pak goede motor en over de snelweg gassen
6. Cruising Time 25 uur Kun je gewoon doen in offline mode, desnoods Playstation dagje aan laten staan (kan niet veel kwaad)
7. Special Uses 5000 Pak auto met 4 of 5x Nitro, ga naar tankstation, handrem + 4/5x Nitro, terugrijden naar tankstation, bijvullen en weer handrem + 4/5x Nitro
8. Jump Distance 200 meter (= 600ft), probeer het oostblok, waarin je min of meer in een 'bak' zit met verhogingen aan beide kanten, of pak een van de treinstations in South Central tussen de snelwegbanen
9. Career Wins 350 Weinig over te zeggen, gewoon simpele wedstrijden etc. doen, als je moeite hebt met Career
10. Cars Destroyed 250 Ga naar strand (liefst in Online Cruise, voorkomt politie), rij het water in, auto respawnt vóór het water, en rij er weer in. Iedere keer dat de auto het water ingaat, zal hij Damaged Out zijn
11. Opponents Hit 1000 Gewoon even tegenstanders beuken als ze je in willen halen, of met de Special werken die ervoor zorgt dat je iedere auto flink kan beuken
12. Objects Hit 10000 In noordoost op de snelweg zie je betonnen blokken tussen de banen, met tussen de blokken oranje paaltjes, parkeer je auto tegen een blok, en zorg dat je auto bovenop zo'n paaltje staat.

Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...