Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar de stats veranderen niet meer op sociaal club. :duh:

Volgens social club rij ik nog steeds in een Mazda "shrinka" terwijl die gewoon staat de roesten in mijn garage. :7

Heb je gesaved?

Edit: ik ga dat topic fijn alleen maken man, Rullez en Hayte doen toch geen reet :S

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Maar de stats veranderen niet meer op sociaal club. :duh:

Volgens social club rij ik nog steeds in een Mazda "shrinka" terwijl die gewoon staat de roesten in mijn garage. :7

Heb je gesaved?

Edit: ik ga dat topic fijn alleen maken man, Rullez en Hayte doen toch geen reet :S

Tuurlijk ik ga boor de zekerheid altijd in en uit de garage dan saved die. :Y

En relinken helpt ook niet. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de stats veranderen niet meer op sociaal club. :duh:

Volgens social club rij ik nog steeds in een Mazda "shrinka" terwijl die gewoon staat de roesten in mijn garage. :7

Heb je gesaved?

Edit: ik ga dat topic fijn alleen maken man, Rullez en Hayte doen toch geen reet :S

Tuurlijk ik ga boor de zekerheid altijd in en uit de garage dan saved die. :Y

En relinken helpt ook niet. :S

En, hoelang is die Shinka geleden? Log je btw in op Rockstar Socialclub terwijl je speelt? (dit versnelt de 'reactietijd')

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Hoeveel Tip
1. Cash $1.000.000 Veel Freeway Races en Wagers
2. Drive 5000 mijl Start Online Cruise, pak snelle auto en over de snelweg gassen
3. Consecutive Wins 25 Freeway Races, vooral groene en gele
4. 2 Wheel 10 mijl Online Cruise, pak goede auto en over de snelweg gassen
5. Wheelie 15 mijl Online Cruise, pak goede motor en over de snelweg gassen
6. Cruising Time 25 uur Kun je gewoon doen in offline mode, desnoods Playstation dagje aan laten staan (kan niet veel kwaad)
7. Special Uses 5000 Pak auto met 4 of 5x Nitro, ga naar tankstation, handrem + 4/5x Nitro, terugrijden naar tankstation, bijvullen en weer handrem + 4/5x Nitro
8. Jump Distance 200 meter (= 600ft), probeer het oostblok, waarin je min of meer in een 'bak' zit met verhogingen aan beide kanten, of pak een van de treinstations in South Central tussen de snelwegbanen
9. Career Wins 350 Weinig over te zeggen, gewoon simpele wedstrijden etc. doen, als je moeite hebt met Career
10. Cars Destroyed 250 Ga naar strand (liefst in Online Cruise, voorkomt politie), rij het water in, auto respawnt vóór het water, en rij er weer in. Iedere keer dat de auto het water ingaat, zal hij Damaged Out zijn
11. Opponents Hit 1000 Gewoon even tegenstanders beuken als ze je in willen halen, of met de Special werken die ervoor zorgt dat je iedere auto flink kan beuken
12. Objects Hit 10000 In noordoost op de snelweg zie je betonnen blokken tussen de banen, met tussen de blokken oranje paaltjes, parkeer je auto tegen een blok, en zorg dat je auto bovenop zo'n paaltje staat.

Hier heb je nog wat antwoorden :')

Edit: Fkking hell zeg, wat is dit? Ik vraag Hayte en Sven mij te helpen, Sven laat afweten afgelopen week, en ik vraag Rullez, rullez doet 't wel even en nu weigert ie me ineens te helpen, en Hayte is al paar dagen niet meer te vinden? Aw (...)

Ik kan je helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Topic word toch nog weekje uitgesteld ivm het toevoege van wat plaatjes, en het uitbreiden van de tests. Ik heb namelijk de DLC's, dus ik kan bij de lowriders enzo. Shit is wel dat ik in die wagens weer 45 races moet winnen voor alle upgrades :')

Link to comment
Delen op andere websites

Congrats, en ik ontdek net dat er in South Central ook een garage is :')

Tuurlijk je krijgt er zelfs een trophy voor als je er naartoe gaat. :7

Lol, in SC krijg je echt trophy's voor de domste dingen.. Test drive, hoppa, weer trophy.. :')

Ik denk dat ik de PS3 weer eens een nachtje ga laten aanstaan, wil nóg een record, zodat ik dat op de bijrijderskant kan zetten :') Dan heb ik pas een echte record S600 :)

Edit: Denk da tik ga werken aan Consequtive Wins. Dat aantal is nog te doen :puh:

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...