Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

Oke, dan zal ik is kijken :dans: het is namelijk niet zo op socialclub dat er dan een kruisje ofzo door het vakje met C gaat?

De C wordt rood aangekruist bij 4 uit 12. De B wordt erbij aangekruist (dan heb je dus B en C aangekruist) bij 8 uit 12, en bij 12 uit 12 zul je A B en C rood aangekruist te zien krijgen :)

Maar wat word er bedoeld met 4 uit 12?

Dat je 4 van de 12 dingen completed hebt (dus 100%. Pas wel op, ik heb gehad dat ie 100% aangaf, terwijl ik bij de Jump Distance 1 meter tekort kwam, daardoor moest ik 't opnieuw doen. Ik keek er eerst wel even raar van op).

Dan zou ik C allang moeten hebben heb er 7 100% (echt 100%, zit er allemaal ruim overheen) misschien dat hij rood wordt als ik eens bij de hydraulics kijk ingame?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oke, dan zal ik is kijken :dans: het is namelijk niet zo op socialclub dat er dan een kruisje ofzo door het vakje met C gaat?

De C wordt rood aangekruist bij 4 uit 12. De B wordt erbij aangekruist (dan heb je dus B en C aangekruist) bij 8 uit 12, en bij 12 uit 12 zul je A B en C rood aangekruist te zien krijgen :)

Maar wat word er bedoeld met 4 uit 12?

Dat je 4 van de 12 dingen completed hebt (dus 100%. Pas wel op, ik heb gehad dat ie 100% aangaf, terwijl ik bij de Jump Distance 1 meter tekort kwam, daardoor moest ik 't opnieuw doen. Ik keek er eerst wel even raar van op).

Dan zou ik C allang moeten hebben heb er 7 100% (echt 100%, zit er allemaal ruim overheen) misschien dat hij rood wordt als ik eens bij de hydraulics kijk ingame?

Probeer het eens. Anders vat ik het eigenlijk ook niet meer namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is er eindelijk voor de xbox vandaag. Zitten ook nog 2 extra carpacks bij. Ik heb hem met Mercedes CL65 AMG, Audi S5 en Mitshubishi Eclipse gedownload. In de andere zit een XLR of zoiets en een DB9 en nog eentje. Ik heb er lang op gewacht en dit is wel netjes dat ze er 2 carpacks bijdoen (240 punten per stuk)

Edit: Krijg een foutmelding bij het downloaden en de carpacks staan er ineens niet meer op :O

Bewerkt: door Siender
Link to comment
Delen op andere websites

Ach boeien, de 2 uiteinden van auto's duwen ze nu in 't spel: de brute stoere nieuwe bakken (de Range Rovers) en de brute stoere kleine bakken (de oudere auto's). Zodra ik een van die lowriders in mijn handen krijg, dan zet ik "Low Rida" op de zijkant XD

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 2 vraagjes

Vraag1:hoe krijg ik die hydraulics

ik ben online geweest

Vraag2:Ik ben de audi aan halen

maar moet bepaalde eisen voldoen

welke moet ik doen

het is engels mijn engels is niet zo goed

dit zijn de dingen die ik nog moet halen

die ik niet weet hoe moet halen

van

special

destroyed cars

hoe doe ik die 2 dingen de rest weet ik al en heb daar al wat van vol

kijk op rockstar social club en ga dan naar MIDNIGHT CLUB LA en daarna naar DRIVERS LICENSE daar staat precies wat je moet doen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Hoeveel Tip
1. Cash $1.000.000 Veel Freeway Races en Wagers
2. Drive 5000 mijl Start Online Cruise, pak snelle auto en over de snelweg gassen
3. Consecutive Wins 25 Freeway Races, vooral groene en gele
4. 2 Wheel 10 mijl Online Cruise, pak goede auto en over de snelweg gassen
5. Wheelie 15 mijl Online Cruise, pak goede motor en over de snelweg gassen
6. Cruising Time 25 uur Kun je gewoon doen in offline mode, desnoods Playstation dagje aan laten staan (kan niet veel kwaad)
7. Special Uses 5000 Pak auto met 4 of 5x Nitro, ga naar tankstation, handrem + 4/5x Nitro, terugrijden naar tankstation, bijvullen en weer handrem + 4/5x Nitro
8. Jump Distance 200 meter (= 600ft), probeer het oostblok, waarin je min of meer in een 'bak' zit met verhogingen aan beide kanten, of pak een van de treinstations in South Central tussen de snelwegbanen
9. Career Wins 350 Weinig over te zeggen, gewoon simpele wedstrijden etc. doen, als je moeite hebt met Career
10. Cars Destroyed 250 Ga naar strand (liefst in Online Cruise, voorkomt politie), rij het water in, auto respawnt vóór het water, en rij er weer in. Iedere keer dat de auto het water ingaat, zal hij Damaged Out zijn
11. Opponents Hit 1000 Gewoon even tegenstanders beuken als ze je in willen halen, of met de Special werken die ervoor zorgt dat je iedere auto flink kan beuken
12. Objects Hit 10000 In noordoost op de snelweg zie je betonnen blokken tussen de banen, met tussen de blokken oranje paaltjes, parkeer je auto tegen een blok, en zorg dat je auto bovenop zo'n paaltje staat.

Hier heb je nog wat antwoorden :')

Edit: Fkking hell zeg, wat is dit? Ik vraag Hayte en Sven mij te helpen, Sven laat afweten afgelopen week, en ik vraag Rullez, rullez doet 't wel even en nu weigert ie me ineens te helpen, en Hayte is al paar dagen niet meer te vinden? Aw (...)

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...