Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

eej Wienish ik zag je trouwens staan bij social club als een High score :tu:

Ik weet alleen niet meer welke volgens mij ''objects hit'' :tu:

Dat kan goed :) Ik sta daar met ruim 15 miljoen hits bovenaan :') Zodra ik klaar ben met de tests, ben ik van plan om die Total Losses ook te verbeteren :)

welke tests?

Ik ben bezig met een topic voor Midnight Club: LA, waarin ik alle auto's beoordeel op uiterlijk, hydraulics, snelheid, besturing, acceleratie en geluid, pér upgradelevel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

eej Wienish ik zag je trouwens staan bij social club als een High score :tu:

Ik weet alleen niet meer welke volgens mij ''objects hit'' :tu:

Dat kan goed :) Ik sta daar met ruim 15 miljoen hits bovenaan :') Zodra ik klaar ben met de tests, ben ik van plan om die Total Losses ook te verbeteren :)

Heb je al de audi R8? :?

Link to comment
Delen op andere websites

zeg het waneer je klaar ben wienish, want ik wil wel bekijken welke autos ik ga kopen als ik

het spel speel :puh: Ik ben van plan om dan een ford mustang boss te gaan kopen :puh: (moet ie wel snel zijn :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

eej Wienish ik zag je trouwens staan bij social club als een High score :tu:

Ik weet alleen niet meer welke volgens mij ''objects hit'' :tu:

Dat kan goed :) Ik sta daar met ruim 15 miljoen hits bovenaan :') Zodra ik klaar ben met de tests, ben ik van plan om die Total Losses ook te verbeteren :)

Heb je al de audi R8? :?

Nope, nog niet. Moet alleen nog de Specials, en Rockstar Social club zegt momenteel dat ik op 80% zit daarmee. Ik moet nog 1003x Nitro. :)

zeg het waneer je klaar ben wienish, want ik wil wel bekijken welke autos ik ga kopen als ik

het spel speel :puh: Ik ben van plan om dan een ford mustang boss te gaan kopen :puh: (moet ie wel snel zijn :7 )

Ik zal zeggen wanneer ik klaar ben. En de Boss heeft een maximum snelheid van 145 mph (=232km/u), en met tuning level 2 is dit 180 mph (288km/u). Verder wil ik zeggen dat deze auto zeker met een voldoende uit de test zal komen. Exacte scores wil ik nog niet vrijgeven.

Mensen, op social club staat a,b,c License. Bij welke krijg je r8?

C = Hydraulics + Airbags

B = Velgen

A = Audi R8

Wienish, ik kan je evt. bijstaan met/bij de tests met evt. videos?

Ik heb de nodige hulp al ingeschakelt (End Of The Riot + Hayte, bedankt!), en mijn eigen werk zit er al bijna op. Sorry!

Link to comment
Delen op andere websites

C = Hydraulics + Airbags

B = Velgen

A = Audi R8

Ik heb er nu al een stuk of 8 100% kan ik hydraulics dan? want bij C stond dacht ik 4/12 oid? Of komen daaar gewoon nieuwe opdrachten na A?

Als jij 8 uit 12 hebt, en je hebt na het behalen ervan nog een keer op Social Club gezeten, dan zijn als het goed is de Hydraulics/Airbags én de velgen beschikbaar voor jou (TIS Modular 304 ofzoiets). Nadat je A gehaalt heb, komt er niks bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan zal ik is kijken :dans: het is namelijk niet zo op socialclub dat er dan een kruisje ofzo door het vakje met C gaat?

De C wordt rood aangekruist bij 4 uit 12. De B wordt erbij aangekruist (dan heb je dus B en C aangekruist) bij 8 uit 12, en bij 12 uit 12 zul je A B en C rood aangekruist te zien krijgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan zal ik is kijken :dans: het is namelijk niet zo op socialclub dat er dan een kruisje ofzo door het vakje met C gaat?

De C wordt rood aangekruist bij 4 uit 12. De B wordt erbij aangekruist (dan heb je dus B en C aangekruist) bij 8 uit 12, en bij 12 uit 12 zul je A B en C rood aangekruist te zien krijgen :)

Maar wat word er bedoeld met 4 uit 12?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, dan zal ik is kijken :dans: het is namelijk niet zo op socialclub dat er dan een kruisje ofzo door het vakje met C gaat?

De C wordt rood aangekruist bij 4 uit 12. De B wordt erbij aangekruist (dan heb je dus B en C aangekruist) bij 8 uit 12, en bij 12 uit 12 zul je A B en C rood aangekruist te zien krijgen :)

Maar wat word er bedoeld met 4 uit 12?

Dat je 4 van de 12 dingen completed hebt (dus 100%. Pas wel op, ik heb gehad dat ie 100% aangaf, terwijl ik bij de Jump Distance 1 meter tekort kwam, daardoor moest ik 't opnieuw doen. Ik keek er eerst wel even raar van op).

Link to comment
Delen op andere websites

@ zaahed

Moet je bij dit spel straatracen? - Ja, je moet straatracen en je reputatie verbeteren

Kan je nieuwe auto's kopen en dan gewoon vrij over straat rijden?Ja, dat kan ook

Wat kan je bij online of kan dat niet? Racen, tournaments, rate my ride enz

:tu:

Bedankt.

Nog een vraagje.

Is het met politie of zonder?

Dan ga ik hem kopen als ik er genoeg geld voor heb.

Link to comment
Delen op andere websites

@ zaahed

Moet je bij dit spel straatracen? - Ja, je moet straatracen en je reputatie verbeteren

Kan je nieuwe auto's kopen en dan gewoon vrij over straat rijden?Ja, dat kan ook

Wat kan je bij online of kan dat niet? Racen, tournaments, rate my ride enz

:tu:

Bedankt.

Nog een vraagje.

Is het met politie of zonder?

Dan ga ik hem kopen als ik er genoeg geld voor heb.

Met politie, maar die is naar mijn mening niet al te moeilijk af te schudden.. En om ze af te schudden loont zich ook niet echt. In "Pull Over" betaal je zelden meer dan $300, en in "Police Pursuit" is het meestal net boven de $1000. Maximum is $5000 in Police Pursuit. Dat geld heb je terugverdiend in 1 oranje of rode race (Freeway Race is makkelijkste ivm de weinige bochten), of 2 gele/groene races. (de kleur geeft de moeilijkheidsgraad aan).

Ik wil btw melden dat ik zojuist de A-license gehaald heb in de Social Club! Ik kan dus door met mijn tests!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...