Jump to content

[MC] Midnight Club: Los Angeles


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 796
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    136

  • End Of The Riot

    124

  • Rullez

    98

  • Hayte

    65

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben dus van plan om Midnight Club Los Angeles te kopen (voor Playstation 3). Alleen ik weet het nog niet 100% zeker, iemand die mij kan overtuigen met goede argumenten? :*D

Ik vind het echt een goed spel. Mooie graphics, veel unlockables, grote map, leuk verhaal, leuke auto's en vooral leuk online! :)

Lees deze review maar eens:

http://www.gamer.nl/doc/48320/Midnight-Club-Los-Angeles

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dus van plan om Midnight Club Los Angeles te kopen (voor Playstation 3). Alleen ik weet het nog niet 100% zeker, iemand die mij kan overtuigen met goede argumenten? :*D

De rijstijl is helaas meer arcade dan realistisch, maar dit is niet zo'n probleem.. Het uiterlijk van de auto's is wel erg realistisch, en dat je altijd leuk kan mixen met bumpers en dergelijke maakt 't des te leuker... Verder zijn er nog onbegrensd veel miljoenen, zoniet miljarden mogelijkheden aan hoe je je auto bestickert (en ja, dan tel ik ook mee als optie dat je een sticker één beetje naar rechts duwt xD). Denk aan een tietenmobiel die eens is gemaakt door een Amerikaan; een Lamborghini met blote borsten op de voorkant en op de zijkanten een soort van strand en de kont van een madam (deze wagen staat nu ook bij Wienish in de garage), of gewoon simpele rally-uitvoeringen van bijv. Mitsubishi's..

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties. Ik heb dan toch besloten binnenkort Midnight Club Los Angeles te bestellen. Ik ben wel toe aan een race game. 8)

paul007

Moet je zorgen dat je snel dinges verslaat (ff naam kwijt), dan kun je voor 1 miljoen garage overkopen en heb je gratis auto's enzo in de winkel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de reacties. Ik heb dan toch besloten binnenkort Midnight Club Los Angeles te bestellen. Ik ben wel toe aan een race game. 8)

paul007

Moet je zorgen dat je snel dinges verslaat (ff naam kwijt), dan kun je voor 1 miljoen garage overkopen en heb je gratis auto's enzo in de winkel :D

Bedoel je Boke?

Je moet ook nog alle races doen die iets te maken hebben met de garagehouder anders gaat het ook nog niet direct. :7

Voor de rest moet je ook proberen zo snel mogelijk aan een Lamborghini Murcielago zien te komen met deze auto kan je namelijk makkelijk de hele storyline uitspelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn hele mooie auto's. :Y

Heb je de meeste zelfgemaakt of zijn de meeste gekocht?

Die op de video zijn allemaal zelf gemaakt. De drie auto's die ik niet show zijn of te lelijk of gekocht in RMR (ik wil namelijk niet met andermans eer gaan strijken). De Camaro is uit de Rate My Ride bijvoorbeeld, en lichtelijk aangepast (voornamelijk wat gekloot met de wielen/banden, want ik vond ze te dik), de Murcielago (tietenwagen) heb ik gelaten voor wat 't is en de Skyline is gewoon een té slechte 2F2F ripoff :puh:

Edit: ik moet wel nalaten dat de Audi R8 politiewagen uit de Rate My Ride mij inspiratie gegeven heeft voor mijn eerste Gallardo, en de S7 ook geïnspireerd is op een aantal voertuigen op RMR (gewoon de stijl ;)). De Audi RS4 en Mitsubishi Evo X zijn geïnspireerd op een foto die je kunt googlen, maar wel zelf gemaakt :)

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Na een tijdje het niet meer hebben te gespeeldt heb ik het toch nog is gespeelt nadat ik het mooie filmpje van Wienish zag en ik moet zeggen ik ben er terug een beetje verslaafd aan geraakt. ^_^

Heb ook nog een paar auto\'s getunt, ik zal binnenkort misschien een paar screens ervan posten. :Y

Een tijdje geleden heb ik ook is de cover auto proberen na te maken dit was het resultaat:

getsakeimage.jpg

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Na een tijdje het niet meer hebben te gespeeldt heb ik het toch nog is gespeelt nadat ik het mooie filmpje van Wienish zag en ik moet zeggen ik ben er terug een beetje verslaafd aan geraakt. ^_^

Heb ook nog een paar auto\'s getunt, ik zal binnenkort misschien een paar screens ervan posten. :Y

Een tijdje geleden heb ik ook is de cover auto proberen na te maken dit was het resultaat:

getsakeimage.jpg

Mooi gelukt, ik had hem ook in mijn wagenpark. Ben nu alleen opnieuw begonnen omdat ik alle cutscenes en andere dingen aan het filmen ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Na een tijdje het niet meer hebben te gespeeldt heb ik het toch nog is gespeelt nadat ik het mooie filmpje van Wienish zag en ik moet zeggen ik ben er terug een beetje verslaafd aan geraakt. ^_^
Bij deze mijn oprechte excuses.
Heb ook nog een paar auto\'s getunt, ik zal binnenkort misschien een paar screens ervan posten. :Y

Een tijdje geleden heb ik ook is de cover auto proberen na te maken dit was het resultaat:

*Mooiplaatje IksDee(XD)*

Nice! Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...