Jump to content

FIFA 08

Marsmello

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een probleem. Met FIFA08 voor de Xbox 360! Ik heb een eigen speler gemaakt. Bij een Club gezet. Nu begin ik een Manager Mode en dan staat hij er niet bij.

Had je de carriere al voor dat je je speler had gemaakt?

Want dan staat hij er dan niet bij.

Als je de volgorde leest hoe ik het heb gedaan. dan is de antwoord: :N

Bewerkt: door Mister.X
  • 2 weken later...
  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mister.X

26

• Groot-Duimpje

24

• Marsmello

10

• joshoon

9

Geplaatst:

Het scouten bij Fifa 08 vind ik wel een beetje krom. Want met PSV, de beste speler daar is Gomez/Farfan allebij hebben die een gemiddelden van 82. Maar als je iemand scout dan kan die al een gemiddelden van 83 hebben. :7:D

Geplaatst:
Het scouten bij Fifa 08 vind ik wel een beetje krom. Want met PSV, de beste speler daar is Gomez/Farfan allebij hebben die een gemiddelden van 82. Maar als je iemand scout dan kan die al een gemiddelden van 83 hebben. :7:D

inderdaad , daar heb je gelijk in , neem nou als voorbeeld voor jou PSV , Gomes vind ik juist beter dan 82 , Farfan daarintegen mag van mij in de 70 zijn ;)

Geplaatst:

inderdaad , daar heb je gelijk in , neem nou als voorbeeld voor jou PSV , Gomes vind ik juist beter dan 82 , Farfan daarintegen mag van mij in de 70 zijn ;)

Ja ik vind ook eigenlijk dat Gomez wel 85/86 zou moeten zijn. Maar farfan vind ik best goed dus 82 is wel okee. In Fifa 07 was die maar 74 ofzo. :D

Geplaatst:

Ja ik vind ook eigenlijk dat Gomez wel 85/86 zou moeten zijn. Maar farfan vind ik best goed dus 82 is wel okee. In Fifa 07 was die maar 74 ofzo. :D

d'r zijn inderdaad veel mensen omhoog gegaan neem nou Ajax , Suarez , die is verschrikkelijk omhoog gegaan ook , maar ook wel lkkr :) , dat ze steeds beter worden want Huntelaar is bij nu al 92 :) , terwijl ik hem nu net eind 2de jaar heb :) ,

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vraagje aan de XBOX360 en PS3 bezitters: Wat is de Arena? Is dat een soort training en dan alleen? Jammer dat ze dat iig niet op de PC hebben...

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het niet op de Xbox360 of PS3 .. , maar volgens mij een training is dat ja , een soort van ..

Bewerkt: door Groot-Duimpje
Geplaatst:

Je bedoeld dat je dan automatisch een persoon bent ( Ronaldinho ) , en daarmee op doel kan schieten ?

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ja, je kan er mee gaan voetballen. Voor het spel iets gaan doen krijg je het (dus voor je het Menu krijgt) Maar ook voor een wedstrijd, ik doe meestal vrije trappen oefenen of keeper dollen.

Geplaatst:
Ja, je kan er mee gaan voetballen. Voor het spel iets gaan doen krijg je het (dus voor je het Menu krijgt) Maar ook voor een wedstrijd, ik doe meestal vrije trappen oefenen of keeper dollen.

Dat zou leuk zijn als dat volgend jaar ook op de pc komt. Want ArenA lijkt me best lol.

Geplaatst:

Dat zou leuk zijn als dat volgend jaar ook op de pc komt. Want ArenA lijkt me best lol.

Owja, het is gewoon Arena, want de ArenA van Amsterdam zit er niet in, dat is een min punt, net als de stadion van Real Madrid.

Geplaatst:

Owja, het is gewoon Arena, want de ArenA van Amsterdam zit er niet in, dat is een min punt, net als de stadion van Real Madrid.

Bernabeu zit ook niet in PC versie hoor. Xbox360 versie heeft heel weinig stadions hoorde ik.

Geplaatst:

Even een bumpje...

Ik weet niet of het iets toevoegd aan dit topic, maar ik ergerde me er nog al aan dat Fifa 08 bij bepaalde teams geen normale vlaggen heeft. Bij bijvoorbeeld VVV-Venlo zijn er grijze vlaggen opgehangen. Niet echt de geel-zwarte kleur die je zou verwachten. Ook de sideboards, en nog een aantal andere zaken vind ik erg nalatig. Nou heb ik lopen zoeken naar een creation centre, zoals ook bij sommige vorige delen werden gemaakt, en na een uurtje vond ik:

FIFA08 Creation Master

Een zéér uitgebreide changer voor FIFA08. Je kunt werkelijk álles aanpassen. Outfits, Stadions, Billboards, Vlaggen, Tribunes, Supporters, Logo's, scheidsrechters, Clubs, Competities, en het is zelfs mogelijk geheel nieuwe landen te maken, waarin ook weer nieuwe Competities zijn, met uiteraard wat nieuwe clubs. In het spel zelf is het mogelijk om zelf een club te maken. Deze komt dan bij de overige teams te staan, en krijgt een standaart logo, en shirt.

Bij de Creation Master kun je het logo, Stadion, Boards, Vlaggen en zelfs de shirts compleet naar eigen wens aanpassen. Een beetje kennis met photoshop is verreist, maar dan heb je ook echt iets. IK gebruik het programma nu een week of vier, en heb nog geen enkele bug gezien.

Het is fantastisch om je eigen club te zien spelen, met je eigen ontworpen logo, in je eigen ontworpen competitie, met je eigen ontworpen shirt, en spelers, in je eigen aangepaste stadion.

Een echte aanrader dus!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...