Jump to content

FIFA 08


Marsmello

Recommended Posts

Heb het gisteren ook gekocht en ik moet zeggen dat ik het best wel een goede game vind. Het is mijn eerste voetbal game en het valt zeker niet tegen. In het begin moest ik wel ff wennen aan de controls van de pc. Btw kun je ook gewoon wereldvoetbal doen fzo? Dus dat je dan met een land speelt tegen een ander land of is dit niet mogelijk?

grtzzz moechy

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    26

  • Groot-Duimpje

    24

  • Marsmello

    10

  • joshoon

    9

Btw kun je ook gewoon wereldvoetbal doen fzo? Dus dat je dan met een land speelt tegen een ander land of is dit niet mogelijk?

Ook dat is uiteraard weer mogelijk, namelijk via de competitie 'Internationaal' die je kunt vinden via Aftrap > Klassiek.

Kanttekening: Het Nederlands elftal is wél beschikbaar, maar niet in originele staat. De echte namen ontbreken namelijk, dit heeft alles te maken met de (voor zoveelste keer) ontbrekende licentie.

Link to comment
Delen op andere websites

Btw kun je ook gewoon wereldvoetbal doen fzo? Dus dat je dan met een land speelt tegen een ander land of is dit niet mogelijk?

Ook dat is uiteraard weer mogelijk, namelijk via de competitie 'Internationaal' die je kunt vinden via Aftrap > Klassiek.

Kanttekening: Het Nederlands elftal is wél beschikbaar, maar niet in originele staat. De echte namen ontbreken namelijk, dit heeft alles te maken met de (voor zoveelste keer) ontbrekende licentie.

Ok hartelijk dank modje martijn :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Even een bumpje...

Ik weet niet of het iets toevoegd aan dit topic, maar ik ergerde me er nog al aan dat Fifa 08 bij bepaalde teams geen normale vlaggen heeft. Bij bijvoorbeeld VVV-Venlo zijn er grijze vlaggen opgehangen. Niet echt de geel-zwarte kleur die je zou verwachten. Ook de sideboards, en nog een aantal andere zaken vind ik erg nalatig. Nou heb ik lopen zoeken naar een creation centre, zoals ook bij sommige vorige delen werden gemaakt, en na een uurtje vond ik:

FIFA08 Creation Master

Een zéér uitgebreide changer voor FIFA08. Je kunt werkelijk álles aanpassen. Outfits, Stadions, Billboards, Vlaggen, Tribunes, Supporters, Logo's, scheidsrechters, Clubs, Competities, en het is zelfs mogelijk geheel nieuwe landen te maken, waarin ook weer nieuwe Competities zijn, met uiteraard wat nieuwe clubs. In het spel zelf is het mogelijk om zelf een club te maken. Deze komt dan bij de overige teams te staan, en krijgt een standaart logo, en shirt.

Bij de Creation Master kun je het logo, Stadion, Boards, Vlaggen en zelfs de shirts compleet naar eigen wens aanpassen. Een beetje kennis met photoshop is verreist, maar dan heb je ook echt iets. IK gebruik het programma nu een week of vier, en heb nog geen enkele bug gezien.

Het is fantastisch om je eigen club te zien spelen, met je eigen ontworpen logo, in je eigen ontworpen competitie, met je eigen ontworpen shirt, en spelers, in je eigen aangepaste stadion.

Een echte aanrader dus!

Tjeezus Wat een zeikerd ben jij !

Je zit in alle topics te zeiken , ook in je eigen topic : fifa 2008 slechtse game

Hou je mond ofzo ! en post niet al dat gezeik !

blablablabla

ach ja

>>> Door Froodooo: En misschien moet jij eerst eens even kijken of jouw post wel van enig nut is voor een topic, wat in dit geval dus absoluut niet het geval is!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Even een bumpje...

Ik weet niet of het iets toevoegd aan dit topic, maar ik ergerde me er nog al aan dat Fifa 08 bij bepaalde teams geen normale vlaggen heeft. Bij bijvoorbeeld VVV-Venlo zijn er grijze vlaggen opgehangen. Niet echt de geel-zwarte kleur die je zou verwachten. Ook de sideboards, en nog een aantal andere zaken vind ik erg nalatig. Nou heb ik lopen zoeken naar een creation centre, zoals ook bij sommige vorige delen werden gemaakt, en na een uurtje vond ik:

FIFA08 Creation Master

Een zéér uitgebreide changer voor FIFA08. Je kunt werkelijk álles aanpassen. Outfits, Stadions, Billboards, Vlaggen, Tribunes, Supporters, Logo's, scheidsrechters, Clubs, Competities, en het is zelfs mogelijk geheel nieuwe landen te maken, waarin ook weer nieuwe Competities zijn, met uiteraard wat nieuwe clubs. In het spel zelf is het mogelijk om zelf een club te maken. Deze komt dan bij de overige teams te staan, en krijgt een standaart logo, en shirt.

Bij de Creation Master kun je het logo, Stadion, Boards, Vlaggen en zelfs de shirts compleet naar eigen wens aanpassen. Een beetje kennis met photoshop is verreist, maar dan heb je ook echt iets. IK gebruik het programma nu een week of vier, en heb nog geen enkele bug gezien.

Het is fantastisch om je eigen club te zien spelen, met je eigen ontworpen logo, in je eigen ontworpen competitie, met je eigen ontworpen shirt, en spelers, in je eigen aangepaste stadion.

Een echte aanrader dus!

Tjeezus Wat een zeikerd ben jij !

Je zit in alle topics te zeiken , ook in je eigen topic : fifa 2008 slechtse game

Hou je mond ofzo ! en post niet al dat gezeik !

blablablabla

ach ja

Dude een paar regels.

1. Geen spam, dus geen onzinnige posts zoals deze.

2. Niet aanvallen op andere medeforummers.

3. Altyd vriendelijk blijven.

Srry voor modgedrag _O_

>>> Door Froodooo: Bedankt voor de regeltjes, maar in het vervolg zijn deze posts eigenlijk overbodig, aangezien er mods zijn die de topics ook controleren. ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...