Jump to content

FIFA 08


Marsmello

Recommended Posts

Nou nee, Dan gebeurt er niks!
Zodra het in beeld komt te staan dat jij het spel mag hervatten (vrije trap, corner, ...), dan moet je op de PC geloof ik op 'C' drukken. Als het goed is neemt jouw mannetje dan de vrije trap, corner, enzovoorts. Voor de zekerheid kun je een paar keer op 'C' drukken, om er zeker van te zijn dat jij de spelhervatting mag doen. :clown:
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    26

  • Groot-Duimpje

    24

  • Marsmello

    10

  • joshoon

    9

Nou nee, Dan gebeurt er niks!
Zodra het in beeld komt te staan dat jij het spel mag hervatten (vrije trap, corner, ...), dan moet je op de PC geloof ik op 'C' drukken. Als het goed is neemt jouw mannetje dan de vrije trap, corner, enzovoorts. Voor de zekerheid kun je een paar keer op 'C' drukken, om er zeker van te zijn dat jij de spelhervatting mag doen. :clown:

ik zal proberen.

Wat ik jammer vind is dat je op de X360 met de Be a Pro-mode geen carriere kan spelen alleen 1 wedstrijd!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In het concurrentie gevecht tussen FIFA en Pro Evolution Soccer is het eigenlijk dat PES mééstal de beste controls heeft, de beste trucjes en dat het gewoon lekker speelt. FIFA daarentegen is beter verkocht, heeft wel wat minder lekkere controls (volgens de recensies), maar de online mode, de Carriére mode, Be a Pro modus nu, én last but no least: De echte licensies. Al die dingen staan nu in het voordeel van FIFA. Laat ik al die dingen maar eens opsommen:

FIFA

+ Word goed verkocht

+ Be a pro modus (Bij FIFA 08)

+ Online mode

+ Licensies zodat er échte namen in zitten.

- De minder goeie controls

- Minder realistisch dan PES

Pro Evolution Soccer

+ Realistische Gameplay

+ Goeie controls

+ Veel trucjes

- Licensies tekort

- Minder goeie online mode dan FIFA

Dit zijn eigenlijk de belangrijkste punten die je moet weten als je twijfelt tussen een van deze games. Hierbij kom ik tot mijn conclusie:

Wil je goeie controls, realistische gameplay? Kies dan voor Pro Evolution Soccer...

Gaat het jou om de meest verkochte serie, je wilt veel online gaan en licensies? Kies dan voor FIFA.

Zo zit eigenlijk alles :)

Link to comment
Delen op andere websites

Weer even een vraagje aan jullie:

In de Carrière modus van Fifa 08, speel ik nu in de "Cup van Europa", maar eenmaal in de groepsfase aanbeland, zie ik nergens de stand in de groep waarin ik nu speel. Alleen maar de wedstrijden die ik in die groep moet spelen. Weet iemand of je dit wel ergens kan zien (Fifa 08 heb ik op de pc)? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het op de PS2 hetzelfde is maar daar moet je naar Statistieken gaan.

dan krijg je een rijtje met onderandere:

Klassement

Competitiestand

Kamp.bal groepsfase ..

etc ..

Nou moet ik eerlijk zijn dat ik nog nooit in het toernooi Cup van Europa heb gespeeld maar elk jaar alleen maar kampioenenbal gespeeld heb.

Maar eigenlijk hoord die bij statistieken te staan.

Link to comment
Delen op andere websites

De Cup van Europa staat inderdaad bij die statistieken, maar daar kan ik alleen dus de wedstrijden zien die ik moet spelen, niet wat de stand in de poule is...

[Edit] Na de eerste wedstrijd gespeeld te hebben is er een aparte knop naar de stand in de groepsfase: probleem opgelost! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een probleem. Met FIFA08 voor de Xbox 360! Ik heb een eigen speler gemaakt. Bij een Club gezet. Nu begin ik een Manager Mode en dan staat hij er niet bij.

Had je de carriere al voor dat je je speler had gemaakt?

Want dan staat hij er dan niet bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...