Jump to content

FIFA 08


Marsmello

Recommended Posts

Bij de Media Markt is hij vanaf vanmiddag al te verkrijgen, ik heb hem dan ook gelijk voor de PS3 gehaald en ik moet je zeggen dat hij ten eerste er mooier uitziet als de demo en ten tweede ook veel lekkerder speelt. Ik denk dan ook dat hij de 60 euro zeker waard is.

Ikkes.

PS. Hij komt inderdaad officieel pas morgen uit, maar de Media Markt had hem vanmiddag binnen gekregen en heeft hem gelijk in de winkel gelegd ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    26

  • Groot-Duimpje

    24

  • Marsmello

    10

  • joshoon

    9

Ik heb Fifa 99 t/m 2003. En eerlijk gezegt ben ik er nu wel eens op uitgekeken. 't is iederekeer het zelfde, alleen nieuwe spelers en andere mogelijkheden. Dus nee, Fifa 08 komt niet bij mij in de huiskamer. :7

Bewerkt: door Michiel23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Fifa 99 t/m 2003. En eerlijk gezegt ben ik er nu wel eens op uitgekeken. 't is iederekeer het zelfde, alleen nieuwe spelers en andere mogelijkheden. Dus nee, Fifa 07 komt niet bij mij in de huiskamer. :7

fifa '08 zal je bedoelen , nee ik heb ook '98 tot '08 en eignelijk was de laatste al niet meer gepland , maar '09 ( ALS die nog komt op de PS2 ) dan zal ik hem niet meer kopen ..

Link to comment
Delen op andere websites

Dus als ik het goed begrijp is er geen reet veranderd aan de 08 versie van Fifa voor de PC?

Ook niet de graphics?

Want ik hoorde die ik had... dat dat niet alles al had, omdat dat nog in ontwikkeling was.

Kan iemand mischien een lijstje maken wat er precies is veranderd bij de PC versie?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...