Jump to content

FIFA 08


Marsmello

Recommended Posts

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    26

  • Groot-Duimpje

    24

  • Marsmello

    10

  • joshoon

    9

Ik vind het helemaal niks die demo. Ik ga voor PES08

1. Wanneer kom PES08 uit?

2. Hoe duur is ie op de PS2?

m.v.g visser23 a.k.a gamekiller

PES (Pro Evolution Soccer) heeft nog geen exacte datum, maar het streven is zo rond de herfst. Ik neem ook aan dat hij op die datum op de PC, 360, PS3, PSP en de DS uitkomt. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij (net als zijn voorgangers overigens) ongeveer rond de €40 kosten. Ik weet dit overigens niet exact zeker, maar ik kan me herinneren dat vorig jaar de PC-versie rond die prijs lag. Meestal is het zo dat de PS3 en 360 games wat hoger liggen qua prijs, dus ik denk dat die duurder zijn. Al doet dat er momenteel natuurlijk niet toe. :puh:

Edit: @Hieronder: Ik heb nog even wat research gedaan, en voor de PS2, PS3 en 360 komt hij op 26 oktober.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het helemaal niks die demo. Ik ga voor PES08

1. Wanneer kom PES08 uit?

2. Hoe duur is ie op de PS2?

m.v.g visser23 a.k.a gamekiller

PES (Pro Evolution Soccer) heeft nog geen exacte datum, maar het streven is zo rond de herfst. Ik neem ook aan dat hij op die datum op de PC, 360, PS3, PSP en de DS uitkomt. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij (net als zijn voorgangers overigens) ongeveer rond de €40 kosten. Ik weet dit overigens niet exact zeker, maar ik kan me herinneren dat vorig jaar de PC-versie rond die prijs lag. Meestal is het zo dat de PS3 en 360 games wat hoger liggen qua prijs, dus ik denk dat die duurder zijn. Al doet dat er momenteel natuurlijk niet toe. :puh:

PES 2008 komt op 15 oktober al in de winkels te liggen hoor :duh::Y

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

PES6 komt op 15 oktober al in de winkels te liggen hoor

Het is PES8 en het zal heel erg mooi zijn als hij er dan al is! Het zou een heel mooi spel worden met schwalbes! Dus ik ga hem halen, eerst was hij altijd rond de 60 euro op de ps2...40 euro nog beter :D

Link to comment
Delen op andere websites

PES6 komt op 15 oktober al in de winkels te liggen hoor

Het is PES8 en het zal heel erg mooi zijn als hij er dan al is! Het zou een heel mooi spel worden met schwalbes! Dus ik ga hem halen, eerst was hij altijd rond de 60 euro op de ps2...40 euro nog beter :D

Het is pes 2008 en ik bedoelde pes 7 :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...