Jump to content

FIFA 08


Marsmello

Recommended Posts

Ik heb de demo gisteren gespeeld en ik moet zeggen: Hij valt me zwáár tegen. Vrijwel alles is 'tzelfde als FIFA 2007, met als enig verschil dat je nu zelf de keeper kunt besturen. Om nou enkel voor die optie weer een nieuwe FIFA te kopen gaat me toch wat te ver, dus ik denk dat ik dit jaar dan toch echt eindelijk over ga stappen op Pro Evolution Soccer. Natuurlijk lijken alle delen van de FIFA-serie op elkaar, maar deze is vrijwel exact 'tzelfde als FIFA 2007.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister.X

    26

  • Groot-Duimpje

    24

  • Marsmello

    10

  • joshoon

    9

Ik heb de demo gisteren gespeeld en ik moet zeggen: Hij valt me zwáár tegen. Vrijwel alles is 'tzelfde als FIFA 2007, met als enig verschil dat je nu zelf de keeper kunt besturen. Om nou enkel voor die optie weer een nieuwe FIFA te kopen gaat me toch wat te ver, dus ik denk dat ik dit jaar dan toch echt eindelijk over ga stappen op Pro Evolution Soccer. Natuurlijk lijken alle delen van de FIFA-serie op elkaar, maar deze is vrijwel exact 'tzelfde als FIFA 2007.

Ik denk eigenlijk dat dat ook normaal is. EA is eigenlijk alleen maar bezig met de FIFA op de 360, Wii en PS3 denk ik zelf. Die andere versies zullen het zelfde blijfen als het jaar ervoor met wat kleine nieuwe dingen.

Ik wacht voor de Demo op de 360, eerst wou ik 08 halen maar ik kan dan toch niet Online met die *piep* dooie EA Servers. PES vind ik grafisch een heel stuk minder maar na die trailer te hebben gezien gisteren wil ik die mischien kopen. Moet gewoon van beide een demo hebben. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het maakt mij niet uit dat die het zelfde zou zijn als Fifa 07.

Want er zijn nu tog ook weer andere teams en nieuwe spelers.

Dus er zal weer zat te beleven zijn !! ^_^

inderdaad , de nieuwe spelers , volgens mij ook wel weer nieuwe trucjes , nieuwe extra's ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Er schijnt ook een optie in te komen waarbij je online met 11 man een team bestuurt. Iedereen één speler. Dat lijkt me best leuk! Alleen gaat het dan waarschijnlijk wel lijken op F-jes voetbal.. iedereen achter de bal aan. En de keeper krijgt de schuld bij een tegengoal. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er schijnt ook een optie in te komen waarbij je online met 11 man een team bestuurt. Iedereen één speler. Dat lijkt me best leuk! Alleen gaat het dan waarschijnlijk wel lijken op F-jes voetbal.. iedereen achter de bal aan. En de keeper krijgt de schuld bij een tegengoal. ;)

Dat is niet waar. Dit willen ze gaan doen in 2010! Nu is het 6 tegen 6 online. Natuurlijk als je niet online speel kun je Be A Pro spelen dat is met 1 speler besturen en dan een carriere spelen. Kijk in de hoofdpost voor meer info!

Bewerkt: door Marsmello
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...