Jump to content

Begraven in het zand!!! fout of easter egg


STASKO

Recommended Posts

is een grapje van de makers

omdat je er opzoek moet naar gaan

alleen heeft rockstar bij vc dit easter egg gede iets letterlijk genomen en daarom ook het bekende easter egg erin gezet :D

deze dus

post-3-1104329550.jpg

Bewerkt: door marco vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    17

  • Bridgeman

    16

  • Baffie

    14

  • MrKooKie

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is inderdaad een leuke easter egg, aleen jammer datr er in vice city niet zoveel

van die leuke eater eggs zijn want de meeste easter eggs bevinden zich in reclameborden of gebouwen die in het echt ook bestaan enz enz,,,,,

verders bevat vice city wel 50 easter eggs!!

Link to comment
Delen op andere websites

En niet meer doen als je geen boze Admins of Moderators achter je reet aan wil :D

*rukt aan ketting*

Dit topic ging oorspronkelijk over een bug waarbij je begraven mensen tegenkwam. Praten over eastereggs graag in het topic wat ik hierboven genoemd heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen foto maar je moet het een keer tegen komen. maar ik denk dat het een fout is in het spel!! en dan moet je die persoon eens een keer onthoofden!! maar dan verdwijnt het lichaam onder het zand en blijft de schaduw achter van die persoon!!!! maar dit is geen grap.

gewoon geluk hebben en goed zoeken op het strand.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen foto maar je moet het een keer tegen komen. maar ik denk dat het een fout is in het spel!! en dan moet je die persoon eens een keer onthoofden!! maar dan verdwijnt het lichaam onder het zand en blijft de schaduw achter van die persoon!!!! maar dit is geen grap.

gewoon geluk hebben en goed zoeken op het strand.

Je kunt natuurlijk wel nóg een keertje over het strand gaan rijden en als je ze dan weer ziet een screen maken met Print Screen. Vervolgens op paint zetten dan naar www.imageshack.com gaan en em daaar uploaden en vervolgens met het IMG knopje de screen híér uploaden. Dan kunnen we ook meteen zien wáár het precies is.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft een Xbox ;)

Mag ik weten wie je met "hij" bedoelt? Bijna het hele forum hier wordt aangesproken met hij dus zou ik wel willen weten wie je daar mee bedoelt. En aan zulke korte berichten hebben we ook niks. Want als "Hij" een X-Box heeft dan maakt dat nog niks uit want dat iemand in het zand zit is echt niet iets dat alleen op Xbox voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...