Jump to content

Begraven in het zand!!! fout of easter egg


STASKO

Recommended Posts

Inderdaad er zitten geen kinderen in het spel!! Maar je ziet immers ook wel eens personen die door muren lopen? nou zo kunnen ze ook wel eens dor de grond zakken al gebeurd dat niet vaak. Maar het is wel vaag om te zien hoe zo'n persoon tot zijn nek in het zand zit ingegraven aleen weet ik niet zeker of dit nu een grapje of een bug is??

Je gelooft het,,,of niet,,,,,,,

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    17

  • Bridgeman

    16

  • Baffie

    14

  • MrKooKie

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hij moet eerst een screen hebben, dan ga ik em de vraag stellen of hij weet hoe die die op moet slaan, dan de vraag stellen of hij internet heeft :lol: , dan de vraag of hij op www.imageshack.us kan komen en dan of hij weet hoe die het moet plaatsen en anders vertel ik dat wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van dat ingraven is wel degelijk waar

maar het is een bug,ze komen het meest op het strand voor.Het zijn eigenlijk gewoon actors die te laag gespawnd zijn en daarom door het zand lopen,ik ben er zelf al veel tegengekomen toen ik vice city op ps2 speelde.Soms kan je ze ook door de grond duwen met je auto,maar dat is minder vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zei ook al dat ik dacht dat het een bug was, maar nu er meer personen zijn die het hebben meegemaakt hoop ik wel dat er nu meer vertrouwen is naar dit fenomeen!!!! maar zou iemand dan een foto kunnen maken als iemand het weer eens tegenkomt?? want het is wel grappig om te zien hoe iemand tot zijn nek ingegraven is!!!

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Mischien kunnen sommige anderen ook nog wat screens plaatsen van voertuigen of jezelf, op het moment dat je ergens doorheenzakt,,,hahahaha. Wat een zakker.

ahum. :lol: :D:puh: :lol: :lol:

Ik ben blij dat ik nu bewijs heb want er ging een hevige discussie op los of ik nou zat te liegen of niet,,,nou hier enig bewijs. !!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...