Jump to content

Begraven in het zand!!! fout of easter egg


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • STASKO

    17

  • Bridgeman

    16

  • Baffie

    14

  • MrKooKie

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dus heeft hij het al gezegd en vind ik dat je het niet nog een keertje hoef te zeggen. Het zal best, maar ik geloof er niks van totdat je een keertje met een screen kom. En dan wil ik het zelf ook nog een keertje op m'n eigen PC zien als het alleen op X-Box voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus heeft hij het al gezegd en vind ik dat je het niet nog een keertje hoef te zeggen. Het zal best, maar ik geloof er niks van totdat je een keertje met een screen kom. En dan wil ik het zelf ook nog een keertje op m'n eigen PC zien als het alleen op X-Box voorkomt.

Ik zei het nog een keer omdat jij begon over die print screen knop <_< btw als je dat laatste gedeelte tegen mij hebt; dat kun je beter tegen hém zeggen.

Bewerkt: door Bridgeman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen camera dus kan ik ook geen screen laten zien,

maar ik heb wel een telefoon met camera aleen moet ik daar nog een kabeltje voor kopen zodat ik de foto's op de computer kan zetten.Aleen koop ik die niet deze maand. Maar ik zal proberen een foto te maken om die vervolgens(als ik over een maandje die kabel heb de foto op het internet te zetten!!!

Zo,,,,,,,,,,,,,,

Maar je kunt wel zeventig keer over het strand lopen zonder dit verschijnsel tegen te komen. Tenminste ik ben vanmiddag ook weer op zoek gegaan om een foto te maken van het verschijnsel, aleen ben ik het in het uur dat ik gezocht heb niet kunnen vinden. Maar ik zal proberen het op de foto te zetten!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel een heel moeilijk verhaal, maar als jij met je mobiel foto's ga zitten maken van je scherm zie je niks meer, je kunt beter gewoon Print Screen toets gebruiken en vervolgens naar Paint gaan en daar plakken doen, opslaan en vervolgens op www.imageshack.com em uploaden. Of je download FRAPS en dan via dezelfde manier uploaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel een heel moeilijk verhaal, maar als jij met je mobiel foto's ga zitten maken van je scherm zie je niks meer, je kunt beter gewoon Print Screen toets gebruiken en vervolgens naar Paint gaan en daar plakken doen, opslaan en vervolgens op www.imageshack.com em uploaden. Of je download FRAPS en dan via dezelfde manier uploaden.

Doe alsjeblieft een keertje slim man en gebruik je verstand en lees het eerste gedeelte van de topic!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het begint een beetje op het "haai" topic te lijken, een heleboel beweerde dat ze een screen hadden van een tommy-etende-haai, maar niemand die em plaatste, ik geloof er helemaal geen zak van ik geloof eerder dat je dacht dat je het zag. Een strand lijkt immers wel op een woestijn en daar heb je soms ook denkbeeldige beelden terwijl ze er niet zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien doe jij er wel verstandig aan om eerst eens Vice City te gaan spelen, als je een heel klein beetje GTA-vc kent weet je dat er helemaal niks geen kinderen rondlopen. Misschien een keertje met een mod gemaakt maar dan wit die gozer het wel. Ik weet nu al zeker dat zoiets helemaal nooooit kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...