Jump to content
PatrickW

Jack Thompson wil Grand Theft Auto 4 verbieden


gallery_1_5_12768.jpg
Ondanks dat hij enige maanden geleden een deal met TakeTwo Interactive heeft gesloten om nooit meer het uitbrengen van een computerspel van deze uitgever tegen proberen te houden, doet hij toch weer een poging.

Volgens Anti-Computergame advocaat Thompson is de advocaat die in een van de missies in GTAIV voorkomt op hem gebaseerd. In verschillende previews in gamebladen kreeg hoofdpersoon Niko de taak om een advocaat te vermoorden die in een dialoog onder andere het volgende zei:"that the firm supports the second amendment and that 'Guns don't kill people. Video games do."

Dit is voor Jack Thompson genoeg om aan te nemen dat die advocaat op hem gebaseerd is en hij voelt zich hierdoor fysiek bedreigt. Hij heeft dan ook een brief gestuurd naar TakeTwo waarin hij eist dat het karakter uit het spel wordt verwijderd, omdat hij anders verdere stappen zal ondernemen om het verschijnen van het spel tegen te houden.

Dat deze actie enige succes zal hebben is hoogst onwaarschijnlijk, omdat het zeer moeilijk te bewijzen is dat het karakter überhaupt op hem gebaseerd is en daarnaast bestaat er ook nog zoiets als het recht op parodie.

bron: gamepolitics.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ney

geen misie waar je hem neer moet knale

gewoon dat hij in zijn autotje stapt

de motor start ni

hij wil uitstape

de deuren gaan niet open

hij wil voorruit in trape

kogel vrij glas

dan komt je aangelopen

je steekt de auto rustig in de fik en hij moet lije

of

hij loopt rustig snags over straat

je schiet hem in zijn been of slaat heb buwusteloos

je sleept hem in je auto

of gelbouw

al je bine bent keten je hem vast en ge ja met een ketingzaag zijn ingewanden er uit zagen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor die paar zieke geesten die er in deze wereld rondlopen hoeven er nog geen videospelletjes verboden te worden. Dit forum is een goed voorbeeld van allemaal gewone mensen die GTA spelen, en geen neigingen tot geweld hebben. Tenzij er iets is wat de meeste van ons niet weten maar daar ga ik niet van uit. Dan kun je dat ook met films doen, kom op zeg.

We kunnen althans wel een leuke Jack Thomson mod maken :puh: Een skin voor een ped :)

Ik dacht dus, zodra die eventueel uit zo komen voor de pc, is dit het eerste wat ik zou gaan vragen bij modding request. :tu::D:dans:

Lars

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij is die man ziek in zijn hoofd.

volgens mij? ik weet het wel zeker

ney

geen misie waar je hem neer moet knale

gewoon dat hij in zijn autotje stapt

de motor start ni

hij wil uitstape

de deuren gaan niet open

hij wil voorruit in trape

kogel vrij glas

dan komt je aangelopen

je steekt de auto rustig in de fik en hij moet lije

of

hij loopt rustig snags over straat

je schiet hem in zijn been of slaat heb buwusteloos

je sleept hem in je auto

of gelbouw

al je bine bent keten je hem vast en ge ja met een ketingzaag zijn ingewanden er uit zagen

das een goeie van die ingewanden :tu: en die fikkende auto is ook cool :D

heeft ie al, namelijk vette games proberen te voorkomen, je zou beter kunnen zeggen; die gozer moet echt een leven gaan zoeken

je hebt gelijk, maar als het hem lukt GTA IV te verbieden dan is hij al te laat om een leven te zoeken dan is hij vast al 2 sec. na dat het hem is gelukt al dood geknald ofzo of zn ingewanden zijn weg

Ag die vent moet gewoon een paar jaar in een isolatiecel, straks verbied ie viva pinata ook nog :ch:

of bob de bouwer en tractor tom en dora

>>> Door Lantyz: Quatropost samengevoegd & vier overbodige afbeeldingen verwijderd<<<

Bewerkt: door Lantyz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij is die man ziek in zijn hoofd.

volgens mij? ik weet het wel zeker

ney

geen misie waar je hem neer moet knale

gewoon dat hij in zijn autotje stapt

de motor start ni

hij wil uitstape

de deuren gaan niet open

hij wil voorruit in trape

kogel vrij glas

dan komt je aangelopen

je steekt de auto rustig in de fik en hij moet lije

of

hij loopt rustig snags over straat

je schiet hem in zijn been of slaat heb buwusteloos

je sleept hem in je auto

of gelbouw

al je bine bent keten je hem vast en ge ja met een ketingzaag zijn ingewanden er uit zagen

das een goeie van die ingewanden :tu: en die fikkende auto is ook cool :D

heeft ie al, namelijk vette games proberen te voorkomen, je zou beter kunnen zeggen; die gozer moet echt een leven gaan zoeken

je hebt gelijk, maar als het hem lukt GTA IV te verbieden dan is hij al te laat om een leven te zoeken dan is hij vast al 2 sec. na dat het hem is gelukt al dood geknald ofzo of zn ingewanden zijn weg

Ag die vent moet gewoon een paar jaar in een isolatiecel, straks verbied ie viva pinata ook nog :ch:

of bob de bouwer en tractor tom en dora

>>> Door Lantyz: Quatropost samengevoegd & vier overbodige afbeeldingen verwijderd<<<

Wedden dat die vent thuis een console heb staan,en alle spellen erbij?? :schater:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat maakt het nouw uit??? Als hij in dat spel zit word hij nog beroemder. Waarom maakt hij altijd zo'n punt van??

Haha, ja hij kan wel es wat goede publiciteit gebruiken, blijkt hij tenminste tog ergens goed voor te zyn... :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

gallery_1_5_12768.jpg
Ondanks dat hij enige maanden geleden een deal met TakeTwo Interactive heeft gesloten om nooit meer het uitbrengen van een computerspel van deze uitgever tegen proberen te houden, doet hij toch weer een poging.

Volgens Anti-Computergame advocaat Thompson is de advocaat die in een van de missies in GTAIV voorkomt op hem gebaseerd. In verschillende previews in gamebladen kreeg hoofdpersoon Niko de taak om een advocaat te vermoorden die in een dialoog onder andere het volgende zei:"that the firm supports the second amendment and that 'Guns don't kill people. Video games do."

Dit is voor Jack Thompson genoeg om aan te nemen dat die advocaat op hem gebaseerd is en hij voelt zich hierdoor fysiek bedreigt. Hij heeft dan ook een brief gestuurd naar TakeTwo waarin hij eist dat het karakter uit het spel wordt verwijderd, omdat hij anders verdere stappen zal ondernemen om het verschijnen van het spel tegen te houden.

Dat deze actie enige succes zal hebben is hoogst onwaarschijnlijk, omdat het zeer moeilijk te bewijzen is dat het karakter überhaupt op hem gebaseerd is en daarnaast bestaat er ook nog zoiets als het recht op parodie.

bron: gamepolitics.com

wat een sul

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hij kan de pot op ik ga genieten van die missie als GTA:IV voor de PC komt.

Alsof het zijn probleem is als ik als 13 jarige GTA speel.

de helft van de mensen die GTA speelt is onder de 18 dus hij wil dan een kleine 300miljoen mensen aannklagen of misschien wel meer

nou als hij zoveel mensen aan klaagt gelooft niemand hem meer

Van mij mag i dor gespoeld worden.

Maar die fikkende auto is echt goed

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...