Jump to content

Nieuw Forum : School & Studie


PatrickW

Recommended Posts

We hebben er weer een nieuw subforum bij onder Lifestyle:

School & Studie

Je kunt er terecht voor allerhande zaken die te maken hebben met je opleiding. Van dagelijkse dingen op school, schoolkeuze to hulp bij een bepaald vak.

Lees wel even het pinned topic door met de regels, want vooral op het gebied van hulp bij huiswerk gaan we er strikt op toezien, dat er alleen hulp gegeven wordt, en niet het huiswerk van een ander gemaakt wordt.

Veel plezier..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Youp

    5

  • DenkaanHenk

    3

  • 2fast{0}

    3

  • Mania-92

    2

Ik wou even iets toevoegen op me andere reactie :

Is het alleen niet het verkeerde moment voor een "School & Studie" subforum, zo net voor de vakantie, somigge hebben al vakantie, waaonder ik.

Tsja, leerlingen hebben tegenwoordig zó vaak vakantie dat we feitelijk altijd te laat zijn :D Nee, we wilden natuurljk al eerder beginnen met dit sub-forum maar moesten daarvoor wel eerst met een redelijk aantal moderators zijn. Nu, met onze 5 laatste aanwinsten en met Ikkes en Mania-92 op Liftestyle erbij konden we onze plannen definitief omzetten in het nieuwe forum......en ook na de vakantie mag je er nog posten hoor :Y

Edit: oke oke oke, ook in de vakantie mag je posten ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, leerlingen hebben tegenwoordig zó vaak vakantie dat we feitelijk altijd te laat zijn :D Nee, we wilden natuurljk al eerder beginnen met dit sub-forum maar moesten daarvoor wel eerst met een redelijk aantal moderators zijn. Nu, met onze 5 laatste aanwinsten erbij en met Ikkes en Mania-92 op Liftestyle erbij konden we onze plannen definitief omzetten in het nieuwe forum......en ook na de vakantie mag je er nog posten hoor :Y

En ook in de vakantie lijkt, dins ik nu een "schoolvakantie" topic heb aangemaakt ? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk idee, hopelijk pakt het leuk uit. :) Het eerste foutje is trouwens alweer gevonden: als je op de index-pagina op Lifestyle klikt, zie je het overzicht van de Lifestyle-subforums, alleen bij School & Studie staan de moderators er nog niet, dus misschien handig om deze erbij te zetten? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, een nieuw subforum. En met zo'n naam voel je je gewoon aangetrokken :D. Allereerst een leuke toevoeging voor het forum. Aangezien men hier toch wel tot die leeftijdscategorie behoort is het ook handig, en hebben we toch nog een nuttige reden hier te zitten :7

@ hierboven: Anders hebben die extra mods ook geen zin volgens mij :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...