Jump to content
Joriz

GTAForum.nl vier jaar oud!


Groot feest. Het forum is vier jaar en in die tijd hebben we ook al de release van GTA San Andreas, Grand Theft Auto Liberty City Stories en Vice City Stories mee gemaakt. Meeste websites gaan na een paar maanden al weer ten onder maar GTAGames.nl en GTAForum.nl is na die vier jaar nog steeds bereikbaar. Na die vier jaar is onze website natuurlijk nog niet perfect, maar we hebben wel veel meegemaakt van een simpele html website tot vol draaiende website met forum en natuurlijk niet te vergeten WikiGTA wat nu sinds twee jaar bereikbaar is. Natuurlijk kon dit niet allemaal zijn gebeurt zonder de goede hulp van vele mede-GTAfans. Zonder al die hulp was deze website namelijk niet veel geworden.

Dit jaar pakken we op een andere manier uit dan eerder. Dit jaar komen we met een geheel nieuwe GTAForum.nl skin die vanaf van vandaag beschikbaar is voor alle leden. De skin die is gemaakt door Timothy Ton is daarna geheel in Grand Theft Auto IV style veranderd door PatrickW (CSS werk), .levi. (header afbeelding), Joriz (achtergrond afbeelding) en natuurlijk met zeer grote steun van Dutchy3010, GTA-Sheep en Lantyz.

Voor onze groene skin zijn we op zoek naar een goede passende naam. We hadden al veel mooie namen bedacht, maar echt de perfecte naam konden we niet bedenken. Daarom vragen we nu de hulp van al onze leden op het forum om mee te denken aan een nieuwe naam. De bedenker van de winnende naam krijgt de volgende prijzen toegestuurd:

- 2X GTAGames.nl stickervellen (acht stickers!)

- 1X GTAGames.nl muismat

- 1X GTAIV sticker

Wil je deze schitterende prijzen winnen dan kan je hier meedoen.

gallery_1_5_23076.jpg

Om de groene skin te zien of om de GTAGames.nl en Grand Theft Auto IV prijzen te kunnen winnen dien je lid te zijn van ons forum. Registreren kan hier gratis!

Felicitaties zijn welkom door te reageren op dit nieuwsbericht :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Gefeliciteerd GTAForum! Mooi werk! Al 4 jaar..

Profielen zijn nu wel wennen... :puh:

Ja precies, het is even wennen aan de profielen, ik slaap nog half :puh: en dan denk je ook een beetje like: What the.. :puh:

Maar verder vind ik de skin echt super mooi geworden, en ook gefeliciteerd met het vierjarige bestaan!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wist gewoon dat er wat kwam een skins is natuurlijk helemaal welkom en te-gek!!!

4 jaar al en ik ben nog geen ééns 1 jaar lid maar ik keek hier wel altijd.

Maar heeeeeel erg gefeliciteerd!!! :dans::dans:

En dan speciaal de crew!!!

Jullie zijn nu zeker weten het grootste Nederlandse GTAForum van heel Nederland!!!!!

Ik heb speciaal gespijbeld ( just kidding )

Een prettige dag nog :)

MVG,

-Omar-

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Joriz :dans:

Meer dan 58.000 leden en natuurlijk _O_ wikigta _O_ , dat is heel wat, goed gedaan :D

Ikzelf houd het nu nog even bij de voor mij vertrouwde 'Orange Dawn Skin', misschien verander ik het later nog :puh:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi werk, Een nadeel. Mooie header. Maar als ik dat zou zien zou ik iets hebben van '' O dit forum is alleen voor IV NOuja mazzel mensen '' Het is niet centraal voor alle gta's en zeker niet door dat IV logo, Maar wel mooi :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi werk, Een nadeel. Mooie header. Maar als ik dat zou zien zou ik iets hebben van '' O dit forum is alleen voor IV NOuja mazzel mensen '' Het is niet centraal voor alle gta's en zeker niet door dat IV logo, Maar wel mooi :dans:

Deze skin is alleen beschikbaar voor leden. En als je geregistreerd bent, mogen je aannemen dat met weet dat we met het forum en de wiki de hele GTA-serie afdekken.

Verder wil ook ik graag alle leden van harte feliciteren met dit jubileum en iedereen die als gast ons forum en de site bezoekt, aansporen om zich te gaan aanmelden en ook actief aan de discussies en evenementen deel te nemen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...