Jump to content
Joriz

GTAForum.nl vier jaar oud!


Groot feest. Het forum is vier jaar en in die tijd hebben we ook al de release van GTA San Andreas, Grand Theft Auto Liberty City Stories en Vice City Stories mee gemaakt. Meeste websites gaan na een paar maanden al weer ten onder maar GTAGames.nl en GTAForum.nl is na die vier jaar nog steeds bereikbaar. Na die vier jaar is onze website natuurlijk nog niet perfect, maar we hebben wel veel meegemaakt van een simpele html website tot vol draaiende website met forum en natuurlijk niet te vergeten WikiGTA wat nu sinds twee jaar bereikbaar is. Natuurlijk kon dit niet allemaal zijn gebeurt zonder de goede hulp van vele mede-GTAfans. Zonder al die hulp was deze website namelijk niet veel geworden.

Dit jaar pakken we op een andere manier uit dan eerder. Dit jaar komen we met een geheel nieuwe GTAForum.nl skin die vanaf van vandaag beschikbaar is voor alle leden. De skin die is gemaakt door Timothy Ton is daarna geheel in Grand Theft Auto IV style veranderd door PatrickW (CSS werk), .levi. (header afbeelding), Joriz (achtergrond afbeelding) en natuurlijk met zeer grote steun van Dutchy3010, GTA-Sheep en Lantyz.

Voor onze groene skin zijn we op zoek naar een goede passende naam. We hadden al veel mooie namen bedacht, maar echt de perfecte naam konden we niet bedenken. Daarom vragen we nu de hulp van al onze leden op het forum om mee te denken aan een nieuwe naam. De bedenker van de winnende naam krijgt de volgende prijzen toegestuurd:

- 2X GTAGames.nl stickervellen (acht stickers!)

- 1X GTAGames.nl muismat

- 1X GTAIV sticker

Wil je deze schitterende prijzen winnen dan kan je hier meedoen.

gallery_1_5_23076.jpg

Om de groene skin te zien of om de GTAGames.nl en Grand Theft Auto IV prijzen te kunnen winnen dien je lid te zijn van ons forum. Registreren kan hier gratis!

Felicitaties zijn welkom door te reageren op dit nieuwsbericht :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Tjah, zal het aan mij liggen maar vind hem niets hebben, hij komt bij me over asl BOEM! Mijn ogen doen er pijn van, en de leden zijn zo raar, net zoals de profielen. Kun je niet maken zoals bij de blogs dat je zelf kan kiezen waar je reacties wil enzo? Ik hou het nog even bij de trouwe skin. Ik vind de hoofdpagina goed, maar profielen niet en ook die posts vijr onoverzichtelijk met de naam die nu bovenaan staat. Kan dat niet terug gewoon zoals vroeger maar dan in het groen net zoals die grijze kadertjes onderaan van online leden. IN groen zou het mooier zijn. Of dat weg laten. Vind dat niet bij de stijl en thema van dit forum pasen

Bewerkt: door Rivel

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zal ik ook maar even feliciteren..

...van harte gefeliciteerd met deze al weer 4 jaar oude site crew. Een behoorlijke mijlpaal :). Deze keer was er geen 'het', en leek het dus als of er niks zou gaan gebeuren. Toch gebeurt er weer wat hoor :Y

Wel een leuke skin, alhoewel ik toch Orange Valley blijf gebruiken, hij komt me iets te druk over, zoals menigeen zegt. Misschien dat ik ooit overstap, maar eerst maar eens wennen aan de nieuwe indeling.

Nogmaals, gefeliciteerd!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 Vraagje, ligt het aan mij of is de achtergrond een beetje wazig, blokkerig.

Zonee, dan ligt het aan de 1440x900 scherm van mij.

Ja hij is een beetje wazig. Dat is ook juist de bedoeling. Het is maar een achtergrond met grijstinten. Behalve dat zou als normaal de achtergrond werd opgeslagen met perfecte kwaliteit zeker 250 KB groot zijn. Terwijl de achtergrond nu in 27 KB is gepropt waardoor hij zeer snel laad en dus weinig dataverkeer kost.

Natuurlijk kan je het artwork op goede kwaliteit gewoon in onze galerij vinden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gefeliciteerd & mijn complimenten voor deze nieuwe skin! :bier:

Was eerder niet zo actief, maar aangezien ik nu weer veel San Andreas speel, was ik van plan ook weer wat actiever te zijn op het forum ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...