Jump to content
Joriz

GTAForum.nl vier jaar oud!


Groot feest. Het forum is vier jaar en in die tijd hebben we ook al de release van GTA San Andreas, Grand Theft Auto Liberty City Stories en Vice City Stories mee gemaakt. Meeste websites gaan na een paar maanden al weer ten onder maar GTAGames.nl en GTAForum.nl is na die vier jaar nog steeds bereikbaar. Na die vier jaar is onze website natuurlijk nog niet perfect, maar we hebben wel veel meegemaakt van een simpele html website tot vol draaiende website met forum en natuurlijk niet te vergeten WikiGTA wat nu sinds twee jaar bereikbaar is. Natuurlijk kon dit niet allemaal zijn gebeurt zonder de goede hulp van vele mede-GTAfans. Zonder al die hulp was deze website namelijk niet veel geworden.

Dit jaar pakken we op een andere manier uit dan eerder. Dit jaar komen we met een geheel nieuwe GTAForum.nl skin die vanaf van vandaag beschikbaar is voor alle leden. De skin die is gemaakt door Timothy Ton is daarna geheel in Grand Theft Auto IV style veranderd door PatrickW (CSS werk), .levi. (header afbeelding), Joriz (achtergrond afbeelding) en natuurlijk met zeer grote steun van Dutchy3010, GTA-Sheep en Lantyz.

Voor onze groene skin zijn we op zoek naar een goede passende naam. We hadden al veel mooie namen bedacht, maar echt de perfecte naam konden we niet bedenken. Daarom vragen we nu de hulp van al onze leden op het forum om mee te denken aan een nieuwe naam. De bedenker van de winnende naam krijgt de volgende prijzen toegestuurd:

- 2X GTAGames.nl stickervellen (acht stickers!)

- 1X GTAGames.nl muismat

- 1X GTAIV sticker

Wil je deze schitterende prijzen winnen dan kan je hier meedoen.

gallery_1_5_23076.jpg

Om de groene skin te zien of om de GTAGames.nl en Grand Theft Auto IV prijzen te kunnen winnen dien je lid te zijn van ons forum. Registreren kan hier gratis!

Felicitaties zijn welkom door te reageren op dit nieuwsbericht :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Woei 4 jaar al weer. Ik herinner het me al de dag van gisteren dat ik hier voor het eerst kwam :7 Joriz in het speciaal bedankt, het is een geweldig succes geworden, deze community en ik ben trots dat ik hier lid ben :D

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Joriz gefeliciteerd met het behalen van een al 4 jaar lang groeiende GTAForum! Daarnaast ook de hulp van alle leden en de (ex)crew die hebben geholpen GTAForum een hoog niveau te geven op GTA-gebied maar ook bij de overige fora's die leden wisten te vermaken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vier jaar alweer. Zo jong, maar al zoveel veranderd. Gefeliciteerd met deze mijlpaal, Joriz! Dat het nog vele jaren een gezellige, leuke en actieve community mag blijven! :tu:

Ook mijn felicitatie naar elk geregistreerd lid, uiteraard. Zonder jullie was dit forum nooit groot geworden!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Van harte gefeliciteerd met deze bijzondere mijlpaal, Joriz. Al 4 jaar lang een grote en actieve community. En met een nog steeds groeiend ledenaantal, hoop ik dat die lijn nog veel langer doorgetrokken kan worden. Daarnaast ook een hartelijke felicitatie richting de crew en alle leden die dit mogelijk hebben gemaakt! :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat vliegt de tijd hé!

Alle medewerkers en leden van harte gefeliciteerd met het groot maken van dit forum. Zeker de gehele crew bedankt, maar ook de Leden, SL en ML's voor hun inzet! Op naar de 8 jaar! :Y_O_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vind het een mooie skin geworden en ik heb in mijn hooft het gevoel dat er zometeen waardige skinamen uitkomen. enige minpunt is dat door het plaatje de site niet meer vloeiend scrolt en bij mij ik er toch maar een halve centimeter per kant van zie. idee misschien voor mensen met een iets tragere pc een light plaatje met alleen aan de randen van het beeld invulling? alleen de kleur groen staat me helaas niet aan misschien nog andere kleuren mogelijk, maar voor de rest vooral kwa layout helemaal perfect.

EDIT: nu ik wat verder kijk: ik vind de topic pictogrametjes nu echt veel minder duidelijk geworden met deze skin.

mogelijke namen

- grandtheftskin (heel snel verzonnen beter komt nog)

- gts (heel snel verzonnen beter komt nog)

- urban skin (meer namen komen nog)

EDIT: ow er was dus ook een apart verkiezings-topic :puh:

Bewerkt: door IV trailer

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

:dans::dans::dans:

!!! Iedereen gefeliciteerd !!!

:dans::dans::dans:

!!! Hopelijk nog vele jaren !!!

:dans::dans::dans:

!!! Ga zo door !!!

:tu::tu::tu:

Blijft de nieuwe skin "Groen" heten?

Zo niet,

Heb ik nog wat suggestie's:

· Grove Street Skin.

· Gangsta Green Skin.

· Greatness Green Skin.

· Glorious Green Skin. (goede spelling? :$ )

:dans::dans::dans:

Dubbeh.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...