Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Ik snap echt niet waarom mensen zich zo druk over maken.. de wereld vergaat echt niet ( ooit op een dag wel maar dan ben ik lekker allang dood, hoop ik) Maar ze maken er gelukkig wel een leuke film, ik ga zeker naar de bios.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Er was al een topic over dat de wereld niet vergaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Topics samengevoegd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Yes! dan mag ik langer dan één jaar coma-zuipen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CoolieJoolie Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Kut, denk ik eindelijk dat iets spectaculairs gaat gebeuren in m'n leven. Duurt het nog twee eeuwen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Ach ja, met een Dragunovske op mijn rug en dan nog een herder aan mijn zij alientjes vermoorden. Te mooi om waar te zijn. Even serieus, ik word niet goed van dat domme bijgeloof. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Dit is gewoon een broodjeaapverhaal. De wereld zal niet vergaan. Wij geloven gewoon in boeren in de prehistorie (Maya's), die dingen hadden ontdekt, wat wij niet kunnen ontdekken. Mensen gaan dit soort gelul gewoon echt interessant vinden, en zo verdient het regering er geld mee. We gaan op 2012 december zien. Dan gaan we allemaal met ons mond open naar de lucht staren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 Dit is gewoon een broodjeaapverhaal. De wereld zal niet vergaan. Wij geloven gewoon in boeren in de prehistorie (Maya's), die dingen hadden ontdekt, wat wij niet kunnen ontdekken. Mensen gaan dit soort gelul gewoon echt interessant vinden, en zo verdient het regering er geld mee. We gaan op 2012 december zien. Dan gaan we allemaal met ons mond open naar de lucht staren. Ja, je hebt gelijk denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2009 Ach, wat moet ik geloven? De berichten zijn zo tegenstrijdig. De een zegt dat de wereld in 2012 wel vergaat, de andere niet en daarbij hebben ze (verzonnen?) argumenten om hun standpunt te versterken. En dan nog het idee dat er nog honderden verschillende theorieën moeten komen, zucht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJoel Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2009 We moeten ons niet zo druk maken over het einde van de wereld. Als we ondertussen gewoon verantwoordelijk omgaan met de aarde is er niet aan de hand en je kunt toch niet goed voorspellen wanneer de wereld vergaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2009 Ik wist dat het niet waar was. Sommige klasgenoten van me denken dat de wereld echt vergaat in 2012. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LibertySeasnake Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2009 Ik weet het. Hoef toch toch niet in gtaforum neer te zetten. Dit is een gamesforum. En zeggen nu 2200 jaar dat de wereld vergaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2009 kan mij het boeiend of volgens 'wetenschappers' de wereld wel of neit vergaat, volgens diezelfde 'wetenschappers' zijn we allemaal al minimaal 5 keer dood gegaan, dus die ene keer meer maakt me ook niet meer uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_MasterNL Geplaatst: 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2009 (bewerkt) Ik weet zelf eigenlijk niet wat ik moet geloven, of de wereld nou wel vergaat of niet. Het broeikaseffect heeft sowieso niks met 2012 te maken. Maar wat ik me wel afvraag is waar de Maya's 2012 vandaan halen, daar moet wel een logische verklaring voor zijn. Stel dat de aarde over een aantal jaren zal vergaan, dan zou er heus wel leven mogelijk zijn op andere planeten, laatst is er ook al water gevonden op de maan dus wie weet. Bewerkt: 15 november 2009 door GTA_MasterNL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
woveriene Geplaatst: 25 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2009 Ik weet zelf eigenlijk niet wat ik moet geloven, of de wereld nou wel vergaat of niet. Het broeikaseffect heeft sowieso niks met 2012 te maken. Maar wat ik me wel afvraag is waar de Maya's 2012 vandaan halen, daar moet wel een logische verklaring voor zijn. Stel dat de aarde over een aantal jaren zal vergaan, dan zou er heus wel leven mogelijk zijn op andere planeten, laatst is er ook al water gevonden op de maan dus wie weet. Ik zie ons al rondlopen in ruimtepakjes op mars Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.