Jump to content

2012 - De wereld vergaat niet!


TheGuardian

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    3

  • Nissan

    3

  • PowerPats

    2

  • wesley123

    2

Cuban Gangster, niet opgeblazen hoor. De zon veranderd inderdaad in een rode neus, hij slokt de dichtsbijzijnde planeten op, mischien ook de aarde. ;) Over 2012, ik denk dat het niet waar is. Een aardwetenschapper becijferde dat alles blijkt te berusten op een rekenfout. Op basis van een Mayatabel waarop de standen van Venus en nieuw ontdekte inscripties en voorwerpen kwam hij erachter dat de Mayakalender echter eindigd op 21, 22 of 23 December 2208. Mocht het wel waar zijn, dat de wereld eindigd in 2012. Dan hebben we het toch mis ondanks onze high-tech apparatuur. Laten we hopen dat het niet waar zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn al zovaak voorspellingen gedaan over het einde van de wereld en die zijn ook niet uitgekomen. Maar mocht dit niet gebeuren door invloeden van buitenaf (een exploderende zon ofzo) dan zijn we in ieder geval zelf goed bezig de aarde te verzieken. De aarde warmt op (hoewel je dat met de recente sneeuwval niet zou zeggen) en op een gegeven moment is het hier gewoon op. Maar dat zie ik in 2012 niet gebeuren en ik denk ook niet dat wij dat gaan meemaken.

En als het allemaal in 2208 gaat plaatsvinden, ik ga me er nu niet druk over maken op welke dag het dan zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...

Ik geloof niet in dat soort voorspellingen, maar als ik zeker wist dat de wereld op 21-12-2012 zou vergaan, zou ik m'n leven meteen omgooien, alles waar je in de toekomst voordeel van hebt, studie, carriëre, sparen, kan overboord en dingen die je echt nog een keer gedaan wilt hebben met voorrang uitvoeren. Dan wordt het lang leve de lol. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ho ja, en toch vergaan we in 2012 door de naderende planeet "Nibiru"

zoek maar eens op wikipedia of youtube, typ daar dan "planet X" in.

nibiru is een naderende komeet die circa 2012 in botsing zal komen met de aarde.

weet natuurlijk niet of dit echt is maar ja, ik geloof graag :D

als het zo is, maak van de laatste 2 jaar die we nog te leven hebben een FUN tijd 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vertelde het vorig jaar aan een meisje uit m'n klas dat zulke geruchten rondgingen. Ze schreeuwde het eerst door de klas en daarna bleef ze een halfuur in de WC zitten. Nu praat ze er nog steeds over. (Misschien heb je al het gevoel dat ze een beetje gek is :7)

Zelf vind ik het onzin, maar de film is wel leuk.

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vertelde het vorig jaar aan een meisje uit m'n klas dat zulke geruchten rondgingen. Ze schreeuwde het eerst door de klas en daarna bleef ze een halfuur in de WC zitten. Nu praat ze er nog steeds over. (Misschien heb je al het gevoel dat ze een beetje gek is :7)

Zelf vind ik het onzin, maar de film is wel leuk.

Dat meisje is echt gek, Zelf denk ik dat de wereld een keer zal ver gaan, Er is een tijd van komen en van gaan :bonk:

Bewerkt: door folkerthoog
Link to comment
Delen op andere websites

Hé jammer, had me er zo op verheugt! :(

Nee even serieus, weten jullie wat nog het grappigste is? Iedereen maakt zich zo druk over het vergaan van de wereld, en dat dat zo erg is..

Maar guess what? Als het gebeurd, what you gonna do? Je pappa bellen om je te komen redden ofzo?

Serieus hoor, als de wereld zou vergaan in 2012, nou en? En dan?! Dan ben je dood, net alsof je daar iets van merkt! Je kunt er heus niets aan doen hoor! Het helpt echt niet als je je er druk om maakt, je kunt beter bij jezelf denken van "nouja dan weet ik het maar vast :)", want je kunt er dan toch NIETS tegen doen!

En trouwens, stel dat het zou gebeuren, zou dat dan geen mooi excuus zijn om vlak van te voren dingen te doen die normaal niet zouden mogen, maar die je altijd al hebt willen doen? Gewoon lekker klooien, met een of andere auto iets in puin rijden, who cares, consequenties krijg je er dan toch niet meer mee ;) Misschien beetje overdreven, maar ik weet wel dat ik dan gewoon lekker zou gaan klooien,. Dingen doen waar je normaal de gevangenis voor in gaat, maar die nu gewoon kunnen omdat het toch allemaal niet meer uitmaakt, omdat toch iedereen kapot zou gaan!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...