Jump to content

2012 - De wereld vergaat niet!


TheGuardian

Recommended Posts

Hé jammer, had me er zo op verheugt! :(

Nee even serieus, weten jullie wat nog het grappigste is? Iedereen maakt zich zo druk over het vergaan van de wereld, en dat dat zo erg is..

Maar guess what? Als het gebeurd, what you gonna do? Je pappa bellen om je te komen redden ofzo?

Serieus hoor, als de wereld zou vergaan in 2012, nou en? En dan?! Dan ben je dood, net alsof je daar iets van merkt! Je kunt er heus niets aan doen hoor! Het helpt echt niet als je je er druk om maakt, je kunt beter bij jezelf denken van "nouja dan weet ik het maar vast :)", want je kunt er dan toch NIETS tegen doen!

En trouwens, stel dat het zou gebeuren, zou dat dan geen mooi excuus zijn om vlak van te voren dingen te doen die normaal niet zouden mogen, maar die je altijd al hebt willen doen? Gewoon lekker klooien, met een of andere auto iets in puin rijden, who cares, consequenties krijg je er dan toch niet meer mee ;) Misschien beetje overdreven, maar ik weet wel dat ik dan gewoon lekker zou gaan klooien,. Dingen doen waar je normaal de gevangenis voor in gaat, maar die nu gewoon kunnen omdat het toch allemaal niet meer uitmaakt, omdat toch iedereen kapot zou gaan!

Dus jij gaat in 2012 allemaal illegale dingen doen? Wat als de wereld nou niet vergaat, draai jij de bak in clown.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    3

  • Nissan

    3

  • PowerPats

    2

  • wesley123

    2

@ Casss: Dat zeg ik toch niet? Of wel?

Ik heb het hier overigens over het inslaan van een of andere meteoriet of hoe die dingen ook heten, geloof dat bepaalde gesteentes die dan kunnen inslaan weer een andere naam hebben ofzo.

Anyway, Ik zeg, als het zou gebeuren, dat ik het dan wel zou doen. Ik zeg niet dat ik het doe als er alleen maar een kans is dat het gebeurd :puh:. Als het zover zou zijn(b.v. een maand voor dat het zou gebeuren), dan is het in die maand voordat het gebeurd allang 100% zeker dat zoiets gebeurd. In de relatief kleine afstand die zo'n brok steen dan nog aflegt, veranderd de richting niet meer zodanig dat het ons kan ontwijken. Dit zou allemaal dik van te voren voorspeld worden.

Ik zeg dus niet dat ik zoiets zou doen als er 2 jaar van tevoren een eventuele mogelijkheid is dat er een of ander brok steen inslaat en ons allemaal kassiewijle maakt.

En met het geval van "de aarde wordt te warm en gaat daardoor ontploffen" of iets in die richting, ook dat zou waarschijnlijk een maand van te voren al met zekerheid vastgesteld worden met de technologie van vandaag. Zulke dingen zijn tegenwoordig allemaal voorspelbaar door veranderingen in b.v. aardoppervlak, dat soort zooi...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof niet dat de wereld in 2012 vergaat, want het is maar een voorspelling van "de Maya's".emo.gif Ik zou het niet teveel gaan geloven.hoow.gif We zien het wel in 2012!yep.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een kalender zegt echt niet wanneer de aarde vergaat. Een kalender moet toch ooit stoppen? Waarom zouden ze doorgaan tot 4800 ofzo. Ik kan ook een kalender maken die morgen ophoud. Dat gaat niemand zich druk maken om mijn kalender hoor. Als mensen denken dat de wereld vergaat omdat die kalender stopt? Denk eens na. Het is maar een kalender. Elke kalender duurt meestal een jaar. En moeten we elk jaar bang zijn dat onze verjaardagkalender stopt en dat dan de wereld vergaat? Onzin vind ik dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof niet dat de wereld in 2012 vergaat, want het is maar een voorspelling van "de Maya's".emo.gif Ik zou het niet teveel gaan geloven.hoow.gif We zien het wel in 2012!yep.gif

Respect voor de Maya's. Ze hadden een veel geadvanceerdere beschaving dan ons Nederlanders in die tijd :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit gelooft in deze "voorspelling" zelfs al zou die waar kunnen zijn, dan nog zou ik wachten tot er betrouwbaar bewijs zou zijn. :Y

Maar je hebt nog altijd van die "doemdenkers" die van die bunkers/schuilkelders maken op één of andere berg in een hoger gelegen gebied.

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk kun je nooit voorspellen of de wereld vergaat of niet op een bepaalde datum, tenzij, zoals Mythbuster al heeft gemeld, de ramp van tevoren al duidelijk zichtbaar is.

ho ja, en toch vergaan we in 2012 door de naderende planeet "Nibiru"

zoek maar eens op wikipedia of youtube, typ daar dan "planet X" in.

nibiru is een naderende komeet die circa 2012 in botsing zal komen met de aarde.

weet natuurlijk niet of dit echt is maar ja, ik geloof graag :D

als het zo is, maak van de laatste 2 jaar die we nog te leven hebben een FUN tijd 0_0

als je "planet X" op de Nederlandse Wikipedia intypt, dan krijg je informatie over een metalband :puh:. als je echter op de Engelstalige Wikipedia kijkt bij "planet X" dan krijg je een heel stuk tekst over de door jou genoemde planeet met daarbij o.a. de tekst "Today, the astronomical community widely agrees that Planet X, as originally envisioned, does not exist." Dus de Planet X die op de aarde zou afstevenen bestaat niet in die context.

Als je dan bij "Nibiru collision" kijkt dan staat er o.a. "The idea that a planet-sized object could possibly collide with Earth in the near future is not supported by any scientific evidence and has been roundly rejected as pseudoscience by astronomers and planetary scientists." Dus er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat er een dergelijke object (ter grootte van een planeet) met de aarde zal botsen in de nabije toekomst.

Ik heb deze informatie natuurlijk van Wikipedia gehaald, dus je kunt twijfelen aan de echtheid van de informatie. Maar dan nog lijkt het me sterk dat de wereld, als deze al vergaat, op deze manier aan haar einde zal komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...