Nissan Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 De wereld zal niet vergaan. Toch wel mijn vriend, toch wel. over circa 15 miljard jaar zal de zon opgebrand zijn, in een rode reus veranderen en het hele zonnestelsel opblazen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2009 Cuban Gangster, niet opgeblazen hoor. De zon veranderd inderdaad in een rode neus, hij slokt de dichtsbijzijnde planeten op, mischien ook de aarde. Over 2012, ik denk dat het niet waar is. Een aardwetenschapper becijferde dat alles blijkt te berusten op een rekenfout. Op basis van een Mayatabel waarop de standen van Venus en nieuw ontdekte inscripties en voorwerpen kwam hij erachter dat de Mayakalender echter eindigd op 21, 22 of 23 December 2208. Mocht het wel waar zijn, dat de wereld eindigd in 2012. Dan hebben we het toch mis ondanks onze high-tech apparatuur. Laten we hopen dat het niet waar zal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Maar Haasje, 't lijkt me sowieso niet logisch om te vertrouwen op de kalender van een volk dat al tig jaren uitgestorven is? Daarnaast zouden ze de kalender steeds moeten blijven aanvullen, wat dus niet (meer) kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 Er zijn al zovaak voorspellingen gedaan over het einde van de wereld en die zijn ook niet uitgekomen. Maar mocht dit niet gebeuren door invloeden van buitenaf (een exploderende zon ofzo) dan zijn we in ieder geval zelf goed bezig de aarde te verzieken. De aarde warmt op (hoewel je dat met de recente sneeuwval niet zou zeggen) en op een gegeven moment is het hier gewoon op. Maar dat zie ik in 2012 niet gebeuren en ik denk ook niet dat wij dat gaan meemaken. En als het allemaal in 2208 gaat plaatsvinden, ik ga me er nu niet druk over maken op welke dag het dan zal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 dat de aarde opwarmt is ook al ontkracht, het is door wetenshcappers onderzocht en we zitten nu weer in een ijstijd dus ipv een stijgende temperatuur zal de temperatuur weer gaan dalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2010 Ik maakte mij toch al niet zo druk over dat de wereld in 2012 zou vergaan. Ik denk niet dat het gewoon bullshit is maar ik geloof er niks van.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LukRacer Geplaatst: 17 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2010 Toen ik hoorde dat de wereld zou vergaan op 21-12-2012 kon ik niet meer slapen van het lachen. Totale bullsh@t dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 18 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2010 Misschien is er gezegd dat het een rekenfout is om de wereldwijde paniek weg te halen.. Mwah, ik geloof er ook niet echt in. Hoewel ik stiekem hoop dat er toch wel iets aparts gaat gebeuren. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2010 Ik geloof niet in dat soort voorspellingen, maar als ik zeker wist dat de wereld op 21-12-2012 zou vergaan, zou ik m'n leven meteen omgooien, alles waar je in de toekomst voordeel van hebt, studie, carriëre, sparen, kan overboord en dingen die je echt nog een keer gedaan wilt hebben met voorrang uitvoeren. Dan wordt het lang leve de lol. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Bereid je maar voor op 2012. Aardbeving Tibet China Haiti, aardverschuivingen Brazilië en evacuatie IJsland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Misschien is er gezegd dat het een rekenfout is om de wereldwijde paniek weg te halen.. Enough said. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 ho ja, en toch vergaan we in 2012 door de naderende planeet "Nibiru" zoek maar eens op wikipedia of youtube, typ daar dan "planet X" in. nibiru is een naderende komeet die circa 2012 in botsing zal komen met de aarde. weet natuurlijk niet of dit echt is maar ja, ik geloof graag als het zo is, maak van de laatste 2 jaar die we nog te leven hebben een FUN tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Ik vertelde het vorig jaar aan een meisje uit m'n klas dat zulke geruchten rondgingen. Ze schreeuwde het eerst door de klas en daarna bleef ze een halfuur in de WC zitten. Nu praat ze er nog steeds over. (Misschien heb je al het gevoel dat ze een beetje gek is ) Zelf vind ik het onzin, maar de film is wel leuk. Bewerkt: 18 april 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Ik vertelde het vorig jaar aan een meisje uit m'n klas dat zulke geruchten rondgingen. Ze schreeuwde het eerst door de klas en daarna bleef ze een halfuur in de WC zitten. Nu praat ze er nog steeds over. (Misschien heb je al het gevoel dat ze een beetje gek is ) Zelf vind ik het onzin, maar de film is wel leuk. Dat meisje is echt gek, Zelf denk ik dat de wereld een keer zal ver gaan, Er is een tijd van komen en van gaan Bewerkt: 18 april 2010 door folkerthoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) Hé jammer, had me er zo op verheugt! Nee even serieus, weten jullie wat nog het grappigste is? Iedereen maakt zich zo druk over het vergaan van de wereld, en dat dat zo erg is.. Maar guess what? Als het gebeurd, what you gonna do? Je pappa bellen om je te komen redden ofzo? Serieus hoor, als de wereld zou vergaan in 2012, nou en? En dan?! Dan ben je dood, net alsof je daar iets van merkt! Je kunt er heus niets aan doen hoor! Het helpt echt niet als je je er druk om maakt, je kunt beter bij jezelf denken van "nouja dan weet ik het maar vast ", want je kunt er dan toch NIETS tegen doen! En trouwens, stel dat het zou gebeuren, zou dat dan geen mooi excuus zijn om vlak van te voren dingen te doen die normaal niet zouden mogen, maar die je altijd al hebt willen doen? Gewoon lekker klooien, met een of andere auto iets in puin rijden, who cares, consequenties krijg je er dan toch niet meer mee Misschien beetje overdreven, maar ik weet wel dat ik dan gewoon lekker zou gaan klooien,. Dingen doen waar je normaal de gevangenis voor in gaat, maar die nu gewoon kunnen omdat het toch allemaal niet meer uitmaakt, omdat toch iedereen kapot zou gaan! Bewerkt: 18 april 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.