Casss Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 Hé jammer, had me er zo op verheugt! Nee even serieus, weten jullie wat nog het grappigste is? Iedereen maakt zich zo druk over het vergaan van de wereld, en dat dat zo erg is.. Maar guess what? Als het gebeurd, what you gonna do? Je pappa bellen om je te komen redden ofzo? Serieus hoor, als de wereld zou vergaan in 2012, nou en? En dan?! Dan ben je dood, net alsof je daar iets van merkt! Je kunt er heus niets aan doen hoor! Het helpt echt niet als je je er druk om maakt, je kunt beter bij jezelf denken van "nouja dan weet ik het maar vast ", want je kunt er dan toch NIETS tegen doen! En trouwens, stel dat het zou gebeuren, zou dat dan geen mooi excuus zijn om vlak van te voren dingen te doen die normaal niet zouden mogen, maar die je altijd al hebt willen doen? Gewoon lekker klooien, met een of andere auto iets in puin rijden, who cares, consequenties krijg je er dan toch niet meer mee Misschien beetje overdreven, maar ik weet wel dat ik dan gewoon lekker zou gaan klooien,. Dingen doen waar je normaal de gevangenis voor in gaat, maar die nu gewoon kunnen omdat het toch allemaal niet meer uitmaakt, omdat toch iedereen kapot zou gaan! Dus jij gaat in 2012 allemaal illegale dingen doen? Wat als de wereld nou niet vergaat, draai jij de bak in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 wat moeten die maya's dan zeggen we zeiden het nog kom op de wereld zou toch vergaan ook al gaan ze nu minder auto's gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2010 (bewerkt) @ Casss: Dat zeg ik toch niet? Of wel? Ik heb het hier overigens over het inslaan van een of andere meteoriet of hoe die dingen ook heten, geloof dat bepaalde gesteentes die dan kunnen inslaan weer een andere naam hebben ofzo. Anyway, Ik zeg, als het zou gebeuren, dat ik het dan wel zou doen. Ik zeg niet dat ik het doe als er alleen maar een kans is dat het gebeurd . Als het zover zou zijn(b.v. een maand voor dat het zou gebeuren), dan is het in die maand voordat het gebeurd allang 100% zeker dat zoiets gebeurd. In de relatief kleine afstand die zo'n brok steen dan nog aflegt, veranderd de richting niet meer zodanig dat het ons kan ontwijken. Dit zou allemaal dik van te voren voorspeld worden. Ik zeg dus niet dat ik zoiets zou doen als er 2 jaar van tevoren een eventuele mogelijkheid is dat er een of ander brok steen inslaat en ons allemaal kassiewijle maakt. En met het geval van "de aarde wordt te warm en gaat daardoor ontploffen" of iets in die richting, ook dat zou waarschijnlijk een maand van te voren al met zekerheid vastgesteld worden met de technologie van vandaag. Zulke dingen zijn tegenwoordig allemaal voorspelbaar door veranderingen in b.v. aardoppervlak, dat soort zooi... Bewerkt: 19 april 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2010 (bewerkt) Ik geloof niet dat de wereld in 2012 vergaat, want het is maar een voorspelling van "de Maya's". Ik zou het niet teveel gaan geloven. We zien het wel in 2012! Bewerkt: 20 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Een kalender zegt echt niet wanneer de aarde vergaat. Een kalender moet toch ooit stoppen? Waarom zouden ze doorgaan tot 4800 ofzo. Ik kan ook een kalender maken die morgen ophoud. Dat gaat niemand zich druk maken om mijn kalender hoor. Als mensen denken dat de wereld vergaat omdat die kalender stopt? Denk eens na. Het is maar een kalender. Elke kalender duurt meestal een jaar. En moeten we elk jaar bang zijn dat onze verjaardagkalender stopt en dat dan de wereld vergaat? Onzin vind ik dat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Bij hun jaartelling is 2012 het jaar 13.0.0.0.0 (of in die richting, wel iets met de 13) misschien maakt dat wat duidelijk Bewerkt: 21 april 2010 door Casss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik geloof niet dat de wereld in 2012 vergaat, want het is maar een voorspelling van "de Maya's". Ik zou het niet teveel gaan geloven. We zien het wel in 2012! Respect voor de Maya's. Ze hadden een veel geadvanceerdere beschaving dan ons Nederlanders in die tijd . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Tja, wat wil je er aan doen als de wereld vergaat? Dus waarom zouden we ons druk maken? Leef nu het kan en geniet er ook van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Ik heb nooit gelooft in deze "voorspelling" zelfs al zou die waar kunnen zijn, dan nog zou ik wachten tot er betrouwbaar bewijs zou zijn. Maar je hebt nog altijd van die "doemdenkers" die van die bunkers/schuilkelders maken op één of andere berg in een hoger gelegen gebied. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marv666 Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 Uiteindelijk kun je nooit voorspellen of de wereld vergaat of niet op een bepaalde datum, tenzij, zoals Mythbuster al heeft gemeld, de ramp van tevoren al duidelijk zichtbaar is. ho ja, en toch vergaan we in 2012 door de naderende planeet "Nibiru" zoek maar eens op wikipedia of youtube, typ daar dan "planet X" in. nibiru is een naderende komeet die circa 2012 in botsing zal komen met de aarde. weet natuurlijk niet of dit echt is maar ja, ik geloof graag als het zo is, maak van de laatste 2 jaar die we nog te leven hebben een FUN tijd als je "planet X" op de Nederlandse Wikipedia intypt, dan krijg je informatie over een metalband . als je echter op de Engelstalige Wikipedia kijkt bij "planet X" dan krijg je een heel stuk tekst over de door jou genoemde planeet met daarbij o.a. de tekst "Today, the astronomical community widely agrees that Planet X, as originally envisioned, does not exist." Dus de Planet X die op de aarde zou afstevenen bestaat niet in die context. Als je dan bij "Nibiru collision" kijkt dan staat er o.a. "The idea that a planet-sized object could possibly collide with Earth in the near future is not supported by any scientific evidence and has been roundly rejected as pseudoscience by astronomers and planetary scientists." Dus er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat er een dergelijke object (ter grootte van een planeet) met de aarde zal botsen in de nabije toekomst. Ik heb deze informatie natuurlijk van Wikipedia gehaald, dus je kunt twijfelen aan de echtheid van de informatie. Maar dan nog lijkt het me sterk dat de wereld, als deze al vergaat, op deze manier aan haar einde zal komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.