Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Tom vind ik eigenlijk ook niet echt mooi... :$ Franco Columbu daarentegen was naast "der Schwarz" een legende. Maar vergeet Ed Corney natuurlijk niet! Meesterposeerder :tu:'

En je hebt zéker gelijk dat bodybuilding vroeger tenminste nog kunst was, zeg maar. Tegenwoordig is het meer van "hoe meer massa, hoe beter". Proporties etc. doen er niet zo erg meer toe. Ronnie Coleman was imo de laatste huidige bodybuilder die nog mooi in proportie was, alhoewel hij maar nèt op het randje zat. Persoonlijk ga ik natuurlijk ook meer voor de beste proporties, alhoewel ik nog wel een heeele hoop groeien kan.

En vergeet REG PARK niet!

regpark3.jpg

of BILL PEARL

Bill_on_pier.jpg

DE iconen van de jaren 50. Er is duidelijk iets mis gegaan in de jaren 90 :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tom vind ik eigenlijk ook niet echt mooi... :$ Franco Columbu daarentegen was naast "der Schwarz" een legende. Maar vergeet Ed Corney natuurlijk niet! Meesterposeerder :tu:'

En je hebt zéker gelijk dat bodybuilding vroeger tenminste nog kunst was, zeg maar. Tegenwoordig is het meer van "hoe meer massa, hoe beter". Proporties etc. doen er niet zo erg meer toe. Ronnie Coleman was imo de laatste huidige bodybuilder die nog mooi in proportie was, alhoewel hij maar nèt op het randje zat. Persoonlijk ga ik natuurlijk ook meer voor de beste proporties, alhoewel ik nog wel een heeele hoop groeien kan.

Ja ik ook maar we zijn allebei ook nog jong dus dan is 't logisch dat je nog niet zo gespierd bent en heb je nog veel kansen en tijd om te groeien en aan massa te winnen. Maar ik wil ook weer niet te gespierd worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ook maar we zijn allebei ook nog jong dus dan is 't logisch dat je nog niet zo gespierd bent en heb je nog veel kansen en tijd om te groeien en aan massa te winnen. Maar ik wil ook weer niet te gespierd worden...

Zeker weten ja :Y 't Is goed om al op jonge leeftijd je serieus aan de levensstijl te wijden, want het is een hele gezonde. Maar, om zo groot te worden dat je opgenomen kan worden als IFBB-professional moet je wel echt als een beest trainen en eten. En op een gegeven moment vindt je lichaam het genoeg om te groeien, de zogenaamde limiet, dus zul je aan de steroïde anabolen moeten wil je nóg groter worden. Maar da's niet aan mij besteed. Wel ben ik binnen de tijd dat ik serieus met bodybuilding begonnen ben al een heleboel serieuze massa aangekomen, dus ik ben op de goede weg. Natuurlijk niet stoppen nu en doorgaan, want ik ben echt verliefd geworden op de sport en de levensstijl. Maar goed, groeien kan ik natuurlijk nog zat ^_^

Vandaag heb ik trouwens m'n armen (triceps + biceps + onderarmen, in die volgorde) gedaan. Ze zijn best lam nu, moet ik zeggen :7

Trouwens, vergeet Lou Ferrigno niet als bodybuilder! Persoonlijk vind ik 'm naast Arnold Schwarzenegger een prachtige borst hebben, en hij was ook echt een beer van een vent.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ook maar we zijn allebei ook nog jong dus dan is 't logisch dat je nog niet zo gespierd bent en heb je nog veel kansen en tijd om te groeien en aan massa te winnen. Maar ik wil ook weer niet te gespierd worden...

Zeker weten ja :Y 't Is goed om al op jonge leeftijd je serieus aan de levensstijl te wijden, want het is een hele gezonde. Maar, om zo groot te worden dat je opgenomen kan worden als IFBB-professional moet je wel echt als een beest trainen en eten. En op een gegeven moment vindt je lichaam het genoeg om te groeien, de zogenaamde limiet, dus zul je aan de steroïde anabolen moeten wil je nóg groter worden. Maar da's niet aan mij besteed. Wel ben ik binnen de tijd dat ik serieus met bodybuilding begonnen ben al een heleboel serieuze massa aangekomen, dus ik ben op de goede weg. Natuurlijk niet stoppen nu en doorgaan, want ik ben echt verliefd geworden op de sport en de levensstijl. Maar goed, groeien kan ik natuurlijk nog zat ^_^

Vandaag heb ik trouwens m'n armen (triceps + biceps + onderarmen, in die volgorde) gedaan. Ze zijn best lam nu, moet ik zeggen :7

Trouwens, vergeet Lou Ferrigno niet als bodybuilder! Persoonlijk vind ik 'm naast Arnold Schwarzenegger een prachtige borst hebben, en hij was ook echt een beer van een vent.

Ik heb eerlijk gezegd nooit wat aan Ferrigno's fysiek gevonden...ik weet niet waarom, maar er ontbreekt iets bij hem lijkt het wel...misschien charisma, maar lichamelijk vind ik hem niet zo veel onderscheiden van andere bodybuilders...wel was het de zwaarstwegende bodybuilder van zijn tijd. Dat dan weer wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet weer intens benen getraint.

Eerst 2 setjes opwarming met squatten. Daarna heb ik 4 setjes met oplopend gewicht tot 190 kg zitten leg pressen. Daarna 4 setjes leg extension gevolgd door 4 setjes leg curl. Daarna nog 3 setjes gesquat. En natuurlijk de kuiten gedaan :tu:

En omdat het warme weer er weer aan zit te komen was er een roffe superdude met lang haar en geschoren zijkanten MET nikepetje, die ''intens'' biceps stond te trainen.

Hij keek heul boos naar mij.. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Viezerik! Je aapt me na: ik heb vandaag ook mijn benen gedaan, namelijk. En wel zo:

2 opwarmsetjes squats en vervolgens 6 sets met opvoerend gewicht gesquat. De laatste 2 sets waren zo zwaar dat m'n kop er bijna afknalde (echt, die zou je gewoon moeten zien als ik op dat punt ben :7). Toen meteen naar de leg press gegaan en ook een stuk of 6 sets met flink hoog gewicht geduwd. Vervolgens een viertal aflopende sets bij de leg extension in combinatie met de zittende leg curl (een superset dus, maar bij de leg curl deed ik geen aflopende sets). Ik voelde me net quadzilla vandaag :O

Was redelijk snel klaar vandaag, maar daar heb ik wel speciaal voor gekozen; ik voel m'n benen toch best wel flink nu. :7

Volgende keer op benendag ga ik 2 opwarmsetjes leg extensions doen; daarna met flink wat gewicht squatten terwijl ik mijn benen in verschillende posities zet. Daarna weer richting de leg extension om flink wat zware pompsets te maken om daarna te Roemeens (stiff-legged) deadliften. Het geheel ga ik dan afmaken met wat (ietwat waarschijnlijk lichtere) lunges.

Morgen ga ik extra intensief cardioën en daarna m'n buik + kuiten. :Y

Ow en de enige superdude die vandaag in de gym te vinden was was ik. 't Was best rustig vandaag bij mij.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Hee, ik had even een vraagje: Als je de latt pulldown doet (Soort van aan de uiteinden ligt gebogen stang omlaag trekken) om je rug te trainen, kun je de stang dan beter voor of achter je hoofd omlaag trekken. Op het laagste punt zal je toch voor of achter je hoofd moeten gaan. Weet iemand of het beter is om de stang voor of achterlangs je hoofd omlaag te halen?

Bvd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hee, ik had even een vraagje: Als je de latt pulldown doet (Soort van aan de uiteinden ligt gebogen stang omlaag trekken) om je rug te trainen, kun je de stang dan beter voor of achter je hoofd omlaag trekken. Op het laagste punt zal je toch voor of achter je hoofd moeten gaan. Weet iemand of het beter is om de stang voor of achterlangs je hoofd omlaag te halen?

Bvd. ;)

Ze zeggen dat je het beste voorlangs kunt halen, om blessures in je schouders te voorkomen. MAAR ik doe het altijd al achterlangs, en ik ervaar geen enkele problemen, vind het zelfs lekkerder aanvoelen dan voorlangs.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit te denken om een nieuwe supplement aan te schaffen. Ik ga morgen bij verschillende sportscholen informeren over Testo-sting en Endo-statin. Ik ben benieuwd wat ze erover te zeggen hebben :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit te denken om een nieuwe supplement aan te schaffen. Ik ga morgen bij verschillende sportscholen informeren over Testo-sting en Endo-statin. Ik ben benieuwd wat ze erover te zeggen hebben :Y

Endo? Jij bent een ecto!

En ga je ook nog kijken naar creatine? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit te denken om een nieuwe supplement aan te schaffen. Ik ga morgen bij verschillende sportscholen informeren over Testo-sting en Endo-statin. Ik ben benieuwd wat ze erover te zeggen hebben :Y

Endo? Jij bent een ecto!

En ga je ook nog kijken naar creatine? :puh:

Ja, creatine ga ik ook zeker gebruiken :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Testo-sting, echt prachtig. Niet het spul zelf, maar toen ik de slogan voor het eerst las viel ik van m'n stoel al van het lachen: Nieuw: Testo-sting forte. "100% legaal, 200% illegale resultaten". Prachtig. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...