Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Maar wat moet ik eten waar zitten dingen in die goed zijn voor mijn spieren. Moet ik nou bijvoorbeeld kip, aardappelen groente bonen enzo eten of wat dan ??

Je zegt het zelf al. En kwark. Eitwitten zoals melk, yoghurt, eieren. Vlees, Groenten, fruit.

Maak je maar eerder druk over de oefeningen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar wat moet ik eten waar zitten dingen in die goed zijn voor mijn spieren. Moet ik nou bijvoorbeeld kip, aardappelen groente bonen enzo eten of wat dan ??

Je zegt het zelf al. En kwark. Eitwitten zoals melk, yoghurt, eieren. Vlees, Groenten, fruit.

Maak je maar eerder druk over de oefeningen ^_^

Dat is dus alles wat ik al eet alleen ik moet meer yoghurt en kwark enzo nemen... Oke ik zal erop letten dat ik meer ga eten vanaf nu !! En bedankt mijn oom heeft nog wat dingen om mijn armen mee te trainen dus ik begin daar wel mee, ik ga gwn eeen dag trainen en dag een dag rust

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest van Pietje mijn pc-spier trainen.Maar willen jullie m,n bodyguards zijn :puh: ?

Ik wil je bodyguard wel zijn, maar als je je pc spier gaat trainen ga ik eventjes de kamer uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moest van Pietje mijn pc-spier trainen.Maar willen jullie m,n bodyguards zijn :puh: ?

Ik wil je bodyguard wel zijn, maar als je je pc spier gaat trainen ga ik eventjes de kamer uit.

Waarvoor heb je ons als bodyguard nodig, dan? Je pc-spier trainen kun je toch ook alleen?

:7! Robin bbb gaat zijn pc-spier trainen! :7!

Maar de grootste pc-spier heeft Disturbed, dus toch adviseer ik je zijn voorbeeld te volgen en goed te kijken hoe hij zijn pc-spier traint, robin bbb.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, effe dit topic weer wat leven inblazen.

Na afgelopen 4 weken bulken ben ik maar liefst 4 kilo droge spiermassa aangekomen :D Nu de zomervakantie begonnen is en ik veel vrije tijd heb heb ik een nieuw schema opgesteld waarin ik (aangezien ik een echte train-a-holic ben :7) 5 dagen per week (ma t/m vr) train.

Maandag

borst, buik

bench press

incline dumbbell press

incline dumbbell flyes

cable crossover

incline bench dropset/repout

Dinsdag

benen+kuiten

leg extension opwarming knieën (optioneel)

full squat

front squat (optioneel)

leg press

leg extension

Roemeense deadlift

Staand kuitheffen

Rotary calf (optioneel)

Kuitheffen op leg press

Woensdag

biceps/triceps/achterkant schouders

barbell curl

preacher curl

hammer curl

wrist curl

dippen

skullcrusher of dumbbell triceps extension

cable pushdown

voorovergebogen dumbbellheffen

Donderdag

rug

chinnen

deadlift

t-bar row

pendlay row

straight-arm pulldown

lat pully wide grip behind neck

Vrijdag

schouders/traps/benen

dumbbell shoulder press

dumbbell side raise

military press

upright row

voorovergebogen dumbbellheffen

dumbbell shrug

lunges (optioneel)

leg extension

leg curl

Maar ik d8 dat je ook meost rusten enzo maar jij hebt gwn elke dag druk !! ??

Klopt, mijn type schema is het ook niet :puh: Maar als beginneling moet je gewoon 3 dagen in de week trainen, met rustdagen.

Maar als je gevorderd bent, kun je heus wel dagen achter elkaar trainen, zolang je maar niet dezelfde spiergroepen traint.

PietjeII doet bijvoorbeeld op maandag de borst, en op dinsdag de benen. Dat kan geen kwaad omdat de benen en de borst niks met elkaar te maken hebben.

Mijn schema is:

Maandag: Schouders, Buik

Dinsdag: benen, kuiten

Woensdag: Borst triceps

Donderdag: Rust

Vrijdag: Rug, biceps, buik

Zaterdag: Borst, kuiten

zondag: rust

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je al ziet had ik net daarna mijn post al ge-edit omdat ik de antwoord zelf ook al gezien : het waren niet de zelfde spieren. Dus ik poste ff mijn spiertrainingen die ik gevonden had en die ik wel kon doen dus kun je disturbed of pietje mij helpen met een schema ?? A.U.B ik wil er niet zelf een bedenken want ik zit denk ik al fout te denken... Dus kunnen jullie me helpen met een 3-daagse schema ??

Bewerkt: door cesar
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan geen goed schema voor je bedenken als je geen rug of fatsoelijke beenoefeningen kan doen. Ik raadt je echt aan om een sportschool op te zoeken :tu:

Want wat heb je aan gespierde armen als je geen stevige basis zoals een rug hebt?

En een goed bovenlichaam moet ook een goed gebouwd onderlichaam hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Huh :7 ik ga dan maar zelf een schefe schematje maken. Ik ga gwn de rest ff keihard trainen en als de sport school er is dan komen mijn benen ik wil eigelijk vooral mijn buik en armen wat gespierder zien omdat dat de plekken zijn die ook goed zichtbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Huh :7 ik ga dan maar zelf een schefe schematje maken. Ik ga gwn de rest ff keihard trainen en als de sport school er is dan komen mijn benen ik wil eigelijk vooral mijn buik en armen wat gespierder zien omdat dat de plekken zijn die ook goed zichtbaar zijn.

Best, maar je zal niet ver komen. Als je je benen niet traint, zal je bovenlichaam zich niet goed ontwikkelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen je biceps en je buikspieren (oftewel: Spierballen en wasbordje) trainen werkt echt niet. Zo gaat het heel leuk op TV, maar in het echt niet. Je zult vanzelf wel leren als je wat ouder bent en je gaat serieus trainen, dat dit weinig nut heeft. Als je wilt trainen om mooier, groter en sterker te worden, zul je al je spiergroepen moeten doen, van je benen tot je nek en alles wat daar tussen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen je biceps en je buikspieren (oftewel: Spierballen en wasbordje) trainen werkt echt niet. Zo gaat het heel leuk op TV, maar in het echt niet. Je zult vanzelf wel leren als je wat ouder bent en je gaat serieus trainen, dat dit weinig nut heeft. Als je wilt trainen om mooier, groter en sterker te worden, zul je al je spiergroepen moeten doen, van je benen tot je nek en alles wat daar tussen zit.

Ik heb zelf ook wel wat :$

Ik post er later wel wat foto's van ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar help me dan ik weet zeker dat je wel wat kan bereiken thuis met dumbells en je lichaam kunt. Dus hoe kan ik mijn rug en mijn benen daarmee dan trainen moet ik dan die dingen op mijn voeten zetten en dan zitten en dan mijn been omhoog hijsen ??

Link to comment
Delen op andere websites

Jah maar help me dan ik weet zeker dat je wel wat kan bereiken thuis met dumbells en je lichaam kunt. Dus hoe kan ik mijn rug en mijn benen daarmee dan trainen moet ik dan die dingen op mijn voeten zetten en dan zitten en dan mijn been omhoog hijsen ??

Dat is wel een goeie oefening die je nu opnoemt, namelijk een Leg Extension. Alleen is dat met een dumbell niet goed te doen. Wat je wel kan doen: Hou 2 dumbells vast naast je lichaam. laat gewoon je armen hangen, en stap naar voren, helemaal door je knie buigen. Dan stap je weer terug, en doe je hetzelfde met je andere been. je kan dit ook lopend doen, als je dat makkelijker vind.

Ik heb dat ook vanavond gedaan, heul lekkere oefening.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...