-Matthijs- Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Ik fitness 2x per week met een maat, het meeste train ik mijn triceps en biceps maar soms ook wel mijn buik en ik neem altijd proteine shakes na het trainen De rest niet? Proteine shakes zou ik voor de training nemen trouwens (of splitten: een deel voor en een deel na). Daarnaast een goede maaltijd eten zodra je klaar bent. Reageren
Cheers. Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Ik fitness 2x per week met een maat, het meeste train ik mijn triceps en biceps maar soms ook wel mijn buik en ik neem altijd proteine shakes na het trainen De rest niet? Proteine shakes zou ik voor de training nemen trouwens (of splitten: een deel voor en een deel na). Daarnaast een goede maaltijd eten zodra je klaar bent. Ja en soms creatine en voor het trainen (thuis) neem ik power shakes. Reageren
moechy Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Ik fitness 2x per week met een maat, het meeste train ik mijn triceps en biceps maar soms ook wel mijn buik en ik neem altijd proteine shakes na het trainen De rest niet? Proteine shakes zou ik voor de training nemen trouwens (of splitten: een deel voor en een deel na). Daarnaast een goede maaltijd eten zodra je klaar bent. Ja en soms creatine en voor het trainen (thuis) neem ik power shakes. Heeft geen nut als je niet eens een deftig schema hebt.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Dat valt mee want als ik train is het toch meestal 2 uur a 2 en en half uur. Reageren
moechy Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Dat valt mee want als ik train is het toch meestal 2 uur a 2 en en half uur. Duur doet er niet toe. Als je 2,5 uur slecht traind heb je net niks bereikt Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Heeft geen nut als je niet eens een deftig schema hebt.. What he said. Trouwens, je beseft toch wel dat je genoeg moet trainen om die shakes eraf te trainen? Proteïnen mogen zich wel niet in het lichaam opstapelen, hé. Hoe kan je trouwens aan een schema geraken? Ben nou niet meteen van plan om dit te gaan betalen in de fitness, want nu train ik wel alles redelijk(niet alle spieren op 1 dag ofc). Ik heb al wel wat gegoogled, maar ik vind niet echt wat ik zoek eerlijk gezegd.. Reageren
Cheers. Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Dat valt mee want als ik train is het toch meestal 2 uur a 2 en en half uur. Duur doet er niet toe. Als je 2,5 uur slecht traind heb je net niks bereikt ik vind dat ik zelf niet slecht train hoor,me maat die werkt zelf bij die sportschool en begeleidt me best wel goed. Reageren
moechy Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 Heeft geen nut als je niet eens een deftig schema hebt.. What he said. Trouwens, je beseft toch wel dat je genoeg moet trainen om die shakes eraf te trainen? Proteïnen mogen zich wel niet in het lichaam opstapelen, hé. Hoe kan je trouwens aan een schema geraken? Ben nou niet meteen van plan om dit te gaan betalen in de fitness, want nu train ik wel alles redelijk(niet alle spieren op 1 dag ofc). Ik heb al wel wat gegoogled, maar ik vind niet echt wat ik zoek eerlijk gezegd.. Zelf eentje samenstellen naargelang je wat wilt bereiken Kracht, massa en aflijning zijn 3 verschillende schema's en zelfs daarin verschillen ze nog schema per schema Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 ik vind dat ik zelf niet slecht train hoor,me maat die werkt zelf bij die sportschool en begeleidt me best wel goed. Enkel armen en buik trainen, 2-5u in de sportschool zitten en dan shakes en creatine gebruiken.... Klinkt voor mij een beetje als iemand die niet helemaal goed weet waar die mee bezig is. Dat is ook niet erg verder, doe het zoals je wilt, maar je hebt er veel meer baat bij als je een volledig schema voor jezelf maakt (of laat maken) en daarnaast een beetje fatsoenlijk eet. Proteïne/creatine kun je dan als aanvulling op je voeding gebruiken, maar dat is in principe niet eens nodig. Hoe kan je trouwens aan een schema geraken? Ben nou niet meteen van plan om dit te gaan betalen in de fitness, want nu train ik wel alles redelijk(niet alle spieren op 1 dag ofc). Ik heb al wel wat gegoogled, maar ik vind niet echt wat ik zoek eerlijk gezegd.. Ligt een beetje aan je doel en de mogelijkheden die je hebt. Als je het thuis met losse gewichten moet doen, zou ik een simpel splitschema samenstellen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Ik ga 3x/week naar de sportschool. Overigens wil ik thuis een apart buikspierschema volgen, namelijk deze: http://www.bodyenfitshop.nl/artikelen/algemeen/het-4-weken-buikspierschema De meeste van deze oefeningen kan je thuis doen zonder materiaal, al zou ik wel een matje nodig hebben om op te liggen, begrijp je? Daar ben ik dus naar op zoek. Ziet er me een strak schema uit en op een ander forum werd dat schema positief gerated, dus.. Reageren
moechy Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Ik ga 3x/week naar de sportschool. Overigens wil ik thuis een apart buikspierschema volgen, namelijk deze: http://www.bodyenfitshop.nl/artikelen/algemeen/het-4-weken-buikspierschema De meeste van deze oefeningen kan je thuis doen zonder materiaal, al zou ik wel een matje nodig hebben om op te liggen, begrijp je? Daar ben ik dus naar op zoek. Ziet er me een strak schema uit en op een ander forum werd dat schema positief gerated, dus.. Schema's is een kwestie van uittesten en kijken of dit goed werkt voor jou. 1 iemand kan bijvoorbeeld goede ervaringen hebben met dat schema terwijl jij zo iets hebt van kutschema. Snappie? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Schema's is een kwestie van uittesten en kijken of dit goed werkt voor jou. 1 iemand kan bijvoorbeeld goede ervaringen hebben met dat schema terwijl jij zo iets hebt van kutschema. Snappie? Precies. Het heeft mij ook een paar maanden gekost om uit te vinden wat goed voor me werkt. @MP: Naast dat buikschema wil je nog een schema voor de in de sportschool als ik het goed begrijp? Misschien is Rippetoe wat voor je? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 (bewerkt) Schema's is een kwestie van uittesten en kijken of dit goed werkt voor jou. 1 iemand kan bijvoorbeeld goede ervaringen hebben met dat schema terwijl jij zo iets hebt van kutschema. Snappie? Ja, maar alsnog moet het met mijn vetpercentage goed zitten en zou een sixpack lang niet onmogelijk moeten zijn..Achja, ik zie wel. Eerst zo'n matje vinden.. Precies. Het heeft mij ook een paar maanden gekost om uit te vinden wat goed voor me werkt. @MP: Naast dat buikschema wil je nog een schema voor de in de sportschool als ik het goed begrijp? Misschien is Rippetoe wat voor je? Thanks voor de tip! Ik train nu al een paar maanden, maar bij de meeste basisschema's train je alle spieren op 1 dag, da's toch niet gezond? Oja, ik zit nu niet te kijken naar Rippetoe, maar naar fitnessschema.nl. Rippetoe zal wss niks voor mij zijn omdat het nogal zwaar is. Bewerkt: 10 januari 2012 door MegaPilot Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 januari 2012 Rapport Geplaatst: 10 januari 2012 Ik train nu al een paar maanden, maar bij de meeste basisschema's train je alle spieren op 1 dag, da's toch niet gezond? Oja, ik zit nu niet te kijken naar Rippetoe, maar naar fitnessschema.nl. Rippetoe zal wss niks voor mij zijn omdat het nogal zwaar is. Tja, het komt je niet allemaal aanwaaien natuurlijk, dus je moet je er wel enigszins voor inspannen. Dit is wat je zou kunnen doen: Maandag en vrijdag: Deadlifts, squats, bench press, military press, pull ups. Woensdag: Buik en enkele isolatie-oefeningen voor je armen. Zo neem je mooi alle spiergroepen mee en ben je elke training binnen een uurtje wel klaar. Reageren
commando Geplaatst: 11 januari 2012 Rapport Geplaatst: 11 januari 2012 Ik train enkel om fit te blijven, en om de krachten aan te kunnen die ik in het dagelijkse leven ( als agent ) tegen kom. Behalve op de politieacademie en bij de politie zelf, train ik 1 a 2 keer per week in de sportschool en voetbal ik om de week vrijwillig een avondje ( zaaltje huren ). Tevens hardloop ik ongeveer 3 a 4 avonden met de hond een half uurtje . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.