.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2006 haha, die heb ik zelf nog nooit eerder ontdekt! verder denk ik al dat hijbekend is want vice city bestaat al zo lang! en dit is helemaal geen bump hoor misschien omdat het een maand geleden is maar dit topic is vastgeplakt en dan is het geen bump (volgens mij dan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 http://nl.wikigta.org/index.php/Image:EGG_CHb.JPG "the samartians", zou dat slaan op "the samaritans" -> www.samaritans.org.uk , een website waar mensen hun problemen kunnen heensturen en daar dan advies over krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) Ik dacht de radiozenders, lijken die niet erg veel op echte radiozenders qua naam? Zenders zoals Flashback draaien namelijk alleenmaar 80's muziek. Wave 103 >> Wave 105 Flash FM >> Flashback Radio V-Rock >> K-Rock Fever 105 >> Fever M 1051 Etc. Bewerkt: 11 augustus 2006 door The Golden Fighter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattiejj Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 keep your friends close... is ook een uitspraak bij de godfather, "My father taught me many things ... keep your friends close, but your enemies closer." Michael tege Pentangeli godfather part II(1974) misschien staat er het al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 keep your friends close...is ook een uitspraak bij de godfather, "My father taught me many things ... keep your friends close, but your enemies closer." Michael tege Pentangeli godfather part II(1974) misschien staat er het al Dit zegt Blade ook in Blade II, lijkt me meer een echt bestaand gezegde dan dat het uit The Godfather komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattiejj Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) :$ :$ sorry,ik heb de blade films niet gezien en aangezien dat de enige film is die ik heb gezien waar dat in gezegd word Bewerkt: 17 augustus 2006 door mattiejj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVC Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Zonder die dag op school was ik er mischien nie achter gekomen Maar de missie Phnom Penh 86 is mischien een verwijzing naar Phnom Penh een provincie/streek in Cambodja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2006 Ja, dat is al lang bekend, dat is omdat er in de missie een enorm bloedbad is, en dat in het echt ook vaak genoeg is geweest, dat is allemaal al lang bekend. Het nummer '86 slaat op het jaartal waarin vc zich afspeelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2006 Misschien een Nieuwe : Als je de missie 'Boomshine Saigon' Faald door Phill Dood te laten gaan komt er dit te staan: Phil Cassidy is dead!!!! Now who's gonna supply arms in Liberty? Misschien een verwijzing naar GTA III en LCS ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) ik denk dat ik nog een verwijzing heb naar rockstar: in downtown zit een bedrijf dat ROXOR international heet (dit is misschien al eens gezegd? ) met ongeveer hetzelfde logo als rockstar Bewerkt: 9 oktober 2006 door killzone4ever Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 Jammer, was al gevonden, kijk hier maar eens: Rockstar Logo's Vice City Op deze afbeelding, rechtsonderin.: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EkoJ Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2006 ik heb een keer een man gevonden onder water met zijn voeten in het cement ps. hi allemaal ik ben new Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 20 november 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2006 Ha die ekoJ.....welkom op ons forum dan en we hopen dat je er een leuke tijd hebt . Als je een easter egg wil melden in de toekomst mag dat altijd hier, maar doe dat altijd even met een bijbehorende screen. Want voor de easter eggs geldt altijd: geen screen, geen bewijs. Geen bewijs, geen easter egg...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2006 Daarbij is de drenkeling met cement aan zijn voeten al een behoorlijke tijd bekend. Er zijn er zelfs twee; Je kunt ze hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.