THE_GAME_MEN! Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Geplaatst: 16 februari 2005 Code : istilllikedressingup Freek Reageren
hey dude Geplaatst: 19 februari 2005 Rapport Geplaatst: 19 februari 2005 kijk dit dan ik zit ernaast http://img203.exs.cx/my.php?loc=img203&ima...082636952bv.png Reageren
commando Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Ja, Trouwens, commando waarom post je niet zelf een keer een onmogelijke screen? Ik heb hier even een screen gemaakt van die heli. Wel grappig, ik heb er hier ook één die op dit moment ook te raden staat in het raad de screen topic. Stel je voor, de lijkkisten met bloemen liggen op straat.! milann, je mag die screen wel plaatsen zonder dat we het vragen, je krijgt er vást geen warn voor. vc doet het niet op mijn computer vc hebt een crash gehad :angry: vandaar COMMANDO :ph34r: Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Bij LOVEFIST zit ook een grote Bug, je kan er door een muur van een gebouw lopen :blink: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Moet je er wel even een screen bij plaatsen. Reageren
8-Ball Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Baffie kan je me precies de locatie geven hoe je die tank zo hebt gekregen? Want dat lijkt me wel leuk. Hier nog wat vreemde screens: Dit is ook raar bij Shunshine Auto's: Reageren
ViceAgent Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 Die 2e screen hoort toch zo? Of heb ik het fout :blink: Reageren
Baffie Geplaatst: 23 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Die 2e EN 3e screen hoort toch zo? Of heb ik het fout :blink: Ja, dat gebouw ontploft nadat jij er met een RC heli 4 bommen in heb gezet die het gebouw gedeeltelijk uit z'n voegen laten basten. @ 8-ball. Je moet de loop van de tank naar achteren draaien en dan keihard gaan schieten zodat je veel vaart krijg, als je dan tegen een andere auto aanknal heb je kans dat de tank overstekop gaat en nog allerlei bewegingen maakt. Als je dan geluk heb vliegt de loop en het hele bovenstuk er vanaf, het vreemde is dat je nog wel kunt schieten!??! Trouwens 8-ball, wat is er verkeerd aan screen2? Reageren
8-Ball Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 8-ball, wat is er verkeerd aan screen2? Het gebouw is ontploft en toch zie je dat hij heel en kapot is en je kan er doorheen lopen. Reageren
Baffie Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 De verhuizers van Spand Express zijn ineens niet meer kwaad. Dit kun je krijgen door met een pistool de bussen kapot te schieten in plaats van een "riot" te beginnen. Reageren
hey dude Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 kijk dit mijn motor helemaal.......muurachtig geworden http://img114.exs.cx/my.php?loc=img114&ima...175546312gt.png Reageren
Baffie Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Haha, die is wel grappig. Trouwens is het niet gewoon veel makkelijker om het plaatje zélf online te zetten ipv telkens een link ernaar te zetten. Heb daarom even de screen gewoon hier neergezet. Zelf heb ik er ook nog zo'n eentje. Deze freeway staat ook een klein beetje té ver versteend. Reageren
timbo89 Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Hiero ff een filmpje is het beter te zien;http://rapidshare.de/files-en/602413/Helic...gebouw.wmv.html LETOP : Ga helemaal naar beneden op de pagina en klik op FREE , wacht 40 seconden en druk daarna op de filenaam en download het !!! Je ziet een helicopter door een gebouw Groetjes Freek Waar heb je dat filpmje mee gemaakt??? Candy is verdwenen!! ,,,gewoon fanny magnet doen als ze in de limo zit, dan gaat het filpmje door, zonder candy Reageren
8-Ball Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 In vercetti estate kan je door het dak heen kijken: Reageren
Radio Es. Geplaatst: 13 maart 2005 Rapport Geplaatst: 13 maart 2005 Ik heb er hier ook een paar: Skelet Man zakt weg in drijfzand en de laatste: Geweer steekt uit sabreturbo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.