Arjen Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 die vallen uit een lijkenwagen, als je die kan vinden. B) Bijvoorbeeld bij de missie van Avery; Two Bit Hit. Reageren
[QB]GoodMan Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 (bewerkt) of gewoon de cheat: The last ride Bewerkt: 30 mei 2005 door [QB]GoodMan Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 niet raar hoor meschien hebbie cheat ingevoert? die rechtse is ‘‘de onzichtbare’’ die vliegt altijd rond en die linkse is die wat meschien naar je opzoek is want die rechtse kan de player door heen vliegen hoor Reageren
-Richard- Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 (bewerkt) Dit kwam ik vandaag tegen. het kan aan mij liggen, maar volgens mij mis ik een paar letters. klik hier Bewerkt: 2 juni 2005 door GTAspeler Reageren
Baffie Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 niet raar hoor meschien hebbie cheat ingevoert? die rechtse is ‘‘de onzichtbare’’ die vliegt altijd rond en die linkse is die wat meschien naar je opzoek is want die rechtse kan de player door heen vliegen hoor screen1= Nee, geen cheat, ik denk dat het een keer door een mod gekomen is, maar ik kan me niet herinneren welke, heel stom, de reefer springt nu bij mij in de buurt van die boten de hele tijd op en neer scree2= Maar daarom is het nog wel in strijd met de natuurwetten, dus klopt de screen niet, de Dodo in VC is net zo iets. Reageren
Sentenell Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 GoodMan,May 30 2005, 08:44 PM] of gewoon de cheat: The last ride nee hoor want dan zit er geen doodskist in Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wel waar, de ene keer is ie wel met kist, de andere keer niet... Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 wel waar, de ene keer is ie wel met kist, de andere keer niet... Maar je kunt ze er niet uit dumpen.. Én als je erover rijdt, in missie Two Bit Hit ontploffen ze. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Mijn Infernus zat vast tussen een boom en een muurtje. En de wielen komen gewoon door de caroserie naar boven :blink: . Reageren
Arjen Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 ik zag dit net. Dit is gewoon een zonsondergang, of is dit een broodje hamburger zonder deeg. :blink: Wat is er vreemd aan? :lol: Reageren
gangster28 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) ik zag dit net. Dit is gewoon een zonsondergang, of is dit een broodje hamburger zonder deeg. :blink: Wat is er vreemd aan? :lol: ow ik had het nog nooit gezien. :blink: hier heb ik er nog een nog een vaage Bewerkt: 10 juni 2005 door gangster28 Reageren
Flame^ Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Ik weet niet of dit een goeie screen is maar ik heb dit: lance is dood maar de missie failed niet :blink: (heb hem per ongeluk aangereden ) @Baffie toch blijft het vaag. Wanneer je over een mannetje heenrijd en daarna nog opstaat bloedt hij niet. Vreemd dat Lance hier dus wel bloed Bewerkt: 16 juni 2005 door Big Smoke Reageren
Baffie Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 gangster28, de tweede screen van jou is waarschijnlijk d.m.v. modificaties gebeurt, met mods heb je dat wel vaker. Ik zocht eigenlijk meer screens die bij een onveranderde Vice City gebeurde. Die van Big Smoke, het kan ook zijn dat Lance wel op de grond ligt, maar niet dood is, dat hij alleen aangereden is, en na een tijdje weer zal opstaan. Maar ikzal het zélf ook wel een keer proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.