Karaev Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Nee man echt geen cheats, kijk dat filmpje van TMS dat kan allemaal zonder cheats! Er worden echter wel dingen gebruikt als car spawner, teleport mods en cheats zoals het weer veranderen, geen politie en minder verkeer op de straten. Maar dit zijn in mijn mening geen cheats die invloed hebben op hoe je stunt. Oke ik vind wel knap hoe je dat doet zo hoog gaan dus iedereen kan dat zonder cheats te gebruiken alleen ik vind zo raar hoe hoog je komt met een BMX via zo'n Ambulance en dan ga je et dak op Reageren
quinton Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Hebben jullie het nummer "Let's Ride" van The Game al wel eens gezien? Zo niet, kijk hem dan even ->HIER<-. Ik heb namelijk een deel van die clip verfilmd in San Andreas, zie het als een soort 'remake'. Let vooral op de oranje gloed en de zonne stralen die ik er met Adobe After Effects in heb gebracht. Laat mij even weten wat je ervan vind en geef desnoods een cijfer! Ik heb drie manieren voor jullie om hem te bekijken, maak een keuze en klik hem vervolgens aan... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- YouTube (laagste kwaliteit) Google Video (gemiddelde kwaliteit) FileFront (hoogste kwaliteit 207MB) Rapidshare/Winzip vereist! (Coming Soon) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik hoop dat jullie het wat aan vonden, Greetz! Quinton Reageren
Mb. Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hallo Forummers! Ik ben van plan een stuntfilm te gaan maken in SA. Hier is alvast een kleine Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=bFUkjPTffwg Ik heb misschien 2 of 3 mensen nodig die mee willen stunten. Alles word opgenomen in de Single Player, zonder Trainers en cheats Als je mee wilt doen, stuur dan even een berichtje Reageren
Koen729 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ziet er goed uit hoor! Helaas, ik kan niet filmen (ik heb er geen programma voor) Reageren
j0ry Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ziet er egt mooi uit.En je land elke keer op de wielen is ook heel knap hoor. Grtzz j0ry Reageren
ikt Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Nice! Maar je beeld schokt een beetje. Reageren
Proximitus Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 hoe kun je zo makelijk je auto draaien enzo? ik heb daaar best veel moeite mee :S Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Je bedoelt een 360° of 180°?? Dat doe je door op de PC 'W' en 'S' vast te houden en daarna op 'A' of 'D' te drukken . Reageren
monteiro Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Modified GTA SA, new cars, bikes and gangsta My Videoclip - watch now (video.google) Reageren
demontventoux Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Welkom op het GTAforum Monteiro Allereerst een dikke proficiat met het maken van dit filmpje! echt heel knap gemaakt Je bent nieuw op het forum dus kon je het waarschijnlijk nog niet echt weten, maar zelfgemaakte filmpjes worden in dit topic geplaatst Ik zeg het gewoon zodat je er de volgende keer op kan letten >>> Door Dutchy3010: Ik heb hem samengevoegd .<<< Reageren
Mb. Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ik heb een klein stukje van de Film af, zie het maar als deel 1 http://youtube.com/watch?v=dh8U-WBKEAM Enjoy! Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Mooie stunts, ook goed op je wielen terechtgekomen. Super! Soms kreeg je er wel gratis deukjes bij maar hij ontplofte niet. Wat nog wat mooier is, is de radar e.d. weg te halen door die in het options menu uit te zetten. Options >> Display Options >> Hud>Off Options >> Display Options >> Radar>Off Reageren
GTAVC Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 chil man hopelijk word deel 2 nog vetter Reageren
Mb. Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Mooie stunts, ook goed op je wielen terechtgekomen. Super! Soms kreeg je er wel gratis deukjes bij maar hij ontplofte niet. Wat nog wat mooier is, is de radar e.d. weg te halen door die in het options menu uit te zetten.Options >> Display Options >> Hud>Off Options >> Display Options >> Radar>Off Aah Bedankt, ik zal eens kijken Reageren
.Levi. Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Zelfgemaakte filmpjes kunnen in dit topic gepost worden. Ik zal dit topic daarmee samenvoegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.