paul007 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Mooi gedaan Mb. Maar die weer effecten zijn echt vaag. Ze switchen de hele tijd. Ik wil niet overkomen als een betweter maar ff een tip: Neem veel verschillende locaties. Het eerste stukje was een beetje eentonig vond ik. Misschien kun je in het vervolg ook meer verschillende voertuigen nemen. Zoals motors, scooters, fietsen noem maar op. Maar verder top filmpje!!! Greetzz EDIT: Graag gedaan hoor. Ga zo door! Bewerkt: 3 januari 2007 door paul007 Reageren
Mb. Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Die weer effecten koem door de Time Synchronise Tool Verder bedankt voor de opmerkingen Maar ik stunt het lieftste met auto's, omdat die motors zo saai zijn Bewerkt: 3 januari 2007 door Mb. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 *Bump* Sorry voor de bump maar hij is het echt waard. Kijk maar eens: Dit is hem! Reageren
Tjerk Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Sorry maar ik vind hem niet zo leuk. Reageren
bobsaget Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 De verveling sloeg toe: Reageren
paul007 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) De verveling sloeg toe: Best wel vet. Leuk gemonteerd, ook vette muziek erbij. Ik vond hem best wel vet! Ook wel orgineel, maar na 1 min. begon het een beetje te vervelen vond ik. Bewerkt: 19 januari 2007 door paul007 Reageren
bobsaget Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Het idee er achter was om alle billboards in deze omgeving te landen: Jammer dat je verveeld was na 1 min... Maarja thanks voor de comment! Reageren
Gtwien Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Niet slecht, zeker goed gemonteerd en goeie muziek. Ik vind het nog niet zo vervelend, maar het kon inderdaad wel wat korter. Reageren
Sseb Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 hallo menskes ik heb een nieuw filmpje en Staat ie !!~!!~!!Repleys en Rates are pleased grtzz.., Sseb Reageren
Gtwien Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Goeie muziek en goed gemonteerd, het is tof dat je mods gebruikt om te stunten. rate: 8/10 P.S.: Kun je me zeggen waar precies op gtapro of gta-mania je die zwarte chrysler en die porsche carrera kunt vinden? Bewerkt: 19 januari 2007 door Gtwien Reageren
yvea0 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 De verveling sloeg toe: waarom zit er in het filmpje nooit vonken!? Reageren
bobsaget Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Omdat het replays zijn, die late geen vonken zien en ook geen exploties.. Tenminste niet op de juiste tijd. Reageren
yvea0 Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Omdat het replays zijn, die late geen vonken zien en ook geen exploties.. Tenminste niet op de juiste tijd. Waarom val je nooit van je motor af In dat geval moet je toch wel trailker gebruiken? Reageren
bobsaget Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) Ik ga er niet meer op in. Ik had een mooi topic gemaakt, met alles over stunten, maar niemand die er in kijkt. Die hier te vinden is trouwens: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...&hl=stunten Bewerkt: 19 januari 2007 door bobsaget Reageren
paul007 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Geplaatst: 20 januari 2007 Goed, ik ga ook is een filmpje maken. Deze keer kiezen jullie waarover. Dus zeg maar een onderwerp waarover ik een filmpje moet maken. Graag geen stunt-movies want ik ben echt bagger met stunts. Ik weet zelf namelijk geen onderwerp. Dus gasten... Spreek! Greetzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.