Honkbal95 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2009 Ik heb Age of mythology je moet je game helemaal up-to-date hebben en dan kun je op multyplayer klikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Ik probeer nu Age of Empires III te installen op m'n laptop, maar hij stopt bij een bestand in de art file: art3. Hij zegt dan dat hij het bestand niet kan vinden . Suggesties voor een oplossing? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Age of Empires heb ik eerder veel gespeeld, nu vind ik het niet veel meer aan. De cheats zijn altijd wel grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Wie wil Age of Empires III eens spelen via Hamachi? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Ik heb age of empires 1 met alle uitbreidingen en 1 uitbreiding van aoe 3. Iemand heeft hem als cadeau gegeven, alleen had niet door dat het alleen de uitbreiding was. Ik eerst ook niet, alleen ik heb nooit zin gehad of aoe 3 te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 ik vond AOE 3 echt een enorme teleurstelling vergeleken met AOE 2 teveel dingen verandert en de tijd waar het zich afspeelt staat me niet aan. AOE2 vind ik nog steeds het beste uit de serie. En ik heb ook de expansion ervoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hiphoppah Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Ik heb ze alle 3, maar ik vind III echt niet leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 AoE is echt leuk, vooral op LAN. Ik ging met vriend tegen 6 enemies op expert. Je moet van te voren echt een taktiek bedenken want zo'n game kan wel 2,5 uur duren. Je moet echt afspreken dat de ene de muren bouwt en de andere de units enzo. Ik heb me hier echt veel mee vermaakt en dat doe ik nog steeds. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2010 Ik heb AOE III ik weet alleen niet of ik 'm moet installeren op m'n nieuwe computer. Ja of Nee? wat zeggen jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 Het installeren waard. Als je van een goede RTS houd en niet vastgespijkerd bent aan de AoE1 of 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2010 Net Asian Dynasties gezien voor maar 15 euro. Ga ik kopen denk ik. Heb al War Chiefs. Erg leuk spel. Hoe online? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2010 Net Asian Dynasties gezien voor maar 15 euro. Ga ik kopen denk ik. Heb al War Chiefs. Erg leuk spel. Hoe online? Met ES Online kun je online, maar door een bug kun je misschien geen games maken en joinen. Dan is er het alternatief, het programma Hamachi. Daarmee kun je LAN spelen met andere mensen en PC bestuurde vijanden. De andere mensne moeten dan wel Hamachi hebben. Ik wil wel eens met je spelen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2011 Bump! Respect als je zo een match kan winnen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2012 wauw, dat spel moet ik ook weer installeren en spelen [ pakt zijn ( stoffige )collectors edition uit de kast ] age of mythology heb ik ook, al vond ik die wat minder dan AOE 1 & 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 13 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2013 Enorme bump. Ik speel sinds een tijdje weer AoM: The Titans en vind het weer helemaal fantastisch. Ben nu bezig met de campaign en speel zo af en toe een random map. Ook speel ik geregeld AoE III. Zijn er nog mensen die dit spel heden ten dagen nog spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.